Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30237240 Webkamera

Viser 1-22 av 22 resultater

  1. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Anskaffelse av audiovisuelt (AV)-utstyr med tilhørende tjenester

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har avlyst konkurransen om en rammeavtale for anskaffelse av audiovisuelt (AV)-utstyr med tilhørende tjenester, som skulle dekke behovet for ikke-personlig møteromsutstyr og tjenester i Oslo kommune og tilsluttede virksomheter. Avtalen inkluderte montering, service, samt utstyr og tjenester for booking og styring av rommene, med opsjoner for kjøp av brukt lyd- og lysutstyr til scene, forestillinger og produksjon. Den maksimale verdien av avtalen var estimert til 460 millioner kroner. Avlysningen skyldes andre årsaker, og det var lagt vekt på minstekrav for å oppnå bedre klima- og miljøeffekter, samt tildelingskriterier for reparasjonsløsninger.

    NorgeResultat18. mars 2025460 000 000 kr
  2. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024/1686 - RFI - Tekniske systemer til digital arbeidsplass

    Norsk Rikskringkasting AS planlegger anskaffelsen av tekniske systemer til den digitale arbeidsplassen i sitt nye bygg i Trondheim, inkludert systemer for rombooking, teknisk utstyr i møterom, visningsskjermer i fellesområder og digital vegfinning. Leverandører oppfordres til å gi innspill og informasjon om relevante løsninger som kan støtte moderne medieproduksjon og forbedre arbeidsdagen for NRKs medarbeidere.

    NorgePlanlegging12. des. 2024
    31. mars 2025(Utgått)
  3. Fredrikstad Kommune

    Digitalt kameratilsyn

    Fredrikstad Kommune trenger kompetanse innen digitale tilsynssystemer for å levere kameraer og system for digitale tilsyn av brukere og pasienter innen helse- og velferdstjenester. Anskaffelsen inkluderer levering av to ulike kameraløsninger, eller ett kamera som dekker kravene til begge løsningene, samt et administrasjonssystem for det digitale kameratilsynet. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, dokumentert med beskrivelse av inntil 3 relevante oppdrag.

    NorgeKonkurranse26. aug. 2024
    2. sep. 2024(Utgått)
  4. Hedmark Ikt

    Rammeavtale for anskaffelse av IKT-rekvisita

    Konkurransen gjelder rammeavtale for anskaffelser av IKT rekvisita som toner til skrivere, PC-mus og tastatur, mobile harddisker, minnepinner o.l., webkamera, hodesett til telefoner, små mobile høyttalere o.l., kabler og diverse annen IKT relatert rekvisita. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at eventuelle spørsmål til konkurransen i utgangspunktet ikke vil besvares før august pga sommerferieavvikling.

    NorgeKonkurranse4. juli 2022
    29. aug. 2022(Utgått)
  5. Tolletaten

    Invitasjon til markedsdialog for anskaffelse av sensorer og kameraer for gjenkjenning av kjøretøy

    INVITASJON Tolletaten og Statens vegvesen har til intensjon å etablere ny(e) avtale(r) for kamera- og sensorteknologi til operativ bruk på sine lokasjoner for automatisk å kunne gjenkjenne kjøretøy som passerer. På vegne av begge parter, inviterer Tolletaten i denne forbindelse til markedsdialog. DIALOGKONFERANSEN Dialogkonferansen gjennomføres den 8.3.2022 klokken 12:00. Møtet vil foregå på Teams og møteinnkallingen vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som leverandørene melder seg på. Agenda for konferansen er: • Velkommen. Mål for dagen v/Tolletaten • Orientering om nåsituasjonen, og behovene til Tolletaten og Statens vegvesen • Spørsmål og svar • Veien videre For påmelding og spørsmål til konferansen kontaktes: Prosjektleder: sigurd.eritsland@toll.no Anskaffelsesleder: Kari.Anne.Stokken@toll.no Frist for påmelding er 4.3.2022 kl. 12:00. Se vedlagt dokument for mer informasjon om markedsdialogen.

    NorgePlanlegging16. feb. 2022
    15. feb. 2022(Utgått)
  6. Statsbygg

    1105601 UiO Livsvitenskap brukerutstyr K902 AV-utstyr

    Statsbygg med entreprenører for Livsvitenskapsbygget (LVB) ønsker som innkjøper av AV-utstyr å legge opp til et velfungerende marked. I 2019-2023 gjennomfører Statsbygg sammen med entreprenører en serie anskaffelser for å realisere prosjektet. LVB prosjekteter nå i prosjekteringsfasen av anskaffelsesporteføljen. Anskaffelsen av AV-utstyr er blant de første anskaffelsene som gjøres av prosjektet. Hensikten med denne kunngjøringen er å invitere til en markedsdialog som gjennomføres 08-09.08.2019. Markedsdialogen gjennomføres som en-til-en møter med hver enkelt tilbyder.     Frist for påmelding torsdag 01.08.2019 kl. 10.00. Det ønskes innspill fra potensielle tilbydere på forbedring av konkurransegrunnlaget i møtet. Det forventes at en endelig kunngjøring av anskaffelsen vil finne sted september måned 2019.   LVB gjennomføres som en samspillsentreprise. Det er ønskelig at leverandør av AV-utstyr deltar med detaljprosjektering.

    NorgePlanlegging21. juni 2019
    20. juni 2019(Utgått)