Sykehusinnkjøp Hf
Storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Industrielt kjøkkenutstyr
Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service, som skulle dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser til kantiner drevet av kantineoperatører tilknyttet DSS. Avtalen skulle også inkludere service på både eksisterende og nytt utstyr, og være tilgjengelig for Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Rammeavtalen var planlagt å ha en varighet på 2+1+1 år, med en estimert total verdi på 5–7 millioner kroner ekskl. mva. over fire år. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
totalsum
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Politiets Fellestjenester trenger grossistvarer til kantiner og egenforpleining gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter ikke kaffe til kontor, ordinære meierivarer og ost, frukt og grønnsaker, ferske bakerivarer, kjøtt og fugl, fisk og skalldyr, samt mineralvann og øl/cider.
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av dekketøy og kjøkkenutstyr gjennom en samkjøpsavtale med én leverandør. Produktene skal brukes i ulike kommunale enheter som skoler, barnehager og sykehjem. Leverandører oppfordres til å gi skriftlig tilbakemelding i Word- og PDF-format via EU-supply/KGV, og det er ønskelig med innspill om leveranse av småelektriske produkter innenfor avtalen.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.
Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge. Leverandører inviteres til å gi skriftlige innspill til utkast av konkurransebestemmelser, rammeavtale, kravspesifikasjon og prisskjema.