Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30190000 Diverse kontorutstyr og -materiell

Viser 1-25 av 257 resultater

  1. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
  2. Midt-telemark Kommune

    "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark - Konkurransedokumenter på høring

    Midt-telemark Kommune planlegger anskaffelsen av "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark og inviterer leverandører til å gi innspill til konkurransedokumentene. Leverandører oppfordres til å benytte denne muligheten til å gi tilbakemeldinger på dokumentene, spesielt med hensyn til uklarheter, avvik fra standard leveranser, og potensielle risikoer for klager eller uforutsette kostnader.

    Planlegging26. juni 2025
    8. sep. 2025(62 dager)
    33 526 429 kr
  3. Stortinget

    Profileringsartikler og gaver i Stortingets visuelle profil

    Stortinget trenger profileringsartikler og gaver i Stortingets visuelle profil for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 2,8 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av reklametrykksaker, varekataloger og håndbøker, og nærmere beskrivelser av behov og omfang er tilgjengelig i konkurransedokumentene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert.

    Konkurranse20. juni 2025
    11. aug. 2025(34 dager)
    2 800 000 kr
  4. Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni

    Kontor- og skolemateriell, papir- og plastprodukter for alle Nord-Troms kommunene, rammeavtale

    Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni trenger levering av kontor- og skolemateriell, samt papir- og plastprodukter til kommunene Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Kåfjord, Lyngen og Storfjord i Nord-Troms. Rammeavtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner over avtaleperioden. Tildelingskriteriene inkluderer pris (30%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (25%), samt klima og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

    Konkurranse17. juni 2025
    19. aug. 2025(42 dager)
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse og markedsundersøkelse (RFI) for Statlige fellesavtaler for kjøp av forbruksmateriell

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av en ny statlig fellesavtale for kjøp av forbruksmateriell og inviterer leverandører til en digital leverandørkonferanse for å gi innspill til anskaffelsen. Leverandører oppfordres til å delta i konferansen for å bidra med sin kompetanse og innsikt i markedet.

    Planlegging16. juni 2025
    16. okt. 2025(100 dager)
    860 000 000 kr
  6. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i Norge, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).

    Konkurranse13. juni 2025
    11. aug. 2025(34 dager)
    50 000 000 kr
  7. Nofima AS

    Rammeavtale - Kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir

    Nofima AS trenger en rammeavtale for leveranse av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir over 2+1+1+1 år, med en estimert årlig verdi på 900.000 kroner. Avtalen skal sikre en kvalitetsmessig og økonomisk hensiktsmessig leveranse av diverse kontorutstyr og -materiell. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse19. mai 2025
    27. juni 2025(Utgått)
  8. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Telemark fylkeskommune trenger kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på 8 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for alle fylkeskommunale enheter, og volumet er basert på tidligere statistikk og regnskapstall, samt fremtidige budsjett. Det er ingen bindende volumforpliktelser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et faglig register i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU.

    Konkurranse9. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge, og har utlyst en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Leverandøren må dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser, og det kan tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse8. mai 2025
    26. mai 2025(Utgått)
    180 000 000 kr
  10. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Konkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(Utgått)
  11. Politiets Fellestjenester

    Diverse komponenter og forbruksmateriell

    Politiets Fellestjenester trenger diverse komponenter og forbruksmateriell for en kontrakt over 2 år, med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av diverse utstyr og produkter. Det kreves at leverandøren har et miljøledelsessystem, som kan dokumenteres med gyldige attester eller sertifikater som ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller en beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse31. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    7 000 000 kr
  12. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  13. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat27. feb. 20254 800 000 kr
  14. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  15. Sirkula Iks

    (24-70) Kontorrekvisita, rammeavtale

    Sirkula IKS har inngått en rammeavtale med Kontorleverandøren Hamar for levering av kontorrekvisita, med en opsjon på leie av kaffemaskiner. Avtalen dekker kommunene Hamar, Løten, Ringsaker og Stange, samt flere andre kommuner i Innlandet og Viken gjennom avfallssamarbeidet INNSIKT. Avtalen har en estimert årlig verdi på 600 000 kroner eks. mva., med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner eks. mva. Konkurransen ble gjennomført som en åpen anbudskonkurranse, og det ble mottatt to tilbud. Avtalen vektlegger kostnader, service og kompetanse, produktkvalitet, samt miljøhensyn.

    Resultat20. jan. 2025
  16. Moss Kommune

    Forbruksmateriell - rammeavtale

    Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat20. jan. 202514 500 000 kr
  17. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  18. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av høyvolumsprintere

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med RICOH NORGE AS for levering av høyvolums fargeprintere med etterbehandling og en serviceavtale for å minimere nedetid. Avtalen gjelder for en periode på 2 år og dekker behovet for trykking og ferdiggjøring av regjeringsdokumenter og andre dokumenter for departementene i Oslo. Den totale kontraktsverdien er 11 millioner kroner. Det ble mottatt tre tilbud i konkurransen, og tildelingskriteriene var basert på 40% kvalitet og 60% pris.

    Resultat30. des. 202411 000 000 kr
  19. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024/1686 - RFI - Tekniske systemer til digital arbeidsplass

    Norsk Rikskringkasting AS planlegger anskaffelsen av tekniske systemer til den digitale arbeidsplassen i sitt nye bygg i Trondheim, inkludert systemer for rombooking, teknisk utstyr i møterom, visningsskjermer i fellesområder og digital vegfinning. Leverandører oppfordres til å gi innspill og informasjon om relevante løsninger som kan støtte moderne medieproduksjon og forbedre arbeidsdagen for NRKs medarbeidere.

    Planlegging12. des. 2024
    31. mars 2025(Utgått)
  20. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Konkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr