Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39312200 Kantineutstyr

Viser 1-25 av 49 resultater

  1. AS Den Nationale Scene

    Kantinekjøkken

    AS Den Nationale Scene trenger et moderne, effektivt og brukervennlig kantinekjøkken i Vestland, med en maksimal totalverdi på 1,4 millioner kroner. Leveransen skal legge til rette for trygg, hygienisk og bærekraftig matproduksjon og servering til ansatte og besøkende, inkludere opplæring av brukere og en service-/vedlikeholdsavtale. Tilbudene vil bli vurdert basert på pris (40%), gjennomførings- og fremdriftsplan samt kvalitet på tilbudt løsning (30%), og klima- og miljøhensyn (30%).

    Konkurranse24. nov. 2025
    19. des. 2025(8 dager)
    1 400 000 kr
  2. Kulturtanken - Den Kulturelle Skolesekken Norge

    Anskaffelse av kantinedrift

    Kulturtanken - Den Kulturelle Skolesekken Norge har inngått en avtale med 4service Facility AS om å levere kantinedrift, catering- og serveringstjenester i Oslo, med en estimert total verdi på 10 millioner kroner. Tjenestene inkluderer daglig kantinedrift for omtrent 70 brukere, samt servering og bartjenester ved teaterforestillinger og andre arrangementer. Ved tildeling ble det lagt vekt på matens kvalitet og sunnhetsgrad, smaksopplevelsen, vareutvalg, variasjon, sesongvariasjon, meny, grad av kortreiste råvarer, bruk av kvalitetsleverandører, grad av grønnsaker og kvalitet på salater, samt personellets kompetanse og erfaring. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat20. nov. 202510 000 000 kr
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med T Myhrvold AS om kjøp av storkjøkkenutstyr og service. Avtalen dekker kantiner driftet av kantineoperatør tilknyttet DSS, samt Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten, og leveransen skjer i Oslo. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år, og har en estimert total verdi på 5-7 millioner kroner ekskl. mva. Det ble mottatt 3 tilbud.

    Resultat12. aug. 20257 000 000 kr
  4. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2025-012 Forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken

    Møre og Romsdal fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Ødegaard Engros AS for levering av forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken til sine virksomheter i Møre og Romsdal. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 26 millioner kroner. Konkurransen ble vurdert basert på pris (45%), kvalitet (25%) og gjennomføring (30%), og det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat20. juni 202526 000 000 kr
  5. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

    Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service, som skulle dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser til kantiner drevet av kantineoperatører tilknyttet DSS. Avtalen skulle også inkludere service på både eksisterende og nytt utstyr, og være tilgjengelig for Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Rammeavtalen var planlagt å ha en varighet på 2+1+1 år, med en estimert total verdi på 5–7 millioner kroner ekskl. mva. over fire år. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra leverandører.

    Resultat8. mai 20257 000 000 kr
  6. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale matemballasje

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Empakk AS for levering av matemballasje med opsjoner på service, leie og kjøp av maskiner. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 16 millioner kroner. Leveransen inkluderer et betydelig transportelement, hvor leverandørens evne til å bruke nullutslippskjøretøy eller fossilfrie kjøretøy fra lokalt lager til oppdragsgiver vil bli vurdert. Dokumentasjonskravene inkluderer ferdig utfylt prisskjema og liste over kjøretøy, samt besvarelse av A* og B-kravene i oppdragsgivers kravspesifikasjon. Konkurransen mottok to tilbud.

    Resultat28. apr. 202516 000 000 kr
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Varer og utstyr til kiosk og kafé for Vestre Viken HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger en samarbeidspartner for levering av kioskvarer og utstyr til kafeer ved sykehusene i Vestre Viken, med en rammeavtale som har en maksimal totalverdi på 310 millioner kroner. Leverandøren skal stå for utleie av utstyr, salg av varer, driftssystemer for kassa og regnskap, administrasjon av innredninger, samt profilering og markedsføring ved sykehusene i Drammen, Bærum, Ringerike og Kongsberg. Det kreves at leverandøren har et velfungerende kvalitets- og miljøstyringssystem, dokumentert gjennom ISO-sertifikater eller tilsvarende, samt minimum 10 års erfaring innen kiosk og/eller kafé fra sammenlignbare oppdrag. Tildelingskriteriene er basert på kostnad (60%) og kvalitet (40%).

    Konkurranse28. mars 2025
    4. apr. 2025(Utgått)
    310 000 000 kr
  8. Bærum Kommune

    Kjøp av storhusholdningsutstyr (produkter, montering, installering, service, reparasjon)

    Bærum Kommune trenger en rammeavtale for kjøp, montering, installering, service og reparasjon av storhusholdningsutstyr over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Avtalen skal sikre at kjøkken- og vaskeridrift ved tjenestestedene fungerer effektivt og bidrar til kommunens klimamålsettinger gjennom miljø- og klimatilpassede produkter og tjenester. Leverandøren må ha nødvendige godkjenninger for reparasjon av elektrisk utstyr og være registrert i DSBs El-virksomhetsregister. Det kreves også et velfungerende kvalitets- og miljøledelsessystem, hvor ISO 9001:2015 sertifisering kan benyttes som dokumentasjon. Anskaffelsen vil bli tildelt basert på tildelingskriterier som finnes i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse3. mars 2025
    11. apr. 2025(Utgått)
    35 000 000 kr
  9. Sandefjord Kommune

    Glass, serviser og kjøkkenutstyr til helseinstitusjoner

    Sandefjord kommune trenger glass, serviser og kjøkkenutstyr for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Avtalen dekker utstyr for produksjon og servering av mat, inkludert bestikk, middagsserviser, kaffeserviser, glass, mugger/kanner og kjøkkenutstyr for kantiner, institusjonskjøkken, postkjøkken på institusjoner og storhusholdning i Vestfold og Telemark. Kommunens øvrige virksomheter har opsjon til å benytte avtalen. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse11. feb. 2025
    21. mars 2025(Utgått)
    1 200 000 kr
  10. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale matemballasje og service av matemballeringsmaskiner

    Ofa Iks har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av matemballasje og service av matemballeringsmaskiner, som skulle ha en varighet på 4 år med en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Avlysningen skyldes at det kun ble mottatt ett gyldig tilbud. Konkurransen omfattet kjøkkenutstyr, husholdningsartikler, forsyning til hjemmet og catering, og vurderingskriteriene inkluderte pris (40%), miljø (30%), samt kvalitet knyttet til service og oppfølging (15%) og produktsortiment og vareprøver (15%). Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    Resultat5. feb. 202516 000 000 kr
  11. Ringsaker Kommune

    Storkjøkken - Maskiner, utstyr, inventar og tilhørende service og vedlikehold

    Ringsaker Kommune trenger levering av storkjøkkenmaskiner, utstyr og inventar, samt tilhørende service- og vedlikeholdstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på inntil 8 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovene til kommunale storkjøkken, postkjøkken ved sykehjem, kantiner, skolekjøkken og lignende i Innlandet. Leveransen inkluderer produktgrupper som kjøl/frys, kombidamper, oppvaskmaskiner, røremaskiner, kaffetraktere, koketopper, og kjøkkeninnredning. Tildelingskriteriene er pris (40%), funksjonalitet og brukervennlighet (30%), samt klima og miljø (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens 2 mest relevante avtaler de siste 3 årene, med detaljer om avtalens verdi, tidspunkt, og kontaktperson hos mottaker.

    Konkurranse27. nov. 2024
    7. jan. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  12. Sykehusinnkjøp Hf

    Plast-, pakkefilm og beger til produksjonskjøkken Sykehuset Innlandet HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger leverandører av beger, plastfolie, vakuumposer og etiketter for å levere til hovedkjøkkenet ved Lillehammer Sykehus i Innlandet til en verdi av 6 500 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge attester fra uavhengige organer som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder og ha nødvendig erfaring og kompetanse for å levere de etterspurte produktene.

    Konkurranse7. apr. 2024
    16. mai 2024(Utgått)
    6 500 000 kr