Moss Kommune
Industrimaskiner og storhusholdningsapparater - Dynamisk innkjøpsordning
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Arendal kommune trenger fire nye parkeringsautomater uten kontanthåndtering, med opsjon på inntil ti (10) ekstra automater innen 24 måneder etter kontraktsinngåelse, til en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Automatene skal plasseres ved Sam Eyde VGS og forskjellige båthavner i kommunen, og skal bidra til effektiv og brukervennlig parkeringsadministrasjon med kortbetaling. Autopay Technologies AS har en lignende kontrakt i dag.
Narvik Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av Chromebooks, PC-er, skjermer og annet relevant datatilbehør, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Dette gir leverandører muligheten til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Aktieselskapet Vinmonopolet trenger konsulentbistand for å levere systemforvaltning i Oslo over 4 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Leverandører kan søke om å bli kvalifisert for den dynamiske innkjøpsordningen som gir tilgang til publiserte konkurranser innen systemforvaltning.
Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.