Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197643 Kopieringspapir

Viser 1-25 av 129 resultater

  1. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    NorgeKonkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(0 dager)
  2. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    NorgeKonkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  3. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat27. feb. 20254 800 000 kr
  4. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  5. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - LØG

    Lillehammer Kommune trenger kompetanse for å levere forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Rammeavtalen skal omfatte kjøp av kontorrekvisita, fritt skolemateriell, enkel datarekvisita og kopipapir. To viktige formelle krav er at leverandøren må dokumentere sitt kvalitetssikringssystem (for eksempel med ISO-sertifisering) og beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene med detaljer om verdi, tidspunkt og mottaker.

    NorgeKonkurranse29. aug. 2024
    11. okt. 2024(Utgått)
  6. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  7. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    NorgeKonkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    NorgeKonkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeResultat14. feb. 2023
  10. Tromsø Kommune

    Rammeavtale på kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter (NY UTLYSNING)

    Rammeavtale for Kontor- og skolerekvisita, kopipapir og konvolutter. Estimert samlet kjøp over 4 (2+1+1) år anslås til ca. 9 000 000 kroner for oppdragsgiver (ikke medregnet Karlsøy kommune). Opsjoner er medregnet i dette estimatet. Tromsø kommune: Estimert voulum: ca. 9 000 000 kroner Maksimalt volum: 10 000 000 kroner Karlsøy kommune: Estimert volum - 1 600 000 kroner Maksimalt volum - 1 800 000 kroner

    NorgeResultat18. jan. 2023
  11. Vågan Kommune

    Forbruksmateriell som kontorrekvisita til kontordrift

    Vågan Kommune konsern inviterer til konkurranse med forhandling om rammeavtale på levering av kontor og annet forbruksmateriell i forbindelse med drift Vågan kommune. Avtalen gjelder for den daglige kontordriften for virksomheter som er tilknyttet kommunens innkjøpsordning. Det skal inngås en kontrakt for hele kommunen. Avtalen skal gjelde i 24 mnd. med opsjon på forlengelse på (1+1) år. Vedlegg 2 til konkurransegrunnlaget er prisskjema. Prisskjema består av en forside, 14 faner med produkter og 2 faner med forklaringer. Les sidene med forklaringer nøye.

    NorgeResultat6. des. 2022
  12. Sunnfjord Kommune

    Kontorrekvisita, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skriveredskaper, kopipapir, datarekvisita, toner, fritt skolemateriell og kalendere. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for ca. NOK 1.500.000,- eks. mva. per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi for avtalen, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 8.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat30. nov. 2022
  13. Nordland Fylkeskommune

    2022 Rammeavtale på kopipapir

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kopipapir. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt pr varegruppe. For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under de etterspurte varegruppene. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp.

    NorgeKonkurranse10. nov. 2022
    6. des. 2022(Utgått)