Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30125100 Tonerkassetter

Viser 1-25 av 71 resultater

  1. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7650) Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune trenger leasing av multifunksjonsmaskiner gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Avtalen omfatter maskiner med funksjoner som kopiering, printing, stifting, hulling og skanning, og har som mål å standardisere maskinparken for å forenkle drift, service, vedlikehold, administrasjon og anskaffelse. Deltagere i anskaffelsen inkluderer Lier, Modum, Øvre Eiker kommuner, Hallingdal Brann- og Redningstjeneste IKS, samt Kongsbergregionen IKT med opsjon for 9 medlemskommuner. Tildelingskriteriene er pris og kostnader (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%), samt klima og miljø (30%). Leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.

    Konkurranse26. juni 2025
    4. sep. 2025(53 dager)
    25 000 000 kr
  2. Lillestrøm Kommune

    Rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner (2. gangs utlysning)

    Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner som skal dekke behovet for sikker utskrift, skanning og kopiering på en effektiv, brukervennlig og kostnadseffektiv måte med fremtidsrettede løsninger. Avtalen omfatter leveranse av skrivere og plottere, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse22. mai 2025
    24. juni 2025(Utgått)
  3. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  4. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring nr. 2 - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, skannere og printere med tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) v/Statens innkjøpssenter har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler for kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester. Anskaffelsen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse jf. anskaffelsesforskriften § 13-1 (1).

    Planlegging6. juni 2023
    5. juni 2023(Utgått)
    750 000 000 kr
  5. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Resultat14. feb. 2023
  6. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Konkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  7. Hedmark Ikt

    Rammeavtale for anskaffelse av IKT-rekvisita

    Konkurransen gjelder rammeavtale for anskaffelser av IKT rekvisita som toner til skrivere, PC-mus og tastatur, mobile harddisker, minnepinner o.l., webkamera, hodesett til telefoner, små mobile høyttalere o.l., kabler og diverse annen IKT relatert rekvisita. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at eventuelle spørsmål til konkurransen i utgangspunktet ikke vil besvares før august pga sommerferieavvikling.

    Konkurranse4. juli 2022
    29. aug. 2022(Utgått)
  8. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    Konkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr
  9. Vågan Kommune

    Anskaffelse av forbruksmateriell for kontordrift som engangs og servering, kontorpapir, kontorutstyr, kontormaskiner, datarekvisita, toner etc.

    Vågan Kommune inviterer til åpen anbudskonkurranse om rammeavtale på levering av kontor og annet forbruksmateriell i forbindelse med drift Vågan kommune. Avtalen gjelder for den daglige driften av kontordrift som er tilknyttet kommunens innkjøpsordning. Det skal inngås en kontrakt for hele kommunen. Avtalen skal gjelde i 24 mnd. med opsjon på forlengelse på (1+1) år.

    Konkurranse2. okt. 2021
    5. nov. 2021(Utgått)
  10. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    Konkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr
  11. Rakkestad Kommune

    Rammeavtale - kjøp av multifunksjonsmaskiner med tilhørende tjenester

    Rakkestad kommune inviterer til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale kjøp av multifunksjonsmaskiner og vedlikeholdsavtaler tilknyttet disse.  Anskaffelsens formål er å standardisere maskinparken og oppnå et kostnadseffektivt og rasjonelt innkjøp av utstyr til bruk i oppdragsgivers enheter og virksomheter.  Kontraktsperioden er 3 år, med opsjon på forlengelse på 1+1 år.

    Resultat7. apr. 2021