Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30199000 Papirprodukter til kontor og andre gjenstander

Viser 1-25 av 89 resultater

  1. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
  2. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  3. Moss Kommune

    Forbruksmateriell - rammeavtale

    Moss kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, skolemateriell, kopipapir, catering/engangsmateriell og kaffe/te til Moss og Råde kommune. Avtalen har en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner, og den endelige kontraktsverdien er 4 255 256 kroner. Leveransen skjer i Viken, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet klima og miljø (30%). Det var fire tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat20. jan. 202514 500 000 kr
  4. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  5. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Konkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr
  6. Norsk Rikskringkasting AS

    Rammeavtale kontorrekvisita

    Norsk Rikskringkasting AS trenger kontorrekvisita for å levere en kontinuerlig og effektiv tilgang til nødvendige varer for daglig kontordrift over 24 måneder. Avtalen skal dekke behovet for papirvarer, penner, permer, og annet rekvisita som er avgjørende for å opprettholde en godt fungerende arbeidsplass. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende leveranser tidligere, med opp til tre års erfaring.

    Konkurranse14. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  7. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2024001428 - Forbruksmateriell

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) trenger leverandører for å levere forbruksmateriell over 12 måneder til en verdi av 310 millioner NOK ekskl. mva. Det skal leveres kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, desinfeksjonsprodukter, emballasjeprodukter, sanitærprodukter og cateringprodukter til engangsbruk til alle FLOs lokasjoner i hele landet. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem som kan dokumenteres med sertifikater eller beskrivelser av systemene.

    Konkurranse23. apr. 2024
    7. mai 2024(Utgått)
    310 000 000 kr
  8. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    Konkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr
  10. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Forbruksvarer (inkl. cateringprodukt)

    Denne rammeavtalen har tidligere vært utlyst som "19/7297: Anskaffelse - Renholdsrekvisita, catering, lyskilder, batterier, papir og plast (3)". Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Valgt leverandør skal levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktspekteret. For denne anskaffelsen skal det inngås rammeavtale for kjøp av følgende produktgrupper: - renholdsmidler og utstyr - håndsåpe/desinfeksjon - papir/plast - catering - lyskilder - batterier - ulike typer engangshansker

    Resultat3. juni 2023
  11. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Resultat14. feb. 2023