Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30100000 Kontormaskineri, utstyr og forsyninger bortsett fra PC'er, printere og møbler

Viser 1-25 av 123 resultater

  1. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7650) Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Advania Norge AS om å levere leasing av multifunksjonsmaskiner, med mulighet for løsning for sikker skann/utskrift. Avtalen har en maksimal verdi på 25 millioner kroner eks. mva. og dekker behovene til Lier kommune, Modum kommune, Øvre Eiker kommune, Hallingdal Brann- og Redningstjeneste IKS, samt Kongsbergregionen IKT med 9 medlemskommuner. Det var 3 leverandører som deltok i konkurransen.

    Resultat1. okt. 202525 000 000 kr
  2. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(16 dager)
    33 213 095 kr
  3. Aktieselskapet Vinmonopolet

    25-025 Rammeavtale for kjøp av gjenbruksnett og flerbruksposer

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger gjenbruksnett og flerbruksposer gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen omfatter flerbruksposer til 4 og 6 flasker, laget av minimum 80 % PCR, samt sammenfoldbare gjenbruksnett av 100 % RPET plast eller 100 % polyester, og gjenbruksnett i non-woven polypropylen til 4 flasker/Bag-In-Box. Alle produktene skal leveres med og uten Vinmonopolets logo, og leverandøren må kunne levere samtlige produkter. Levering skal skje i Oslo.

    Konkurranse23. sep. 2025
    31. okt. 2025(16 dager)
    20 000 000 kr
  4. Aktieselskapet Vinmonopolet

    25-024 Rammeavtale for kjøp av tilbehørsartikler - kvalifisering

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger tilbehørsartikler for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av målebeger, champagnestopper, vinopptrekkere (kelnerkniv, til eldre flasker, til musserende flasker), vinstoppere (silikon, som hindrer oksidering), vinlufter med hellefunksjon, og dråpefanger/dråpestopper til Vinmonopolets sentrallager i Oslo. Produktene skal kunne leveres i ulike farger, og leverandøren må vise hvordan produktene vil fremstå i butikkhyllene.

    Konkurranse26. aug. 2025
    1. okt. 2025(Utgått)
    12 000 000 kr
  5. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse og markedsundersøkelse (RFI) for Statlige fellesavtaler for kjøp av forbruksmateriell

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av en ny statlig fellesavtale for kjøp av forbruksmateriell og inviterer leverandører til en digital leverandørkonferanse for å gi innspill til anskaffelsen. Leverandører oppfordres til å delta i konferansen for å bidra med sin kompetanse og innsikt i markedet.

    Planlegging16. juni 2025
    16. okt. 2025(1 dager)
    860 000 000 kr
  7. Ferde AS

    RFI - System for personellkontroll i Ferdes kontorlokaler

    Ferde AS planlegger anskaffelsen av et system for personellkontroll i sine kontorlokaler, som skal gi sanntidsinformasjon om alle personer som oppholder seg i bygget. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen, og det er ønskelig at systemet kan håndtere registrering via kort, manuell registrering av gjester, samt ha mulighet for dataaksess via API ved nødsituasjoner.

    Planlegging6. juni 2025
    15. sep. 2025(Utgått)
  8. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr (2. gangs utlysning)

    TRV Gruppen AS trenger en leverandør for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner for kjøp av IT-utstyr til konsernet i Trøndelag. Avtalen skal sikre fleksibilitet for fremtidige teknologiske endringer og behov, samt kostnadseffektiv anskaffelse av et bredt spekter av IT-produkter som oppfyller relevante lovkrav og bransjestandarder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    Konkurranse13. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  9. Norges Handelshøyskole

    Rammeavtale for kjøp av gavekort

    Norges Handelshøyskole trenger en rammeavtale for kjøp av gavekort med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Gavekortene skal brukes i forskningsprosjektet "Forelderstudien" for å insentivere deltakernes fordeling av midler mellom seg selv, barnet sitt og den andre forelderen, samt mellom ulike kategorier som klær, underholdning og mat. Hver deltaker vil disponere et totalbeløp på 1700 kroner, som kan fordeles på flere gavekort i ulike størrelser. Det er ønskelig med en løsning som tillater fleksibilitet i beløpene, fra 1 til 1700 kroner per gavekort. Tildelingskriteriene vektlegger pris (40%), kvalitet på tilbudt løsning (20%), og utvalg av brukersteder (40%).

    Konkurranse5. mai 2025
    6. juni 2025(Utgått)
    2 500 000 kr
  10. Bergen Kommune

    BNKI FOR 02-2025 Bokskanner til Bergen byarkiv

    Bergen Kommune trenger en bokskanner med tilhørende skanneprogramvare for digitalisering av innbunde arkivkilder ved Bergen byarkiv. Anskaffelsen inkluderer montasje og installering, og har en varighet på 1 år. Leveransen skal skje i Vestland. Det er krav om at leverandøren har god og relevant erfaring, dokumentert gjennom minimum tre referanseprosjekter fra de siste tre år. Leverandøren må også være et lovlig registrert foretak, med dokumentasjon på registrering i et foretaksregister eller handelsregister.

    Konkurranse14. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
  11. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr

    TRV Gruppen AS søker å inngå en rammeavtale for kjøp av IT-utstyr over 5 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter et bredt spekter av IT-produkter som skal være av alminnelig god kvalitet og egnet til daglig bruk, i tråd med relevante lover og bransjestandarder. Leveransen skal skje i Trøndelag. Det kreves at leverandøren har et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001:2015, samt miljøledelsestiltak for å redusere negativ miljøpåvirkning. Leverandøren må også ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert gjennom referanser fra de siste tre årene. Det er viktig at leverandøren følger TRV Gruppens etiske retningslinjer og har systemer for ansvarlig næringsliv i henhold til FNs og OECDs retningslinjer.

    Konkurranse5. mars 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Multifunksjonsmaskiner, 2024

    Ålesund Kommune har inngått en rammeavtale med Kontorsystemer AS for levering av multifunksjonsmaskiner, inkludert serviceavtale, til en verdi av 50 millioner kroner. Avtalen har en varighet på 2 år og dekker behovet for utskrift, kopi og scanning i Møre og Romsdal. Leverandøren skal tilby maskiner som ivaretar sikkerhet og personvern, med mulighet for både kjøp og leasing. Tildelingskriteriene vektla pris (50 %), miljø (30 %) og kvalitet (20 %). Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat28. feb. 202560 000 000 kr
  13. Folketrygdfondet

    IKT-drift for Folketrygdfondet

    Folketrygdfondet har inngått en avtale med INTILITY AS for levering av IKT-driftstjenester, inkludert digital arbeidsplass, brukerstøtte, infrastrukturdrift, nettverksdrift og 24/7 drift med MDR for cybersikkerhet. Tjenestene skal leveres i Oslo over en periode på 5 år, med en total kontraktsverdi på 44 millioner kroner. Anskaffelsen krever dokumenterte og relevante referanser, bransjeerfaring innen finanssektoren, samt standardiserte og industrialiserte tjenester. Det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat28. feb. 202545 000 000 kr
  14. Eidsiva Energi AS

    Rammeavtale for kjøp av IT - utstyr

    Eidsiva Energi AS trenger en rammeavtale for kjøp av bærbart IT-utstyr, inkludert datamaskiner, mobile enheter med tilbehør og tilhørende forbruksmateriell, over en periode på 8 år med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Leverandøren skal tilby et standardsortiment tilgjengelig via en web-basert portal, og avtalen gjelder også for Eidsivas heleide datterselskaper. Estimert uttak over de første 2 årene er 30 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante referanseprosjekter fra de siste 4 årene, samt gyldige sertifikater for kvalitets- og miljøledelsessystemer som ISO 9001 og ISO 14001.

    Konkurranse3. des. 2024
    6. jan. 2025(Utgått)
    120 000 000 kr
  15. Kristiansund Kommune

    NII - Rammeavtale - Forbruksmateriell

    Kristiansund Kommune trenger kompetanse innen leveranse av forbruksmateriell i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 80 millioner NOK. Leveransen inkluderer renholdsprodukter, papir- og plastprodukter, engangsprodukter, kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, og opsjon på rengjøringsmaskiner. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha minimum kredittrating A og et kvalitetssystem tilpasset leveransen.

    Konkurranse18. okt. 2024
    22. nov. 2024(Utgått)
    80 000 000 kr
  16. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    Konkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr