Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197643 Kopieringspapir

Viser 1-25 av 133 resultater

  1. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Papir til høyvolumsprintere og storformat

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger trykkpapir til digitale trykkpresser/printere og plottere for Stortinget, Utenriksdepartementet og DSS, med en rammeavtale over 2 år med opsjonsmulighet i ytterligere 2 år (1+1 år), og en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Antalis AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%).

    Konkurranse3. nov. 2025
    5. des. 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  2. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
    2. juli 2025(Utgått)
  3. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Konkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(Utgått)
  4. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  5. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat27. feb. 20254 800 000 kr
  6. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  7. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - LØG

    Lillehammer Kommune trenger kompetanse for å levere forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Rammeavtalen skal omfatte kjøp av kontorrekvisita, fritt skolemateriell, enkel datarekvisita og kopipapir. To viktige formelle krav er at leverandøren må dokumentere sitt kvalitetssikringssystem (for eksempel med ISO-sertifisering) og beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene med detaljer om verdi, tidspunkt og mottaker.

    Konkurranse29. aug. 2024
    11. okt. 2024(Utgått)
  8. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    Konkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  9. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    Konkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  10. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    Konkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  11. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Resultat14. feb. 2023
  12. Tromsø Kommune

    Rammeavtale på kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter (NY UTLYSNING)

    Tromsø Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter. Avtalen har en varighet på 4 år (2+1+1) og dekker både Tromsø og Karlsøy kommune. Estimert samlet kjøp over avtaleperioden er anslått til ca. 9 millioner kroner, med et maksimalt volum på 10 millioner kroner for Tromsø kommune og 1,8 millioner kroner for Karlsøy kommune. Avtalen ble tildelt basert på kriterier som vektla pris (70%) og kvalitet, inkludert service og oppfølging (30%). Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat18. jan. 2023