Cobrief Logo
Brief

Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, innbyr med dette til konkurranse om levering av kontorrekvisita og skolemateriell inkl noen tilleggsprodukter. Gjesdal kommune har sekretariatsfunksjon for denne avtalen. Anskaffelsen er rammeavtale for levering av:Kontorrekvisita inkludert men ikke begrenset til kopipapir, konvolutter og  mindre kontormaskinerSkolemateriell inkludert noe formingsmateriellEnkelt utvalg av engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te for å kunne bestille samlet og å redusere transport/miljø. Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.Hovedtrekkene i prosedyrenÅpen anbudskonkurranse - Del III

    Kontakt telefon
    41725989
    Adresse
    Rettedalen 1, 4330 ÅLGÅRD

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontorrekvisita og skolemateriell - rammeavtale
Lokasjon
Estimert verdi
25 000 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner