Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Gjøvik Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita for Gjøvikregionen over 2 år, med opsjon på 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er tilbudt pris (60%), kvalitet (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av kontorrekvisita. Rammeavtalens varighet er 2 år, med mulighet for ett (1) år + ett (1) år opsjon for oppdragsgiverHovedtrekkene i prosedyrenRammeavtale for kontorrekvisita for Gjøvikregionen

    Kontakt navn
    Kristian Sivertsen
    Kontakt telefon
    +47 61189500
    Adresse
    Kauffeldts plass 1, 2815 GJØVIK

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Ferdig utfylt prisskjema

    Beskrivelse

    Beskrivelse av sortiment, brukervennlighet og funksjonalitet, service og leveringstid og -rutiner.

    Beskrivelse

    Besvarelse i eget dokument som tilbyder utformer selv, om hvilke sertifiseringer tilbyder har knyttet til miljø har, hvilke miljøtiltak tilbyder har i dag, og strategien knyttet til miljø og transport virksomheten har planlagt.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
110172-2 Rammeavtale Kontorrekvisita for Gjøvikregionen
Lokasjon
Estimert verdi
14 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner