Stjørdal Kommune
Anskaffelse av forbruksartikler innenfor renhold, papir, tørk.
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Værnesregionen innkjøp gjennomfører en åpen anbudskonkurranse for kjøp av forbruksartikler - herunder ( ikke uttømmende) kontorrekvisita, skolerekvista, datarekvisita, renholdsprodukter, papirprodukter, tørkeprodukter og cateringprodukter .
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProVærnesregionen innkjøp gjennomfører en åpen anbudskonkurranse for kjøp av forbruksartikler - herunder ( ikke uttømmende) kontorrekvisita, skolerekvista, datarekvisita, renholdsprodukter, papirprodukter, tørkeprodukter og cateringprodukter .
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet lik A eller bedre vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Leverandøren skal ha erfaring fra relevante sammenlignbare oppdrag.
Leverandøren skal ha gode kvalitetssikringsrutiner. Herunder skal leverandøren ha et kvalitetssikringssystem som inneholder nødvendige rutiner for å sikre at leverte produkter er av god kvalitet, og som for øvrig er egnet til å sikre gode leveranser.
Leverandøren skal benytte miljøledelsetiltak ved gjennomføring av kontrakten.
Stjørdal Kommune trenger forbruksartikler innenfor renhold, papir og tørk. Lyreco Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger forbruksmateriell innen renhold, tørk og hygiene, kjøkken og servering, samt kontor og skole, for en rammeavtale med en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 1,1 milliarder kroner. Den årlige estimerte verdien for Oslo kommune og samarbeidspartnere er 180 millioner kroner. Maske AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene vektes med 70% på samlet evalueringspris og 30% på samlet total score for andel miljømerkede produkter, andel rettferdig handel-sertifiserte produkter og andel etisk handel-sertifiserte produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra sammenlignbare oppdrag dokumentert med beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, et kvalitetssikringssystem dokumentert med attest fra uavhengige organer (f.eks. ISO 9001:2015) eller beskrivelse av tiltak, miljøledelsestiltak dokumentert med beskrivelse av tiltak (f.eks. EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001), og aktsomhetsvurdering dokumentert med beskrivelse av systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper og OECDs retningslinjer, samt utfylling av Vedlegg 4 Svarskjema for Kravsett A.
Stjørdal Kommune trenger kjøp og levering av møbler og inventar til kontor, skole, barnehage og institusjon for kommuner i Værnesregionen, gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert med 3 relevante leveranser de siste 3 årene, og ha systemer for kvalitetsstyring, hvor ISO 9001:2008 (eller nyere) sertifikat aksepteres som dokumentasjon. I tillegg kreves det miljøledelsestiltak, som kan dokumenteres med en egenerklæring.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.