Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Norce Research AS har inngått en avtale med Lyreco Norge AS om å levere kontorrelaterte forbruksvarer, inkludert skriveredskaper, papirvarer, bevertning, renholdsartikler, møteroms- og kontorutstyr, samt batterier, med opsjon på profileringsartikler og kontormøbler. Leveransen skal skje i Vestland, Oslo, Agder og Rogaland over 24 måneder, til en verdi av 1,6 millioner kroner. Kvalitet og klima- og miljøhensyn ble vektlagt med henholdsvis 40% og 30% i tildelingskriteriene. To leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Lyreco Norge AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
1 600 000 kr

Om anbudet

    Anskaffelsen skal dekke oppdragsgivers løpende behov for kontorrelaterte forbruksvarer med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Produkter og produktgrupper opplistet i vedlegg 2 - Prisskjema er å anse som hovedsortiment, men det er ønskelig at leverandør skal være oppdragsgivers fullsortimentsleverandør av forbruksmateriell til kontormiljø. Det er dermed inkludert en ikke-ekslusiv opsjon på profileringsartikler og kontormøbler som ikke er obligatorisk for leverandøren å prise og vil ikke bli vurdert i tildelingskriteriet pris, men kan bli inntatt som en del av sortimentet ved inngåelse av kontrakt. Produktsortiment som etterspørres i prisskjema er: * Skriveredskaper, som blyanter, penner, merketusjer mm. * Skriveblokker og andre papirvarer, eksempelvis kopipapir og notatblokker. * Bevertning, kaffe, te, kjeks og lignende. * Renhold, oppvaskmiddel, hånddesinfeksjon mm. * Møteroms- og kontorutstyr, whiteboard med tilhørende utstyr, skrivebordslampe. * Batterier, småbatterier til mindre elektrisk utstyr. Opsjonsartikler: * Profileringsartikler, som kopper, nøkkelbånd og andre artikler brukt til intern og ekstern profilering. * Kontormøbler, arbeidsbord og kontorstol.

    Kontakt navn
    Jeanine Ringstad
    Kontakt telefon
    +47 56107000
    Adresse
    Nygårdsgaten 112, 5008 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal angi hvorvidt det planlegges å benytte underleverandører og evt. hvilke deler av avtalen disse skal benyttes på. Det er ikke tillatt med mer enn to ledd med underleverandører i kjede under seg i denne anskaffelsen.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha et tredjepartssertifisert kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av leveransen, herunder system for sporbarhet i leverandørkjeden for de varegruppene som er omfattet av avtalen.

    Leverandøren skal ha et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kvalitet

    Beskrivelse

    Klima og miljøhensyn

    Beskrivelse

    Pris

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Forbruksmateriell kontormiljø
Estimert verdi
2 200 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner