Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30192100 Viskelær

Viser 1-25 av 25 resultater

  1. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  2. Nordland Fylkeskommune

    Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold. Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Estimert omfang er satt til 1 500 000,- pr år totalt for alle regioner. Maksimalt omfang 8 000 000,-. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse14. mars 2023
    19. apr. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  3. Klepp Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir til kommunene Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time

    Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time, heretter kalt oppdragsgiver, ligger i Rogaland og har i overkant av 80.000 innbyggere til sammen. Generell informasjon om oppdragsgiver finnes på: www.bjerkreim.kommune.no, www.gjesdal.kommune.no, www.hjelmeland.kommune.no, www.ha.kommune.no, www.klepp.kommune.no, www.strand.kommune.no og www.time.kommune.no. Klepp kommune har sekretariatsfunksjon for denne konkurransen og ivaretar kontakten med tilbyderne på vegne av oppdragsgiverne.

    NorgeResultat2. feb. 2022
  4. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr
  5. Gran Kommune

    Rammeavtale for levering av kontorrekvisita, renholdsprodukter, emballasje og cateringprodukter

    Det skal inngås rammeavtaler på kjøp av kontorrekvisita, renholdsprodukter, emballasje og cateringprodukter for kommunene Gran, Lunner og Jevnaker. Avtalen skal kunne benyttes av alle kommunale virksomheter, herunder alle offentligrettslige organer og sammenslutninger dannet av en eller flere av disse kommunene. Rammeavtalen skal ha varighet på 2 år med mulighet for forlengelse med 1 år av gangen inntil total varighet på maksimalt 4 år.  Konkurransen inkluderer også Randsfjordmuseetets behov for denne type varer. Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med en leverandør for - Delomfang A - Kontorrekvisita  - Delomfang B - Renholdsprodukter, emballasje, catering Det gis ikke anledning til å gi tilbud på kun ett av delomfangene.

    NorgeResultat19. mai 2021
  6. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeResultat25. juli 2018
  7. Bodø Kommune

    Anskaffelse- Skolemateriell

    Samordna Innkjøp I Nordland (SIIN, heretter kalt oppdragsgiver) innbyr til åpen anbudskonkurranse over EØS terskelverdi for inngåelse av rammeavtale på kjøp av skolemateriell for kommunene Bodø, Gildeskål, Meløy, Fauske, Sørfold, Beiarn, Hamarøy, Værøy, Øksnes, Sortland, Alstahaug, Dønna, Hemnes, Herøy, Leirfjord, Rana, Røst og Steigen. Rammeavtalens varighet er satt til 2 år, med mulighet for forlengelse (opsjon) på ytterligere 1+1 år. Avtalen omfatter levering av skolemateriell som arbeidsbøker, skrivebøker, kladdebøker, viskelær, blyanter, tavleutstyr som kritt og svamp m.m. Formingsmateriell inngår ikke i denne avtalen. Brukerenheter for nevnte materiell er skoler og barnehager

    NorgeKonkurranse7. mars 2018
    9. apr. 2018(Utgått)
    12 000 000 kr
  8. Sandefjord Kommune

    VOIS - Rammeavtale - Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS) har til hensikt å inngå rammeavtale på kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. I 2017 var omsetningen på avtalen ca. 12 millioner kroner ekskl. moms. Pr. i dag er det ca. 550 kundenummer. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker og opplysninger fra dagens leverandør. Det garanteres ikke for oppgitte estimater.

    NorgeKonkurranse1. mars 2018
    23. apr. 2018(Utgått)
    48 000 000 kr
  9. Nordland Fylkeskommune

    2017 - Rammeavtale på kontorrekvisita

    Nordland fylkeskommune ønsker å inngå en toårig rammeavtale med en leverandør av kontorrekvisita. Avtalen kan forlenges med 1 + 1 år. Konkurransen gjennomføres som en ren priskonkurranse. Målet er å oppnå en fast rabatt. Avrop skal på sikt gjøres gjennom oppdragsgivers bestillingssystem (katalogbasert). For å få sammenlignbare tall skal det vedlagte regnearket fylles ut med veiledende priser og varegrupperabatt. Vær oppmerksom på at denne rabatten skal gjelde alle varene som hører inn under varegruppen kontorrekvisita i tilbyders offisielle veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold.  Leverandørens veiledende prisliste for bedriftskunder uten avtaleforhold må vedlegges, og skal gjelde hele det totale sortimentet som hører inn under kontorrekvisita. De veiledende prisene skal være gjeldende ved tilbudsfristens utløp. Konkurransen er inndelt i 7 delleveranser etter regioner: Ofoten, Lofoten, Vesterålen, Salten, Rana, Vefsn og Ytre-Helgeland

    NorgeKonkurranse19. sep. 2017
    20. okt. 2017(Utgått)
    4 800 000 kr
  10. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2017/50 - Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale for levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 3: --Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. --Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling --Del 3: Produkter til arkivering    Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 3 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell, oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse6. juli 2017
    8. sep. 2017(Utgått)
    11 000 000 kr
  11. Sel Kommune

    Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita og fritt skolemateriell, så som kopipapir, kontorpapir, toner, skriveredskaper, penner, blyant, skrivebøker, mapper, ringperm, konvolutter, kontortape/lim, batteri og diverse kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita og fritt skolemateriell på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte. Innkjøp/avrop foregår ved at den enkelte virksomhet/enhet i hver enkelt kommune selv foretar bestillinger hos valgte leverandør i henhold til denne avtalen. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

    NorgeResultat30. mars 2017