Anbudsoversikt for Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
60
1 Pris 60 %
Tildelingskriterium 2
Service
2 Service 40%
Kvalifikasjonskrav 1
Gjennomsnittlig omsettning
Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Omsetningskrav Omsetning fra de to siste kjente årsregnskap, skal ikke ha vært mindre enn 40 000 000 kr i gjennomsnitt.
Kvalifikasjonskrav 2
Finansielle nøkkeltall
Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Minimumskrav til kredittverdighet: A Ved å levere tilbud aksepteres det at Haugesund Kommune kan utfører kredittsjekk gjennom Bisnode Credit AS.
Kvalifikasjonskrav 3
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal levere skatteattest sammen med sitt tilbud. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Kvalifikasjonskrav 4
Firmaattest
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 5
Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak
Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Kvalitetssikringssystem Leverandøren skal ha gode kvalitetssikringsrutiner. Herunder skal leverandøren ha et kvalitetssikringssystem som inneholder nødvendige rutiner for å sikre at leverte produkter er av god kvalitet, og som for øvrig er egnet til å sikre gode leveranser. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem/styringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Beskrivelsen må inneholde tilstrekkelig informasjon til at Oppdragsgiver kan vurdere om kravet er oppfylt. Dersom tilbyder er tredjeparts sertifisert skal dette dokumenteres.
Kvalifikasjonskrav 6
Utdanning og faglige kvalifikasjoner
Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 4 mest relevante oppdrag og skla inneholde: - kort beskrivelse av oppdraget - størrelse eller verdi på oppdraget - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på oppdragsgivere og en kort beskrivelse av disse - E-post adresse og navn på kontaktperson hos oppdragsgivere. (Referanser vil bli kontaktet ved behov).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner