Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30197640 Selvkopierende eller annet kopipapir

Viser 1-25 av 44 resultater

  1. Eigersund Kommune

    Rammeavtale for Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Eigersund Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til kommunene Sokndal, Eigersund, Lund og Kvitsøy i Rogaland. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5,6 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter kontorutstyr bortsett fra møbler, og leverandøren må ha erfaring fra minst 3 relevante oppdrag i offentlig sektor de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra tilsvarende oppdrag.

    NorgeKonkurranse7. mars 2025
    24. apr. 2025(Utgått)
    5 600 000 kr
  2. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  3. Innlandet Fylkeskommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere disse produktene i Innlandet til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer at skoler og sentraladministrasjonen får tilgang til nødvendige produkter som arbeidsbøker, penner, kaffe og annet materiell på en kostnadseffektiv og miljøansvarlig måte. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god gjennomføringskapasitet, etablerte kvalitetssikringssystemer, retningslinjer for etisk handel og sertifisering for miljøledelse.

    NorgeKonkurranse20. juni 2024
    23. aug. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr
  4. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    NorgeKonkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  5. Asker Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Asker Kommune trenger en leverandør for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir til en verdi av 15 millioner NOK eks. mva over en periode på 4 år. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer kvalitetsprodukter på en kostnadseffektiv og miljøvennlig måte, med fokus på redusert forbruk og optimalisering av sortimentet. To viktige formelle krav er at leverandøren tillater kontroll av produksjons- og tekniske kapasiteter samt fremlegger etterspurte prøver eller dokumentasjon ved behov. Anbudets vekting er 17% pris og kostnader, 33% kvalitet på ehandelsløsning, og 50% service og oppfølging.

    NorgeKonkurranse14. nov. 2023
    15. des. 2023(Utgått)
    15 000 000 kr
  6. Norges Handelshøyskole

    Rammeavtale for kjøp av trykkeri- og kopieringstjenester

    Norges Handelshøyskole trenger trykkeri- og kopieringstjenester for å levere en rammeavtale til en verdi av ca 6 000 000 NOK. Det skal inngås avtale med én leverandør som kan håndtere alle oppdragsgivers behov innenfor trykk og kopiering, inkludert kapasitet for raske leveranser og høy kvalitet på arbeidet. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet, erfaring fra lignende oppdrag, systemer for kvalitetsstyring og miljøstyringsrutiner. Anbudets vekting er produkt- og tjenestekvalitet: 40% og pris: 60%.

    NorgeKonkurranse7. sep. 2023
    12. okt. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  7. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr
  8. Klepp Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir til kommunene Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time

    Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time, heretter kalt oppdragsgiver, ligger i Rogaland og har i overkant av 80.000 innbyggere til sammen. Generell informasjon om oppdragsgiver finnes på: www.bjerkreim.kommune.no, www.gjesdal.kommune.no, www.hjelmeland.kommune.no, www.ha.kommune.no, www.klepp.kommune.no, www.strand.kommune.no og www.time.kommune.no. Klepp kommune har sekretariatsfunksjon for denne konkurransen og ivaretar kontakten med tilbyderne på vegne av oppdragsgiverne.

    NorgeResultat2. feb. 2022
  9. Øvre Eiker Kommune

    Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir. Det er en ensidig opsjon på kaffe, te og drikkevarer som kakao, mineralvann, saft osv (ikke automater eller kaffemaskiner) for oppdragsgiver. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.110.000,- eks mva per år det siste året. Opsjon på kaffe, te og drikkevarer er inkludert i estimert volum. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat6. juli 2021