Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler

Sykehusinnkjøp HF trenger en samarbeidspartner for levering av kioskvarer og utstyr til kafeer ved sykehusene i Vestre Viken, med en rammeavtale som har en maksimal totalverdi på 310 millioner kroner. Leverandøren skal stå for utleie av utstyr, salg av varer, driftssystemer for kassa og regnskap, administrasjon av innredninger, samt profilering og markedsføring ved sykehusene i Drammen, Bærum, Ringerike og Kongsberg. Det kreves at leverandøren har et velfungerende kvalitets- og miljøstyringssystem, dokumentert gjennom ISO-sertifikater eller tilsvarende, samt minimum 10 års erfaring innen kiosk og/eller kafé fra sammenlignbare oppdrag. Tildelingskriteriene er basert på kostnad (60%) og kvalitet (40%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å få en god samarbeidspartner som vil stå for utleie av utstyr og salg av varer til kiosker og kafeer ved sykehusene i Vestre Viken. Kioskene og kantiner/Kafe driftes av avdeling for Matforsyning i Vestre Viken, noe som skal fortsette i denne avtale.Hovedtrekkene i prosedyrenVestre Viken HF ønsker en samarbeidspartner som kan være leverandør av kioskvarer, som kan levere et driftssystem (kassa/regnskap) som dekker alt salg i kiosk og kafe fra samme kasser, som kan administrere innredninger i Kioskene ved våre 4 sykehus, og som kan hjelpe med aktuell profilering/markedsføring. Kiosk og kafé ved Nytt sykehus Drammen åpner i slutten av august 2025, med full drift fra uke 40. Her må det leveres forslag til innredningsløsning og montering av dette før oppstart, samt at data- og kassasystem må fungere innen den tid. For Bærum sykehus, Ringerike sykehus og Kongsberg sykehus er oppstart 01.09.2027.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Gjennomsnittlig årsomsetning for de siste 5 årene skal være over 250.000.000 NOK eks mva.

    Tilbyder må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres.

    Det kreves at Tilbyder har et system for oppfølging og rapportering av egen miljøpåvirkning. Det er kun tilbyderens overordnede system som vurderes som en del av dette kravet.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Tilbyder skal ha minimum 10 års erfaring innen kiosk og/eller kafé fra sammenlignbare oppdrag hva angår størrelse/verdi og omfang/kompleksitet.

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner