Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Kontor- og rengjøringsprodukter
Nofima AS har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om levering av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir. Avtalen har en varighet på 2 år med opsjon på fornyelse i ytterligere 1+1+1 år, og har en antatt årlig verdi på 900 000 kroner. Det ble mottatt 2 tilbud i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Formålet med utlysningen er å inngå en kvalitetsmessig og økonomisk hensiktsmessig avtale for leveranse av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir. Det skal inngås rammeavtale med én (1) leverandør.Nofima ønsker tilbud på en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir. Avtalen tegnes med en varighet på to år, med opsjon for Nofima til å fornye med ytterligere 1+1+1 år. Avtalen kan sies opp av Nofima med 3 måneders skriftlig varsel i avtaleperioden.Antatt volum på avtalen er ca. 900.000,- kroner per år.Forventet oppstart er 1. oktober 2025.Hovedtrekkene i prosedyrenFullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedlegg 1 til konkurransegrunnlaget.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Utfylt prismatrise
Beskrivelse
Beskrivelse av sortiment, brukervennlighet og funksjonalitet, service og leveringstid og -rutiner. Maks 4 A4 sider. Hovedkatalog
Beskrivelse
Utfylt prismatrise (informasjon om miljømerking) Redegjørelse for tiltak og rutiner som tilbys for avtalen. Besvarelsen skal være på maksimalt 4 A4-sider.