Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere disse produktene i Innlandet til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer at skoler og sentraladministrasjonen får tilgang til nødvendige produkter som arbeidsbøker, penner, kaffe og annet materiell på en kostnadseffektiv og miljøansvarlig måte. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god gjennomføringskapasitet, etablerte kvalitetssikringssystemer, retningslinjer for etisk handel og sertifisering for miljøledelse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Innlandet fylkeskommune inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til riktig kvalitet på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skolene og sentraladministrasjonen. Bestillere på på avtalen skal ha enkel og oversiktlig  bestillingsløsning med tilgang til avtaleprodukter samt tilhørende tjenester. Avtalen skal omfatte levering av skolemateriell som arbeidsbøker, skrivebøker, kladdebøker, viskelær, blyanter, kopipapir, kalkulatorer, kaffe, te, penner, permer, kopipapir, konvolutter, binders, stiftemaskiner, sakser, markeringstusjer, mm.Hovedtrekkene i prosedyrenInnlandet fylkeskommune inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til riktig kvalitet på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være skolene og sentraladministrasjonen. Bestillere på på avtalen skal ha enkel og oversiktlig  bestillingsløsning med tilgang til avtaleprodukter samt tilhørende tjenester. Avtalen skal omfatte levering av skolemateriell som arbeidsbøker, skrivebøker, kladdebøker, viskelær, blyanter, kopipapir, kalkulatorer, kaffe, te, penner, permer, kopipapir, konvolutter, binders, stiftemaskiner, sakser, markeringstusjer, mm.

    Kontakt navn
    Olaug Anne Torsgård
    Kontakt telefon
    93236981
    Adresse
    Parkgata 64, 2317 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Det kreves god kredittverdighet, minst tilsvarende Bisnode score A.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Det skal fylles ut en egenerklæring, dvs ESPD-skjema i Mercell, som bekrefter at kvalifikasjonskravene er oppfylt. I denne konkurransen kan leverandørene i ESPD-skjemaet gi en samlet erklæring om at han oppfyller samtlige av de kvalifikasjonskravene som fremkommer av dette konkurransegrunnlaget. Dette gjøres i ESPD-skjemaets del IV seksjon a.

    Det kreves at leverandør har god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art (rammeavtaler), kompleksitet, størrelse og omfang) med tilhørende/aktuelle tjenester.

    Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

    Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem /rutiner for ytelsene som skal leveres.

    Leverandør skal ha retningslinjer for etisk handel som et minimum adresserer de samme punktene som oppdragsgivers Standard avtalevilkår, punkt 21.2. Disse retningslinjene skal være formidlet til de produksjonssteder der sammenstilling av ferdig produkt finner sted.

    Det kreves at leverandøren er sertifisert for miljøledelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner