Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30191000 Kontorutstyr bortsett fra møbler

Viser 1-25 av 53 resultater

  1. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir gjennom en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i regionen, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).

    NorgeKonkurranse20. mai 2025
    24. juni 2025(32 dager)
    50 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Leie av faste og løse gulvmatter

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått en samkjøpsavtale med N3 Norge AS og Nor Tekstil AS for leie av faste og løse gulvmatter til Oslo kommune og samarbeidende kommuner. Avtalen har en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 56 280 000 kroner. Leverandørene skal levere og bytte gulvmatter i henhold til avtalens byttefrekvens, med fokus på miljøvennlige løsninger som nullutslippskjøretøy og svanemerkede vaskerier. Det ble stilt krav om returordning for ødelagte eller oppbrukte matter, og andel resirkulert materiale i gulvmattene ble vektlagt som et tildelingskriterium. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat19. mars 2025100 000 000 kr
  3. Eigersund Kommune

    Rammeavtale for Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Eigersund Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til kommunene Sokndal, Eigersund, Lund og Kvitsøy i Rogaland. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5,6 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter kontorutstyr bortsett fra møbler, og leverandøren må ha erfaring fra minst 3 relevante oppdrag i offentlig sektor de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra tilsvarende oppdrag.

    NorgeKonkurranse7. mars 2025
    24. apr. 2025(Utgått)
    5 600 000 kr
  4. Sirkula Iks

    (24-70) Kontorrekvisita, rammeavtale

    Sirkula IKS har inngått en rammeavtale med Kontorleverandøren Hamar for levering av kontorrekvisita, med en opsjon på leie av kaffemaskiner. Avtalen dekker kommunene Hamar, Løten, Ringsaker og Stange, samt flere andre kommuner i Innlandet og Viken gjennom avfallssamarbeidet INNSIKT. Avtalen har en estimert årlig verdi på 600 000 kroner eks. mva., med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner eks. mva. Konkurransen ble gjennomført som en åpen anbudskonkurranse, og det ble mottatt to tilbud. Avtalen vektlegger kostnader, service og kompetanse, produktkvalitet, samt miljøhensyn.

    NorgeResultat20. jan. 2025
  5. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Kontorrekvisita - Rammeavtale

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Maske AS for levering av kontorrekvisita til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, samt for påmeldte kommuner i samme område. Avtalen har en total verdi på 65,4 millioner kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var basert på pris (55%) og klima og miljø (45%).

    NorgeResultat16. jan. 202565 400 000 kr
  6. Universitetet I Oslo

    Rammeavtale gulvmatter

    Universitetet i Oslo trenger kompetanse innen levering av gulvmatter for å levere en rammeavtale i Oslo over 2 år til en verdi av 1 200 000 NOK. Leveransen innebærer å levere gulvmatter med spesifikasjoner som absorberingsevne, sklisikkerhet, tørkeegenskaper og flammehemmende egenskaper. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede skatte- og avgiftsforhold og være et lovlig etablert foretak. Anbudets vekting er 40 % for kvalitet, 30 % for pris, og 30 % for miljø.

    NorgeKonkurranse30. okt. 2024
    20. nov. 2024(Utgått)
    1 200 000 kr
  7. Norsk Rikskringkasting AS

    Rammeavtale kontorrekvisita

    Norsk Rikskringkasting AS trenger kontorrekvisita for å levere en kontinuerlig og effektiv tilgang til nødvendige varer for daglig kontordrift over 24 måneder. Avtalen skal dekke behovet for papirvarer, penner, permer, og annet rekvisita som er avgjørende for å opprettholde en godt fungerende arbeidsplass. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende leveranser tidligere, med opp til tre års erfaring.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  8. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    NorgeKonkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr
  10. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeResultat14. feb. 2023
  11. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeKonkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  12. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr
  13. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    NorgePlanlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr