Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    22830000 Øvelsesbøker, kladdebøker

Viser 1-25 av 69 resultater

  1. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale for kjøp av forbruksmateriell

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger forbruksmateriell innen renhold, tørk og hygiene, kjøkken og servering, samt kontor og skole, for en rammeavtale med en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 1,1 milliarder kroner. Den årlige estimerte verdien for Oslo kommune og samarbeidspartnere er 180 millioner kroner. Maske AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene vektes med 70% på samlet evalueringspris og 30% på samlet total score for andel miljømerkede produkter, andel rettferdig handel-sertifiserte produkter og andel etisk handel-sertifiserte produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra sammenlignbare oppdrag dokumentert med beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, et kvalitetssikringssystem dokumentert med attest fra uavhengige organer (f.eks. ISO 9001:2015) eller beskrivelse av tiltak, miljøledelsestiltak dokumentert med beskrivelse av tiltak (f.eks. EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001), og aktsomhetsvurdering dokumentert med beskrivelse av systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper og OECDs retningslinjer, samt utfylling av Vedlegg 4 Svarskjema for Kravsett A.

    Konkurranse27. nov. 2025
    14. jan. 2026(36 dager)
    1 100 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Markedsundersøkelse forbruksmateriell - innspill på kravspesifikasjon og prisskjema

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for forbruksmateriell til renhold, tørk og hygiene, kontor, skole og kjøkken/servering. Leverandører inviteres til å gi innspill på foreløpig utkast til pris- og produktskjema og kravspesifikasjon ved å gi tilbakemelding i konkurransegjennomføringsverktøyet, med tydelig henvisning til aktuelle varelinjer og forslag til endring. Maske AS har sannsynligvis kontrakten i dag.

    Planlegging4. nov. 2025
    9. des. 2025(0 dager)
  3. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Konkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(Utgått)
  4. Eigersund Kommune

    Rammeavtale for Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Eigersund Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til kommunene Sokndal, Eigersund, Lund og Kvitsøy i Rogaland. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5,6 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter kontorutstyr bortsett fra møbler, og leverandøren må ha erfaring fra minst 3 relevante oppdrag i offentlig sektor de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra tilsvarende oppdrag.

    Konkurranse7. mars 2025
    24. apr. 2025(Utgått)
    5 600 000 kr
  5. Ringebu Kommune

    Kontraktstildeling - Forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole RK, SFK & NFK

    Ringebu Kommune, i samarbeid med Sør-Fron og Nord-Fron kommuner, har inngått separate rammeavtaler med Lyreco Norge AS for levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Avtalene dekker Innlandet-regionen og har en total verdi på 4,8 millioner kroner. Konkurransen ble evaluert basert på pris, miljømerking og kvalitet, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat27. feb. 20254 800 000 kr
  6. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  7. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Konkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr
  8. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - LØG

    Lillehammer Kommune trenger kompetanse for å levere forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Rammeavtalen skal omfatte kjøp av kontorrekvisita, fritt skolemateriell, enkel datarekvisita og kopipapir. To viktige formelle krav er at leverandøren må dokumentere sitt kvalitetssikringssystem (for eksempel med ISO-sertifisering) og beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene med detaljer om verdi, tidspunkt og mottaker.

    Konkurranse29. aug. 2024
    11. okt. 2024(Utgått)
  9. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    Konkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  10. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    Konkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  11. Asker Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Asker Kommune trenger en leverandør for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir til en verdi av 15 millioner NOK eks. mva over en periode på 4 år. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer kvalitetsprodukter på en kostnadseffektiv og miljøvennlig måte, med fokus på redusert forbruk og optimalisering av sortimentet. To viktige formelle krav er at leverandøren tillater kontroll av produksjons- og tekniske kapasiteter samt fremlegger etterspurte prøver eller dokumentasjon ved behov. Anbudets vekting er 17% pris og kostnader, 33% kvalitet på ehandelsløsning, og 50% service og oppfølging.

    Konkurranse14. nov. 2023
    15. des. 2023(Utgått)
    15 000 000 kr
  12. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    Konkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  13. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Resultat14. feb. 2023
  14. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Konkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr