Ofa Iks
Invitasjon til dialogmøte: Multifunksjonsmaskiner
Ofa Iks planlegger anskaffelsen av multifunksjonsmaskiner og ønsker dialog med markedet før konkurransen ferdigstilles og lyses ut. Leverandører inviteres til én-til-én møter med innkjøperen.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Programvare - Data og analyse
Rogaland fylkeskommune har inngått avtale med Center Stavanger AS for datamaskinrelaterte tjenester til å levere multifunksjonsmaskiner i Rogaland til en verdi av 35 000 000 NOK. Anbudets vekting var 70% pris og 30% miljø.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver inviterer til konkurranse om rammeavtaler på leie av multifunksjonsmaskiner. Oppdragsgiver er Rogaland fylkeskommune og Kolumbus AS, som vil inngå hver sin separate rammeavtale med én felles leverandør.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Totalsum basert på utfylt prisskjema.
Ofa Iks planlegger anskaffelsen av multifunksjonsmaskiner og ønsker dialog med markedet før konkurransen ferdigstilles og lyses ut. Leverandører inviteres til én-til-én møter med innkjøperen.
Fredrikstad Kommune planlegger anskaffelsen av leie av multifunksjonsmaskiner som en tjeneste for å dekke behovet for utskrift, skanning og kopiering i kommunene Fredrikstad, Hvaler, Moss, Råde og Våler. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen ved å se vedlegg 1 Markedsdialog - Anskaffelse leie av multifunksjonsskrivere for mer informasjon.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.
Gjøvik Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita for Gjøvikregionen over 2 år, med opsjon på 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er tilbudt pris (60%), kvalitet (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).
Øygarden kommune trenger IT-utstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 115 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av bærbare PC-er, stasjonære PC-er, PC-skjermer, nettbrett, Chromebooks, og IT-periferutstyr/forbruksmateriell/tilbehør, som hovedsakelig vil bli brukt av administrasjon og skolesektor i kommunene Øygarden, Askøy, Voss og Sogndal i Vestland. Leverandøren må sikre at leveransen er i samsvar med norske lover og forskrifter, samt bestillinger fra brukerne. Det estimerte kjøpsvolumet er veiledende og avhenger av deltakende kommuners budsjettsituasjon og aktiviteter. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.