Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39711130 Kjøleskap

Viser 1-25 av 73 resultater

  1. Kristiansand Kommune

    Invitasjon til markedsdialog – Rammeavtale for hvitevarer, brunevarer og elektriske småartikler

    Kristiansand kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for levering av hvitevarer, brunevarer og elektriske småartikler. Leverandører inviteres til å gi innspill til kravspesifikasjoner, kontraktsvilkår, miljøkrav og tildelingskriterier, samt dele erfaringer med lignende leveranser til offentlig sektor. Markedsdialogen vil bli gjennomført som digitale Teams-møter.

    Planlegging17. sep. 2025
    14. nov. 2025(Utgått)
  2. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått en rammeavtale med T Myhrvold AS om kjøp av storkjøkkenutstyr og service. Avtalen dekker kantiner driftet av kantineoperatør tilknyttet DSS, samt Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten, og leveransen skjer i Oslo. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år, og har en estimert total verdi på 5-7 millioner kroner ekskl. mva. Det ble mottatt 3 tilbud.

    Resultat12. aug. 20257 000 000 kr
  3. Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no

    Rammeavtale for kjøleskap til Skolefruktordningen

    Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no har besluttet å avlyse konkurransen for en rammeavtale om levering av kjøleskap til grunnskoler i Norge, som skulle støtte abonnementsordningen Skolefrukt. Avtalen hadde en estimert maksimal totalverdi på 3 200 000 kroner og en varighet på 4 år, med kjøleskap tilgjengelig fra lager på Østlandet. Avlysningen ble gjort i henhold til forskrift om offentlige anskaffelser § 25-4, og det var opprinnelig planlagt at avtalen skulle gjelde så lenge Skolefruktordningen eksisterer, med mulighet for avslutning med tre måneders varsel.

    Resultat5. aug. 20253 200 000 kr
  4. Nordre Follo Kommune

    Hvitevarer og småelektrisk

    Nordre Follo Kommune trenger en rammeavtale for kjøp og levering av hvitevarer og småelektriske artikler over 4 år, med en estimert totalverdi på 10-11 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovene til kommunens virksomheter, inkludert skoler, barnehager, administrative enheter, samt private husholdninger som flyktningtjenesten og omsorgsboliger. I tillegg til leveranse av varer, omfatter avtalen også tjenester som montering, installasjon og demontering etter behov. Det er ingen kjøpsplikt for kommunen, og forbruket kan variere basert på teknologisk utvikling, omorganisering, budsjett og rutiner. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juli 2025
    22. aug. 2025(Utgått)
  5. Bærum Kommune

    Kjøp av småelektriske produkter, hvite- og brunevarer.

    Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Elkjøp Norge AS for levering av småelektriske produkter, hvite- og brunevarer til kommunale bygg og boliger, skoler, barnehager, bo- og aktivitetssenter, syke- og aldershjem, kontorbygg, kommunale utleieboliger, helsestasjoner samt Kalk Eiendom sine lokaler i Oslo. Avtalen inkluderer også tjenester som montering og demontering av produktene. Den har en estimert årlig verdi på 4,5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, med en endelig kontraktsverdi på 18 millioner kroner. Det var krav om kostnadseffektivitet og miljø- og samfunnsansvar, og konkurransen ble evaluert med 70% vekt på pris og 30% på kvalitet. Kun ett tilbud ble mottatt.

    Resultat26. juni 202525 000 000 kr
  6. Farsund Kommune

    Rammeavtale - Kjøp av hvitevarer og småelektronikk

    Farsund Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av hvitevarer og småelektronikk med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner over 4 år. Avtalen skal dekke behovene til skoler, barnehager, helse og omsorg, kommunale enheter, seksjoner, kommunale foretak og andre tilknyttet Farsund kommune i Agder. Tildelingskriteriene er pris (60%), miljø (30%), og kvalitet (10%). Leverandøren må være registrert i et relevant foretaksregister.

    Konkurranse23. mai 2025
    26. juni 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

    Departementenes Sikkerhets- og Serviceorganisasjon (DSS) har avlyst konkurransen om en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service, som skulle dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser til kantiner drevet av kantineoperatører tilknyttet DSS. Avtalen skulle også inkludere service på både eksisterende og nytt utstyr, og være tilgjengelig for Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Rammeavtalen var planlagt å ha en varighet på 2+1+1 år, med en estimert total verdi på 5–7 millioner kroner ekskl. mva. over fire år. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra leverandører.

    Resultat8. mai 20257 000 000 kr
  8. Arendal Kommune

    Rammeavtale for kjøkkenmaskiner og vaskerimaskiner

    Arendal Kommune trenger en rammeavtale for levering av vaskemaskiner, tørketrommel og kjøkkenmaskiner, inkludert service og reparasjon, med en maksimal totalverdi på 250 000 kroner over 1 år. Produktene skal benyttes av kommunens kjøkkentjenester, sykehjem, barnehager, skoler, boenheter, fritidsklubber med mer, og leveres til alle oppdragsgivers adresser/virksomheter. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for vaskerimaskiner og Delkontrakt 2 for kjøkkenmaskiner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse26. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
    250 000 kr
  9. Kristiansund Kommune

    KK - Rammeavtale - Hvitevarer, brunevarer og småelektronikk

    Kristiansund Kommune har inngått en rammeavtale med Elkjøp Norge AS for levering av hvitevarer, brunevarer og småelektronikk til kommunale bygg, institusjoner, samt flyktning- og innvandrertjenesten i Møre og Romsdal. Avtalen har en varighet på 4 år og en estimert total verdi på 6 millioner kroner. Konkurransen ble vurdert basert på pris (50%), kvalitet (20%) og miljø (30%), og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat26. mars 2025
  10. Bærum Kommune

    Kjøp av småelektriske produkter, hvite- og brunevarer

    Bærum Kommune søker å inngå en rammeavtale for kjøp og levering av småelektriske produkter, hvite- og brunevarer til Bærum kommune og Kalk Eiendom, med en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Avtalen inkluderer også tjenester som montering og demontering av produktene, og dekker alle tjenestesteder i Bærum kommune, inkludert skoler, barnehager, sykehjem og kontorbygg. Årlig uttak er estimert til 4,5 millioner kroner. Leverandører må dokumentere økonomisk soliditet med en kredittvurdering, ha et kvalitetsstyringssystem som ISO 9001:2015, og et miljøledelsessystem som ISO 14001 eller tilsvarende. Det kreves også erfaring fra lignende oppdrag de siste tre årene, samt en organisasjon med tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten.

    Konkurranse14. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
    25 000 000 kr
  11. Statsbygg

    1105601 UiO Livsvitenskap brukerutstyr K922.02 Frys og kjøleskap laboratorie

    Statsbygg trenger laboratoriekjøleskap, fryseskap og frysebokser for det nye Livsvitenskapsbygget ved Universitetet i Oslo, med en kontraktsvarighet på 14 måneder. Anskaffelsen er delt i to delkontrakter: K922.02.01 for frys- og kjøleskap, og K922.02.02 for kjøleskap med avsug. Utstyret skal brukes til oppbevaring av prøver, planteprøver, reagenser, enzymer, standarder og kjemikalier. Leveransene vil skje i flere delleveranser i tråd med byggets trinnvise ibruktakelse. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 60% og kvalitet med 40%, hvor det stilles krav til utstyrets reparerbarhet og oppdateringsmuligheter for å redusere klima- og miljøbelastningen. Leverandøren må dokumentere tekniske og faglige kvalifikasjoner med inntil 3 referanseprosjekter fra de siste 3 årene.

    Konkurranse20. des. 2024
    28. jan. 2025(Utgått)
  12. Sykehusinnkjøp Hf

    Kaffekonsentrat, kaffeautomater, vannautomater, hvitevarer og småelektrisk til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger leverandører for å levere kaffekonsentrat, kaffeautomater, vannautomater, hvitevarer og småelektriske produkter til en verdi av 184 000 000 NOK. Anskaffelsen er delt inn i fire delkontrakter som omfatter alt fra maskiner for kaffekonsentrat til småelektrisk utstyr. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha sertifiserte systemer for kvalitetssikring og miljøledelse, samt kunne dokumentere relevant erfaring med lignende leveranser de siste tre årene.

    Konkurranse15. mars 2024
    25. mars 2024(Utgått)
    184 000 000 kr
  13. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Kaffekonsentrat, kaffeautomater, vannautomater og hvitevarer og småelektrisk til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger leverandører for å levere kaffekonsentrat, kaffeautomater, vannautomater og hvitevarer og småelektrisk til en verdi av 180 000 000 NOK. Det skal gjennomføres anskaffelse av disse produktene til helseforetakene i Norge, og det oppfordres til dialogmøter for interesserte leverandører.

    Planlegging13. sep. 2023
    12. sep. 2023(Utgått)
    180 000 000 kr