Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30192000 Kontorutstyr

Viser 1-25 av 227 resultater

  1. Halden Kommune

    Multimaskiner 2026 - ny utlysning

    Halden Kommune trenger en rammeavtale for kjøp/leie av multifunksjonsmaskiner over 6 år, med en estimert årlig verdi på 2,4 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for moderne multifunksjonsmaskiner som tilbyr høy ytelse, fleksibilitet og pålitelighet, med fokus på kvalitet, effektivitet og driftssikkerhet, samt ferdig konfigurert sikker print-funksjonalitet. Canon Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Konkurranse1. des. 2025
    5. jan. 2026(26 dager)
    15 000 000 kr
  2. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell (2), 2025

    Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.

    Konkurranse12. nov. 2025
    16. des. 2025(6 dager)
    45 000 000 kr
  3. Domstolene I Norge

    TURM25 - Teknisk utstyr i rettsaler og møterom

    Domstolene i Norge trenger audiovisuelt (AV) utstyr og tilhørende tjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 600 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre stabil drift av AV-løsninger og støtte opp under virksomhetens strategiske målsetning om sikre stabile og fleksible AV-løsninger, samt videreutvikle digitale arbeidsmåter og -tjenester i rettssaler og møterom.

    Konkurranse3. nov. 2025
    3. des. 2025(Utgått)
    600 000 000 kr
  4. Norce Research AS

    Forbruksmateriell kontormiljø

    Norce Research AS trenger kontorrelaterte forbruksvarer for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner. Avtalen omfatter skriveredskaper, papirvarer, bevertning, renholdsartikler, møteroms- og kontorutstyr, samt batterier, og skal dekke løpende behov med effektive bestillings- og leveringsrutiner til Vestland, Oslo, Agder og Rogaland. Det er også en ikke-eksklusiv opsjon på profileringsartikler og kontormøbler. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), klima- og miljøhensyn (30%) og pris (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer et tredjepartssertifisert kvalitetssikringssystem (som ISO 9001) og et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem (som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn).

    Konkurranse1. okt. 2025
    5. nov. 2025(Utgått)
    2 200 000 kr
  5. Stjørdal Kommune

    Anskaffelse Formingsmateriell, Leker og barnesykler og sportsutstyr

    Stjørdal Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av formingsmateriell, leker og barnesykler, og sportsutstyr til Trøndelag. Avtalen skal sikre kommunens behov for forbruksmateriell, leker og barnesykler, samt sportsutstyr, med fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet, miljø og samfunnsansvar. Det vil bli inngått avtale med én leverandør per del (opptil 3 leverandører totalt). Tildelingskriteriene er pris (21.0526%), kvalitet og service (15.7895%), miljø (15.7895%), pris (31.5789%) og miljø (15.7895%).

    Konkurranse30. sep. 2025
    30. okt. 2025(Utgått)
  6. Halden Kommune

    Multimaskiner 2026

    Halden Kommune trenger multifunksjonsmaskiner for en rammeavtale over 6 år, med en estimert årlig verdi på 2,4 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp/leie av kopi- og multifunksjonsmaskiner som skal dekke behovene til moderne arbeidsmiljøer med krav til høy ytelse, fleksibilitet og pålitelighet, samt bidra til lavere miljøbelastning. Maskinene skal leveres ferdig konfigurert med sikker print-funksjonalitet.

    Konkurranse25. sep. 2025
    3. nov. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  7. Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni

    Kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter for alle Nord-Troms kommunene, rammeavtale

    Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om levering av kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter til kommunene Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord. Avtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner eks. mva., og en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner eks. mva. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat4. sep. 2025
  8. Forsvarsmateriell

    2025019325 - Forbruksmateriell

    Forsvarsmateriell (FMA) trenger en rammeavtale for forbruksmateriell over 4 år, med en estimert totalverdi på 450 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 700 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, emballasjeprodukter, desinfeksjonsprodukter, cateringprodukter til engangsbruk og sanitærprodukter til menstruerende personer, og skal dekke behovene til Forsvaret og øvrige brukere. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse8. juli 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
    700 000 000 kr
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse og markedsundersøkelse (RFI) for Statlige fellesavtaler for kjøp av forbruksmateriell

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av en ny statlig fellesavtale for kjøp av forbruksmateriell og inviterer leverandører til en digital leverandørkonferanse for å gi innspill til anskaffelsen. Leverandører oppfordres til å delta i konferansen for å bidra med sin kompetanse og innsikt i markedet.

    Planlegging16. juni 2025
    16. okt. 2025(Utgått)
    860 000 000 kr
  10. Norsk Rikskringkasting AS

    Digitalt bygg - Trondheim og Stavanger - Kvalifisering

    Norsk Rikskringkasting AS (NRK) trenger levering av møteromsutstyr, bookingløsning, informasjonsskjermer og et felles toppsystem for integrasjon og administrasjon av teknologiske løsninger i forbindelse med flytting til nye lokaler i Trondheim og Stavanger. Anskaffelsen, som har en varighet på 4 måneder, inkluderer også en opsjon for lås til skap, men denne vil ikke påvirke evalueringen av tilbudene. Formålet er å sikre en effektiv utnyttelse av mindre fysisk plass gjennom moderne teknologiske løsninger under konseptet «Digitalt bygg». Leverandører oppfordres til å tilby konkurransedyktige priser, spesielt for opsjonen, og det er ingen kvalifikasjonskrav utover registrering i et faglig register i leverandørens medlemsstat. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse16. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
  11. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge, og har utlyst en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Leverandøren må dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser, og det kan tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse8. mai 2025
    26. mai 2025(Utgått)
    180 000 000 kr
  12. Tolletaten

    Profileringsartikler til Tolletaten

    Tolletaten trenger profileringsartikler for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen skal dekke behovet for profileringsartikler i ulike sammenhenger, som messeartikler, gaver, og arrangementer, og artiklene må overholde Tolletatens visuelle profil, ha et profesjonelt uttrykk, være av god kvalitet, og støtte Tolletatens samfunnsoppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsattest.

    Konkurranse1. mai 2025
    2. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  13. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Konkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(Utgått)
  14. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr