Anbudsoversikt for Rammeavtale for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Service, bestilling og retur
Tildelingskriterium 2

Miljø
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandør skal ha implementert og ha et fungerende kvalitetssikringssystem. Krav 3: Leverandøren skal ha implementert og ha et godt system for miljøledelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner