Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30199200 Konvolutter, lukkede brevkort og vanlige postkort

Viser 1-22 av 22 resultater

  1. Gjesdal Kommune

    Kontorrekvisita og skolemateriell - rammeavtale

    Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.

    Konkurranse1. des. 2025
    16. jan. 2026(38 dager)
    25 000 000 kr
  2. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
    2. juli 2025(Utgått)
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  4. Innlandet Fylkeskommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere disse produktene i Innlandet til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer at skoler og sentraladministrasjonen får tilgang til nødvendige produkter som arbeidsbøker, penner, kaffe og annet materiell på en kostnadseffektiv og miljøansvarlig måte. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god gjennomføringskapasitet, etablerte kvalitetssikringssystemer, retningslinjer for etisk handel og sertifisering for miljøledelse.

    Konkurranse20. juni 2024
    23. aug. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr
  5. Sandnes Kommune

    Rammeavtale for trykking og levering av konvolutter

    Sandnes kommune og Stavanger kommune trenger trykkeritjenester for å levere konvolutter til en verdi av 880.000 kroner eks. mva. Det skal leveres trykking og levering av konvolutter i henhold til kravene i konkurransegrunnlaget. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra minst to relevante oppdrag for trykking og levering av konvolutter, dokumentert med beskrivelser av tidligere oppdrag inkludert verdi, tidspunkt og mottakerkontaktinformasjon. Anbudets vekting er pris: 100%.

    Konkurranse15. mai 2024
    31. mai 2024(Utgått)
    880 000 kr
  6. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    Konkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  7. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    Konkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  8. Sandnes Kommune

    Trykking og levering av konvolutter

    Sandnes kommune og Stavanger kommune, heretter benevnt oppdragsgiver, inviterer med dette til konkurranse på trykking og levering av konvolutter. Kommunene bruker felles konkurransegrunnlag, men vil inngå egne kontrakter med vinner av konkurransen og skal betraktes som to oppdragsgivere med ulike leverings- og fakturaadresser. Kontrakten tildeles samme leverandør for begge oppdragsgivere.

    Konkurranse14. apr. 2020
    29. mai 2020(Utgått)
    1 200 000 kr
  9. Nordland Fylkeskommune

    2017 - Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Avrop skal på sikt gjøres gjennom oppdragsgivers bestillingssystem (katalogbasert). For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold.  Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    Konkurranse19. sep. 2017
    20. okt. 2017(Utgått)
    4 800 000 kr
  10. Sel Kommune

    Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

    Resultat30. mars 2017
  11. Sarpsborg Kommune

    Kontor - og skolerekvisita

    Avtalens formål og omfang Formålet med avtalen er å inngå en rammeavtale som sikrer at oppdragsgiver ihht. gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp og forbruk av kontor- og skolerekvisita til Sarpsborg kommunes enheter. Rammeavtalen gjelder for de produkter som fremgår av vedlagte prisskjema og behovsspesifikasjon, og nært beslektede produkter. I tilfeller hvor det kan oppstå tvil om forståelsen av om et produkt er "nært beslektet" eller ikke, er det oppdragsgivers kontraktsansvarlig som avgjør.  Oppdragsgiver skal dekke sine behov innen avtaleområdet hos valgt leverandør. Deltilbud Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget

    Konkurranse16. feb. 2017
    23. mars 2017(Utgått)