Anbudsoversikt for NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
+47 47476000
Kontakt e-post
post@abakus.as
Adresse
Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL
Kategori (CPV)
Lokasjon
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå kommune har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell til den enkelte virksomhet i kommunene.
Hovedtrekk i prosedyren
Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for nevnte artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget. Dokumenteres med utvidet rapport fra Bisnode http://www.soliditet.no/. Rapporten skal være datert etter kunngjøringstidspunktet for konkurransen. Dersom dette ikke vedlegges, vil Abakus as innhente utvidet rapport fra Bisnode kostnadsfritt for tilbyder. Opplysningene i rapporten legges til grunn for en vurdering av tilbyders økonomiske og finansielle situasjon. Informasjon på tilbudsdato legges til grunn. Det kreves kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN" for å delta i konkurransen.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder
Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Dokumenteres med redegjørelse for firmaets system for kvalitetssikring, inklusive helse-, miljø- og sikkerhet som er relevant for denne kontrakten. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitetsledelsessystem i henhold til ISO9001 eller tilsvarende tredjepartsverifisert system, er det tilstrekkelig å legge ved gyldig sertifikat.
Kvalifikasjonskrav 3
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem som sikrer lavest mulig miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Dette skal minimum omfatte følgende elementer: •Virksomhetens miljømål og miljøpolitikk •Strategi på miljøområdet •Hvordan utføre tjenesten på en miljømessig forsvarlig måte. Som dokumentasjon kan det enten legges ved et dokument som beskriver rutinene, eller hvis virksomhetens miljøledelsessystem er verifisert i henhold til ISO14001, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende, holder det med å legge fram gyldig sertifikat.
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Tilbyende firma skal dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Dokumentasjonen skal inneholde navn på oppdragsgiver, omfang (verdi), innhold og leveringstidspunkt.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    10. apr. 2025, 11:45

  2. Frist for spørsmål

    15. mai 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    39 minutter

    22. mai 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    22. mai 2025, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    22. aug. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner