Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30140000 Regne- og bokholdermaskiner

Viser 1-24 av 24 resultater

  1. Kongsvinger Kommune

    Veiledende kunngjøring: Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell til kommuner og IKS i Kongsvingerregionen 2025 - 2029

    Kongsvinger Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell gjennom en rammeavtale for kommuner og IKS i Kongsvingerregionen fra 2025 til 2029. Leverandører oppfordres til å gi innspill og kommentarer til konkurransegrunnlaget via kommunikasjonsmodulen i Mercell, og det er en mulighet for dialog med markedet i planleggingsfasen.

    Planlegging3. juli 2025
  2. Politiets Fellestjenester

    Anskaffelse av kasse- og bookingsystem

    Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Infotronics AS for levering av et felles kasse- og bookingsystem til bruk i ni kantiner i seks politidistrikter samt ved tre kantiner på Politihøgskolens lokasjoner i Oslo, Kongsvinger og Stavern. Avtalen inkluderer også bookingsystem for kurs/konferanse- og overnattingsvirksomhet ved PHS. Leveransen omfatter nødvendige kassepunkter/skjermer, vekter, skannere, kvitteringsskrivere, samt leie av betalingsterminaler, og skal sikre utveksling av informasjon mellom bookingsystem og kassesystem. Avtalen har en varighet på 3 år med en total kontraktsverdi på 5 578 300 kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat27. juni 20255 000 000 kr
  3. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  4. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Leie av betalingsløsninger og kassasystemer (DEL I og II)

    Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo trenger leie av betalingsløsninger og kassasystemer for å dekke behov ved Forsvarets utsalgssteder i Innlandet, Nordland, Troms og Finnmark, Oslo, Agder, Rogaland, Møre og Romsdal, Jan Mayen og Svalbard over 4 år til en verdi av NOK 15 000 000 ekskl. mva. Det skal leveres et komplett system for daglig drift samt løsninger for enkeltstående arrangementer på ca. 120 steder rundt om i Norge. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha dokumenterte kvalitetssikrings- og miljøledelsessystemer som oppfyller spesifikke standarder inkludert universell utforming og etisk handel samt IKT-sikkerhetstiltak som følger Nasjonal sikkerhetsmyndighets grunnprinsipper. Anbudets vekting er pris/kostnad: 50%, kvalitet: 35% og klima & miljø: 15%.

    Konkurranse10. mai 2024
    17. juni 2024(Utgått)
    15 000 000 kr
  5. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat19. okt. 2022
  6. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat6. okt. 2022
  7. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat30. sep. 2022
  8. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Resultat27. sep. 2022
  9. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Kassasystem, 2018

    Formålet med anskaffelsen er å opprette en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leie av kassaapparater og tilknyttede systemer, samt service og support. Dette vil være kasseapparat/system som er utplassert i f.eks. kantiner, kafeer, servicetorg rundt om i kommunene. Alle leverandører som leverer tilbud i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, vil bli forespurt ved minikonkurranse. Merknad: Ved eventuell oppgradering av eksisterende apparater som er kjøpt, leid eller leaset før denne avtalen står oppdragsgiver fritt til å gå utenom avtalen.

    Dynamisk innkjøpsordning18. sep. 2018
    17. sep. 2028(100+ dager)
    4 000 000 kr