Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30192000 Kontorutstyr

Viser 1-25 av 208 resultater

  1. Nofima AS

    Rammeavtale - Kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir

    Nofima AS trenger en rammeavtale for leveranse av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir over 2+1+1+1 år, med en estimert årlig verdi på 900.000 kroner. Avtalen skal sikre en kvalitetsmessig og økonomisk hensiktsmessig leveranse av diverse kontorutstyr og -materiell. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse19. mai 2025
    27. juni 2025(35 dager)
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge, og har utlyst en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Leverandøren må dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser, og det kan tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse8. mai 2025
    26. mai 2025(3 dager)
    180 000 000 kr
  3. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    NorgeKonkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(10 dager)
    5 000 000 kr
  4. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    NorgeKonkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(0 dager)
  5. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    NorgeKonkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  6. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat27. feb. 20254 800 000 kr
  7. Innlandet Fylkeskommune

    Trykksaker og trykkeritjenester

    Innlandet Fylkeskommune trenger levering av trykksaker og trykkeritjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter klargjøring av filer til trykk og mindre, ikke-kreativt grafisk arbeid, inkludert produkter som adgangskort, bannere, brosjyrer, plakater og mer, som skal leveres i Innlandet. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste tre årene, og kan dokumentere et godt kvalitetssikringssystem, fortrinnsvis med ISO 9001-sertifisering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse18. feb. 2025
    26. feb. 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  8. Norsk Rikskringkasting AS

    Profileringsartikler

    Norsk Rikskringkasting AS (NRK) trenger profileringsutstyr gjennom en ny rammeavtale med en forventet årlig verdi på cirka 2 millioner kroner, og en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Avtalen skal sikre effektiv og kostnadseffektiv tilgang til nødvendig profileringsutstyr, med fleksibilitet for å tilpasse seg endrede behov og markedsforhold. NRK planlegger å inngå avtale med tre leverandører, hvor det vil bli gjennomført en forenklet mini konkurranse per avrop. Den best rangerte leverandøren vil få muligheten til å levere en begrenset katalog med utvalgte produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten de er etablert i, og kunne dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser.

    NorgeKonkurranse7. feb. 2025
    4. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  10. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Kontorrekvisita - Rammeavtale

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Maske AS for levering av kontorrekvisita til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, samt for påmeldte kommuner i samme område. Avtalen har en total verdi på 65,4 millioner kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var basert på pris (55%) og klima og miljø (45%).

    NorgeResultat16. jan. 202565 400 000 kr
  11. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  12. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024/1686 - RFI - Tekniske systemer til digital arbeidsplass

    Norsk Rikskringkasting AS planlegger anskaffelsen av tekniske systemer til den digitale arbeidsplassen i sitt nye bygg i Trondheim, inkludert systemer for rombooking, teknisk utstyr i møterom, visningsskjermer i fellesområder og digital vegfinning. Leverandører oppfordres til å gi innspill og informasjon om relevante løsninger som kan støtte moderne medieproduksjon og forbedre arbeidsdagen for NRKs medarbeidere.

    NorgePlanlegging12. des. 2024
    31. mars 2025(Utgått)
  13. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    NorgeKonkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr
  14. Norsk Rikskringkasting AS

    Rammeavtale kontorrekvisita

    Norsk Rikskringkasting AS trenger kontorrekvisita for å levere en kontinuerlig og effektiv tilgang til nødvendige varer for daglig kontordrift over 24 måneder. Avtalen skal dekke behovet for papirvarer, penner, permer, og annet rekvisita som er avgjørende for å opprettholde en godt fungerende arbeidsplass. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende leveranser tidligere, med opp til tre års erfaring.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  15. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - LØG

    Lillehammer Kommune trenger kompetanse for å levere forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Rammeavtalen skal omfatte kjøp av kontorrekvisita, fritt skolemateriell, enkel datarekvisita og kopipapir. To viktige formelle krav er at leverandøren må dokumentere sitt kvalitetssikringssystem (for eksempel med ISO-sertifisering) og beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene med detaljer om verdi, tidspunkt og mottaker.

    NorgeKonkurranse29. aug. 2024
    11. okt. 2024(Utgått)
  16. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  17. Innlandet Fylkeskommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere disse produktene i Innlandet til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer at skoler og sentraladministrasjonen får tilgang til nødvendige produkter som arbeidsbøker, penner, kaffe og annet materiell på en kostnadseffektiv og miljøansvarlig måte. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god gjennomføringskapasitet, etablerte kvalitetssikringssystemer, retningslinjer for etisk handel og sertifisering for miljøledelse.

    NorgeKonkurranse20. juni 2024
    23. aug. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr