Sarpsborg Kommune
Buffetvogner og kjøleskap
Sarpsborg Kommune trenger buffetvogner og kjøleskap som et engangskjøp, med opsjon på suppleringskjøp.
Viser 1-25 av 77 resultater
Sarpsborg Kommune trenger buffetvogner og kjøleskap som et engangskjøp, med opsjon på suppleringskjøp.
Bodø kommune, sammen med 8 andre kommuner i innkjøpssentralen Nordland, trenger emballasje til matproduksjon gjennom en rammeavtale over 4 år, med en estimert årlig verdi på 1,8 til 2,0 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Casy Catering Systems AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger forbruksmateriell innen renhold, tørk og hygiene, kjøkken og servering, samt kontor og skole, for en rammeavtale med en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 1,1 milliarder kroner. Den årlige estimerte verdien for Oslo kommune og samarbeidspartnere er 180 millioner kroner. Maske AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene vektes med 70% på samlet evalueringspris og 30% på samlet total score for andel miljømerkede produkter, andel rettferdig handel-sertifiserte produkter og andel etisk handel-sertifiserte produkter. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra sammenlignbare oppdrag dokumentert med beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, et kvalitetssikringssystem dokumentert med attest fra uavhengige organer (f.eks. ISO 9001:2015) eller beskrivelse av tiltak, miljøledelsestiltak dokumentert med beskrivelse av tiltak (f.eks. EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001), og aktsomhetsvurdering dokumentert med beskrivelse av systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper og OECDs retningslinjer, samt utfylling av Vedlegg 4 Svarskjema for Kravsett A.
Troms fylkeskommune planlegger anskaffelsen av renholds- og cateringprodukter gjennom en rammeavtale som skal støtte den daglige driften av renholdere og kantiner. Leverandører oppfordres til å delta i en markedsdialog ved å besvare spørsmålene i det vedlagte dokumentet "Informasjon om RFI - Renholds- og cateringsprodukter i Troms fylkeskommune", og levere svarene digitalt via Mercell.
Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service, som skulle dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser til kantiner drevet av kantineoperatører tilknyttet DSS. Avtalen skulle også inkludere service på både eksisterende og nytt utstyr, og være tilgjengelig for Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Rammeavtalen var planlagt å ha en varighet på 2+1+1 år, med en estimert total verdi på 5–7 millioner kroner ekskl. mva. over fire år. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra leverandører.
Ofa Iks har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av matemballasje og service av matemballeringsmaskiner, som skulle ha en varighet på 4 år med en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Avlysningen skyldes at det kun ble mottatt ett gyldig tilbud. Konkurransen omfattet kjøkkenutstyr, husholdningsartikler, forsyning til hjemmet og catering, og vurderingskriteriene inkluderte pris (40%), miljø (30%), samt kvalitet knyttet til service og oppfølging (15%) og produktsortiment og vareprøver (15%). Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.
Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av matvogner med varme og kjøleteknologi til Helse Nord-Trøndelag. Leverandører oppfordres til å gi innspill til markedsundersøkelsen ved å bruke kommunikasjonsmodulen i Mercell, enten ved å svare direkte i meldingsfanen eller ved å laste opp vedlegg.
Ringsaker Kommune trenger levering av storkjøkkenmaskiner, utstyr og inventar, samt tilhørende service- og vedlikeholdstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på inntil 8 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovene til kommunale storkjøkken, postkjøkken ved sykehjem, kantiner, skolekjøkken og lignende i Innlandet. Leveransen inkluderer produktgrupper som kjøl/frys, kombidamper, oppvaskmaskiner, røremaskiner, kaffetraktere, koketopper, og kjøkkeninnredning. Tildelingskriteriene er pris (40%), funksjonalitet og brukervennlighet (30%), samt klima og miljø (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens 2 mest relevante avtaler de siste 3 årene, med detaljer om avtalens verdi, tidspunkt, og kontaktperson hos mottaker.
Bærum Kommune har inngått avtale med Empakk AS for emballasje til å levere til Storkjøkkenet i Bærum kommune. Anbudets vekting var 30% pris og 70% kvalitet.
Sykehusinnkjøp HF trenger buffetvogner for å levere matserveringstjenester på Akershus universitetssykehus i Viken. Det skal kjøpes inn flere buffetvogner, og leverandører inviteres til markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen.
Sykehusinnkjøp HF trenger leverandører av beger, plastfolie, vakuumposer og etiketter for å levere til hovedkjøkkenet ved Lillehammer Sykehus i Innlandet til en verdi av 6 500 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester fra uavhengige organer som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder og ha nødvendig erfaring og kompetanse for å levere de etterspurte produktene.
Rogaland Fylkeskommune har inngått avtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, kopipapir, emballasje- og cateringprodukter, tonere og blekkpatroner. Anbudets vekting var 100% på laveste totalpris.
Øvre Eiker Kommune har inngått avtale med Empakk AS for levering av pakkemaskiner med utstyr, service på pakkemaskiner og forbruksmateriell/emballasje til disse i forbindelse med matproduksjon. Anbudets vekting var 100% på kostnad.
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av pakkemaskiner med utstyr, service på pakkemaskiner og forbruksmateriell/emballasje til disse i forbindelse med matproduksjon. Konkurransen gjelder primært levering til storkjøkken i kommunene. Skoler, barnehager og andre virksomheter er ikke omfattet av konkurransen. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 4.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 20.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Anskaffelsen gjelder kjøp av kjøkken- og serveringsutstyr på de forskjellige virksomhetsområder hos oppdragsgiver. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Rammeavtale for kjøkkenutstyr og stentøy . For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Olga Golparian og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.
Anskaffelsen skal dekke kommunenes behov for kjøp av matemballasje i en avtale med en leverandør. Det er behov for å pakke både varm og kald mat i porsjoner for utsending til beboere, både i private hjem og i kommunale tiltak.Det er behov for service på både nye og gamle maskiner. Kjøp eller leie av pakkemaskiner er ikke omfattet av denne anskaffelsen.
Anskaffelsen gjelder kjøp av kjøkken- og serveringsutstyr på de forskjellige virksomhetsområder hos oppdragsgiver. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Rammeavtale for kjøkkenutstyr og stentøy . For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Olga Golparian og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.
Innlandet Fylkeskommune har inngått en avtale med Lillehammer Storkjøkkensenter AS for levering av et nytt kantinekjøkken i det rehabiliterte Innlandet fylkeshus i Hamar. Avtalen har en total verdi på 2 045 190 kroner. Konkurransen ble vurdert basert på kvalitet på utstyr (40%), garanti på varer (10%) og pris (50%). Det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av emballasje og forbruksmateriell i forbindelse med matproduksjon. Konkurransen gjelder primært levering til storkjøkken i kommunene. Skoler, barnehager og andre virksomheter er ikke omfattet av konkurransen, men større enheter med gode bestillingsrutiner og volum har opsjon på å delta på rammeavtalen. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 2.000.000,- eks. mva. per år det siste året. Volumet er forventet å øke i årene fremover, men kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 10.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av emballasje og forbruksmateriell i forbindelse med matproduksjon. Konkurransen gjelder primært levering til storkjøkken i kommunene. Skoler, barnehager og andre virksomheter er ikke omfattet av konkurransen, men større enheter med gode bestillingsrutiner og volum har opsjon på å delta på rammeavtalen. For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1.1.1. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 2.000.000,- eks. mva. per år det siste året. Volumet er forventet å øke i årene fremover, men kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 10.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Anskaffelsen skal dekke Viken fylkeskommunes og andre virksomheter som deltar på anskaffelsen sitt behov for renholds- og cateringprodukter. Anskaffelsen omfatter bl.a. renholdsprodukter til renholdsseksjonen, renholdsprodukter til kantine og engangsprodukter som engangstallerkener- og bestikk. Dette er en rammeavtale med en total varighet på fire (4) år. Løses ut som 2+1+1 år.
Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) er ansvarlig for å inngå rammeavtaler på vegne av Forsvaret. FLO skal inngå ny rammeavtale for Storkjøkkenutstyr, tilhørende produkter og tjenester. Rammeavtalen vil ha varighet på inntil 4 år, og vil omfatte alle etatene i forsvarssektoren: Forsvaret, Forsvarsmateriell, Forsvarsbygg, Forsvarets forskningsinstitutt og Forsvarsdepartementet. Videre vil følgende eksterne brukere kunne gjøre avrop på rammeavtalen: Nasjonal sikkerhetsmyndighet, Kriminalomsorgsdirektoratet, Politiets fellestjenester, Norsk rikskringkasting og Stortinget. FLO har utarbeidet et konkurransegrunnlag, men ønsker tilbakemeldinger/innspill/forslag fra markedet før endelig utlysning.
Anskaffelse av storkjøkkenutstyr til nytt sentralkjøkken.
Oslo kommune skal inngå rammeavtale om kjøp av forbruksmateriell, herunder renholds-, plast,- papir- og engangsprodukter samt kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell. Anskaffelsen gjennomføres på vegne av samarbeidende virksomheter i tillegg til Oslo kommune.
Anskaffelse av nytt kantinekjøkken i rehabilitert Innlandet fylkeshus - Hamar.
Viser 1-25 av 77 treff