Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 22810000 Protokoller av papir eller papp
- 22830000 Øvelsesbøker, kladdebøker
- 22850000 Samlepermer og tilbehør
- 30124400 Stifter til stiftemaskin
- 30125100 Tonerkassetter
- 30140000 Regne- og bokholdermaskiner
- 30192110 Blekkprodukter
- 30192130 Blyanter
- 30192133 Blyantspissere
- 30192134 Blyantholdere
- 30197000 Mindre kontorutstyr
- 30197643 Kopieringspapir
- 30199000 Papirprodukter til kontor og andre gjenstander
- 39292000 Skoletavler eller tavler med skrive- og tegneoverflate eller instrumenter
- Estimert verdi
- 70 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Service, bestilling og retur
Miljø
Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandør skal ha implementert og ha et fungerende kvalitetssikringssystem. Krav 3: Leverandøren skal ha implementert og ha et godt system for miljøledelse.