Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30199000 Papirprodukter til kontor og andre gjenstander

Viser 1-25 av 101 resultater

  1. Gjesdal Kommune

    Kontorrekvisita og skolemateriell - rammeavtale

    Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.

    Konkurranse1. des. 2025
    16. jan. 2026(38 dager)
    25 000 000 kr
  2. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell (2), 2025

    Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.

    Konkurranse12. nov. 2025
    16. des. 2025(7 dager)
    45 000 000 kr
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Papir til høyvolumsprintere og storformat

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger trykkpapir til digitale trykkpresser/printere og plottere for Stortinget, Utenriksdepartementet og DSS, med en rammeavtale over 2 år med opsjonsmulighet i ytterligere 2 år (1+1 år), og en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Antalis AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%).

    Konkurranse3. nov. 2025
    5. des. 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  4. Stjørdal Kommune

    Anskaffelse Formingsmateriell, Leker og barnesykler og sportsutstyr

    Stjørdal Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av formingsmateriell, leker og barnesykler, og sportsutstyr til Trøndelag. Avtalen skal sikre kommunens behov for forbruksmateriell, leker og barnesykler, samt sportsutstyr, med fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet, miljø og samfunnsansvar. Det vil bli inngått avtale med én leverandør per del (opptil 3 leverandører totalt). Tildelingskriteriene er pris (21.0526%), kvalitet og service (15.7895%), miljø (15.7895%), pris (31.5789%) og miljø (15.7895%).

    Konkurranse30. sep. 2025
    30. okt. 2025(Utgått)
  5. Forsvarsmateriell

    2025019325 - Forbruksmateriell

    Forsvarsmateriell (FMA) trenger en rammeavtale for forbruksmateriell over 4 år, med en estimert totalverdi på 450 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 700 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, emballasjeprodukter, desinfeksjonsprodukter, cateringprodukter til engangsbruk og sanitærprodukter til menstruerende personer, og skal dekke behovene til Forsvaret og øvrige brukere. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse8. juli 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
    700 000 000 kr
  6. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
    2. juli 2025(Utgått)
  7. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  8. Moss Kommune

    Forbruksmateriell - rammeavtale

    Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat20. jan. 202514 500 000 kr
  9. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  10. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Konkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr
  11. Norsk Rikskringkasting AS

    Rammeavtale kontorrekvisita

    Norsk Rikskringkasting AS trenger kontorrekvisita for å levere en kontinuerlig og effektiv tilgang til nødvendige varer for daglig kontordrift over 24 måneder. Avtalen skal dekke behovet for papirvarer, penner, permer, og annet rekvisita som er avgjørende for å opprettholde en godt fungerende arbeidsplass. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende leveranser tidligere, med opp til tre års erfaring.

    Konkurranse14. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)