Anbudsoversikt for Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022
Kategori (CPV)
Estimert verdi
8 500 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Oppdragsgiver stiller krav til leverandørenes kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskrav er minimumskrav til leverandør. Leverandørens kvalifikasjoner vil bli vurdert ut fra innlevert dokumentasjon, med mindre annet er spesifisert i det enkelte krav. Informasjon om bruk av underleverandør, kvalifikasjonskrav og ESPD-egenerklæringsskjema fremgår av punkt 2.2 "Krav til leverandør" i konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 2

2.2.4.1.1 Betaling av skatt, mva. og andre offentlige avgifter: Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Leverandør må i etterkant av tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om det ovennevnte via TendSign. Etter at leverandør har sendt inn tilbudet i TendSign vil leverandør få en forespørsel fra Altinn om samtykke til å dele skatteinformasjon. Samtykket er gyldig på organisasjonsnivå og er gyldig i 3 (tre) måneder. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Attest skal da være oversatt til norsk. 2.2.4.1.2 Kredittvurdering: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.
Kvalifikasjonskrav 3

2.2.4.2.1 Kvalitetsstyringssystem Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetsstyringssystemet leverandør vil legge til grunn for gjennomføringen av avtalen (maks 1 A4-side, innholdsfortegnelse aksepteres ikke). Dersom leverandøren er sertifisert i henhold til ISO-9001 eller andre relevante sertifiseringssystemer er det tilstrekkelig å legge ved kopi av sertifikatet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner