Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34992100 Opplyste trafikkskilt

Viser 1-25 av 44 resultater

  1. Ullensaker Kommune

    Ny konkurranse (2024-109) VA/VMT-materiell, VVS, verktøy og festemateriell, betong og gategods, rammeavtale

    Ullensaker Kommune har inngått en rammeavtale med Brødrene Dahl A/S for levering av VA/VMT-materiell, VVS, verktøy og festemateriell, betong og gategods til kommunene Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker i Viken. Avtalen har en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner eks. mva., med en total maksimal verdi på 50 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Det er opsjon for kjøp av skilt, trafikksikring og sperremateriell. Konkurransen vektla pris og kostnader (50%), miljø (30%), samt service og kompetanse og produktkvalitet (10% hver). Tre leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat1. apr. 2025
  2. Hamar Kommune

    Arbeidsvarsling, trafikkdirigering, vedtak og skilting - Rammeavtale

    Hamar Kommune trenger tjenester for arbeidsvarsling, trafikkdirigering, vedtak og skilting gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner over 1 år. Avtalen skal dekke behovet for trafikksikring og arbeidsvarsling på kommunale, fylkes- og riksveier, samt privatveier, og inkluderer utarbeidelse av arbeidsvarslingsplaner, komplett søknad med gravetillatelse, ferdigmelding av prosjekter, digital loggbok, og søknadsplaner ved akutte hendelser. Leverandøren må ha et kvalitetssystem tilpasset leveransen, hvor ISO 9001-sertifisering kan benyttes som dokumentasjon, samt et miljøstyringssystem med sertifisering som NS-EN ISO 14001, Miljøfyrtårn eller EMAS.

    NorgeKonkurranse14. mars 2025
    16. apr. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  3. Hamar Kommune

    Anskaffelse av trafikkskilt med tilhørende utstyr - Rammeavtale

    Hamar Kommune, på vegne av Hamar, Stange, Løten, Elverum og Ringsaker kommuner, søker leverandører for en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 4,5 millioner kroner for levering av trafikkskilt og tilhørende utstyr i Innlandet. Anskaffelsen inkluderer samferdselsutstyr som trafikkskilt, festemateriell, merkeprodukter, sikrings- og avsperringsprodukter. Leverandøren må ha et kvalitetssystem, gjerne dokumentert med ISO 9001-sertifisering, og et miljøstyringssystem, dokumentert med ISO 14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Videre kreves det at leverandøren har erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene.

    NorgeKonkurranse25. feb. 2025
    10. mars 2025(Utgått)
    4 500 000 kr
  4. Trøndelag Fylkeskommune

    Dynamisk innkjøpsordning på utstyr og materialer til samferdsel og infrastruktur Trøndelag fylkeskommune

    Trøndelag Fylkeskommune trenger utstyr og materialer til samferdsel og infrastruktur for å levere drift- og vedlikeholdstjenester til en verdi av 20 000 000 NOK. Materiell som pukk, grus og asfalt skal anskaffes gjennom egne innkjøpsavtaler for bruk i geografiske områder som Gauldal/Oppdal og Ytre Namdal.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning5. juli 2024
    31. juli 2029(100+ dager)
    20 000 000 kr
  5. Agder Fylkeskommune

    Rammeavtale for kjøp av skilt og skiltmateriell til byggherrestyrte driftskontrakter i Sirdal og Setesdal i perioden 2024-2026

    Agder Fylkeskommune trenger skilt og skiltmateriell for å levere trafikksikkerhetsutstyr i Sirdal og Setesdal til en verdi av 1 800 000 NOK. Det skal leveres trafikkskilt i henhold til Vegdirektoratets håndbok, samt oppsettingsmateriell som fester, beslag og fundament. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende leveranser.

    NorgeKonkurranse3. apr. 2024
    6. mai 2024(Utgått)
    1 800 000 kr
  6. Ruter AS

    Analoge TID-Skilt produkter

    Ruter AS trenger produksjon og montasje av analoge skilt for å levere skiltprodukter over 3 år til en verdi av 12 000 000 NOK. Det skal leveres både skilt med og uten montasje, samt reservedeler, i henhold til Ruters kravspesifikasjoner. To viktige formelle krav er at tilbyderen må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem og miljøstyringssystem, dokumentert gjennom sertifiseringer som ISO eller detaljerte beskrivelser av rutiner.

    NorgeKonkurranse10. jan. 2024
    20. feb. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  7. Statens Vegvesen

    Friteksttavler

    Formålet med anskaffelsen er å skaffe informasjonstavler til trafikkinformasjon langs vei. Det skal leveres opplysningstavler, inklusive tilkobling, konfigurering, idriftsettelse og testing av LED RGB fullmatrise programmerbare opplysningstavler som kan vise alle farger. Det skal av tilbyder i tillegg leveres fundamenter, plattformer og gittermaster. Tilbyder skal prosjektere, montere fundament, mast og tavler. Dette kan innebære noe graving.

    NorgeKonkurranse6. juni 2023
    3. juli 2023(Utgått)
  8. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    113-BYM-2022 Rammeavtale for drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo

    Avtalen omfatter drift og vedlikehold av normerte offentlig trafikkskilt, nyskilting, midlertidig skilting og piggdekkordningen i Oslo. Dette inkluderer blant annet skilting til beboerparkering, skilting i forbindelse med sykkelanlegg innenfor de offentlig normerte trafikk- og parkeringsskilt i Oslo kommune, skilting av veinavn og skilting av piggdekkgebyrordningen m.m.

    NorgeKonkurranse12. mai 2023
    26. juni 2023(Utgått)
    60 000 000 kr
  9. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeResultat17. jan. 2023
  10. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2022
    17. nov. 2022(Utgått)
    8 500 000 kr
  11. Rogaland Fylkeskommune

    Kjøp av arbeidsvarslingstjenester og leie-kjøp av utstyr m.m.

    Rogaland fylkeskommune har behov for å kjøpe tjenester innen arbeidsvarsling som vil inkludere arbeidsvarlingsplan, relevante søknader, arbeidsvarslingskurs, oppsett og nedtaking av utstyr, trafikkdirigering, leie og kjøp av utstyr til internt behov m.m. Rammeavtalen vil benyttes i de tilfeller hvor eks entrepriser eller driftskontrakter ikke dekker organisasjonens behov.

    NorgeKonkurranse21. jan. 2022
    25. feb. 2022(Utgått)
    8 000 000 kr
  12. Drammen Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Trafikksikring og arbeidsvarsling, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale med leverandør som kan bistå med utarbeidelse av varslingsplaner, søknader, gjennomføring av arbeidsvarslinger og sperringer. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet slike tjenester for ca. NOK 1,2-1,5 mill. eks mva per år de siste tre årene. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer som til dels er uforutsigbare. Maksimal verdi for rammeavtalen over fire år er 6 mill. eks. mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat30. sep. 2021
  13. Trondheim Renholdsverk AS

    Rammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere

    Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på kjøp av skilt og annen merking av oppdragsgivers eksisterende bygningsmasse og containere, profilering av kjøretøy samt klistremerker til avfallsbeholdere. Konkurransen er delt inn i følgende delkonkurranser; 1. Skilt og profilering av kjøretøy 2. Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger

    NorgeKonkurranse20. juli 2021
    6. sep. 2021(Utgått)