Lillestrøm Kommune
Rammeavtale for VA-materiell og gategods
Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for levering av VA-materiell og gategods. Brødrene Dahl A/S har sannsynligvis kontrakten i dag. Kvalifikasjonskrav er angitt i ESPD-skjemaet.
Viser 1-25 av 26 resultater
Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for levering av VA-materiell og gategods. Brødrene Dahl A/S har sannsynligvis kontrakten i dag. Kvalifikasjonskrav er angitt i ESPD-skjemaet.
Gjerstad Kommune har inngått en rammeavtale med Heidenreich AS for kjøp og levering av VA-materiell, med en varighet på 2 år og en maksimal total verdi på 4,5 millioner kroner. Avtalen dekker Gjerstad kommune driftssentral, Presteveien 3, 4980 Gjerstad. Ved tildeling ble det lagt vekt på pris (70%) og klima og miljø (30%), hvor sistnevnte vurderte forpliktende tidspunkt for bruk av nullutslippsteknologi i kjøretøy og kjøreavstand fra leverandørens utsalgssted til leveringsadressen.
Rogaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Kraft Glass & Aluminium AS om levering av glassfasader og dører i aluminium til nye verkstedlokaler ved Karmsund videregående skole i Rogaland, til en verdi av 6 millioner kroner.
Sykehusbygg Hf trenger kjøp og installasjon av 3 nøkkelskap til Nye Stavanger Universitetssjukehus i Rogaland. Nøkkelskapene skal gi tilgang til nøkler via kort og kode, ha et web-basert administrativt verktøy, og tilbudet må inkludere montasje, oppsett for nettverk og administrasjon, samt testing av systemet. To av skapene skal ha plass til 60 nøkler, og ett skap skal ha plass til 180 nøkler.
AS Den Nationale Scene trenger adgangskontroll og lås & beslag i forbindelse med Moderniseringsprosjektet, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Dette inkluderer adgangskontrollsystem, lås og beslag, oppgradering av eksisterende dører for lås og beslag, og forberedelse for innbruddsalarm. Tjenestene skal leveres i Vestland. Konkurransen vil inkludere forhandlinger med inntil 3 leverandører.
Lillestrøm Kommune har avlyst konkurransen for rammeavtale om levering av VA-materiell, betong og gategods, som var delt inn i to delavtaler: VA-, VVS- og industrielt VA-materiell, samt betong og gategods inkludert kummer og betongrør. Avlysningen skyldes andre årsaker, og det ble ikke inngått noen avtale. Konkurransen var basert på laveste totalpris som kriterium for tildeling, med en lineær og hybrid metode for evaluering av pris. Leverandører måtte fylle ut priskjemaer for de relevante delavtalene, men tilbudte rabatter betinget av flere delkontrakter ble ikke vurdert i evalueringen.
Statnett SF har inngått en rammeavtale med Kraftex AS for levering av skilt og tilbehør, med en total verdi på 15 millioner kroner. Det var fire deltakere i konkurransen.
Trondheim Kommune har inngått en rammeavtale med AYVENS NORGE AS for leasing, administrasjon og forsikring av kjøretøy og maskiner til kommunens enheter i Trøndelag. Avtalen inkluderer leasing av nye kjøretøy og maskiner, biladministrasjon, motorvognforsikring, samt en rekke bilrelaterte produkter og tjenester som bompengeordning, hurtiglading, drivstoff, bilvask, service og vedlikehold. Det er også opsjoner på elektronisk kjørebok, nøkkelskap, innredning og utstyr, bildeler, dekkhotell og suppleringskjøp av dekk. Avtalen har en maksimal totalverdi på 700 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse og teknologiske løsninger, inkludert webbasert rapporteringsverktøy og punch-out løsning. Konkurransen mottok to tilbud.
Arendal kommune trenger verktøy, byggematerialer, festemidler og beslag for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for vedlikeholdsarbeid i kommunens egenregi, samt behovet til alle kommunens enheter og kommunale foretak, inkludert sløydmateriell til skoler. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for verktøy og Delkontrakt 2 for byggematerialer, festemidler og beslag. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av anskaffelsesdokumentene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen.
Rælingen Kommune har avlyst konkurransen for rammeavtale til å levere VA-materiell over 48 måneder til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 70% og miljø 30%.
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.
Innherred Innkjøp bistår kommunene Snåsa, Steinkjer,(inkl Steinkjerbygg), Inderøy, Verdal og Levanger i å få på en rammeavtale på kjøp av verktøy, byggevarer, materiell og maling med tilbehør. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp skal på vegne av de nevnte kommuner inngå rammeavtale for levering av trelast, byggevarer, verktøy og malingsprodukter. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden. Oppdragsgiver ønsker i hovedsak å få tilkjørt alle varer, men skal likevel ha muligheten til å handle fysisk i butikk.
Innherred Innkjøp bistår kommunene Snåsa, Steinkjer,(inkl Steinkjerbygg), Inderøy, Verdal og Levanger i å få på en rammeavtale på kjøp av verktøy, byggevarer, materiell og maling med tilbehør. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp skal på vegne av de nevnte kommuner inngå rammeavtale for levering av trelast, byggevarer, verktøy og malingsprodukter. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden. Oppdragsgiver ønsker i hovedsak å få tilkjørt alle varer, men skal likevel ha muligheten til å handle fysisk i butikk.
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør for kjøp av produkter av høy kvalitet til konkurransedyktig betingelser innenfor et tilstrekkelig bredt produktutvalg for følgende produktkategorier: El-motor, Pneumatikk, Transmisjon & lager, Spesialverktøy, Pakning & tetning, Gummiprodukter & konstruksjonsplast, Reimer, Reimskiver & boss og Maskinsko & vibrasjonsdemping.
Rogaland fylkeskommune ved Bygg- og Eiendomsavdelingen, er Oppdragsgiver for avtalen, og skal inngå rammeavtale på kjøp av bygningsmessige tjenester og tilhørende materiell. Bygg og eiendomsavdelingen har byggherre og eiendomsforvalterfunksjonen for Rogaland fylkeskommune, og har kontorer i Stavanger. Seksjonen står for organisering, planlegging, prosjektering og gjennomføring av byggeprosjektene som vedtas av fylkestinget.
Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for skilt.
Rogaland fylkeskommune ved Bygg- og Eiendomsavdelingen, er Oppdragsgiver for avtalen, og skal inngå rammeavtale på kjøp av bygningsmessige tjenester og tilhørende materiell. Bygg og eiendomsavdelingen har byggherre og eiendomsforvalterfunksjonen for Rogaland fylkeskommune, og har kontorer i Stavanger. Seksjonen står for organisering, planlegging, prosjektering og gjennomføring av byggeprosjektene som vedtas av fylkestinget.
Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester og skilt.
Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester og skilt.
Undervisningsbygg Oslo KF skal inngå parallelle rammeavtaler for levering og montering av lydabsorberende plater. Rammeavtalen gjelder primært leveranser til vedlikeholdsprosjekter i eksisterende bygningsmasse. Det tas sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med 1-3 leverandører innen hver hovedgruppe Planlagt oppstart for rammeavtalen er i løpet av 2. kvartal 2020. Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år fra kontraktsinngåelse, med opsjon for oppdragsgiver om forlengelse i 1 + 1 år på de opprinnelige avtalevilkår.
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt
Konkurransen gjelder avtale om levering av byggevarer, trelast, håndverktøy, jernvarer, beslag- og festemateriell, malingsprodukter og utstyr- og materiell til teknisk drift. Avtalen omfatter kun kjøp av produkter og ingen håndverkertjenester i forbindelse med levering. Avtalen skal dekke oppdragsgivers behov for nødvendig utstyr og materiell ved utførelsen av arbeider i egen regi til drift, ombygging, service- og vedlikehold, og mindre renoveringsarbeider. Anskaffelsens verdi anslåes til NOK 4.000.000,- eks mva pr år. Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for samme kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende.
Adkomstluken til underjordiske nettstasjoner skal tjene som både Adkomstluke for personell og nedfiringsluke for transformatorer. Adkomstluken vil også i enkelte tilfeller klassifiseres som rømningsvei Adkomstluker faller under standarden "NS_EN124 - Sluktopper og kumtopper for kjøre- og fotgjengerområder konstruksjonskrav, typeprøving, merking og kvalitetskontroll" Standarden for denne klassifiseringen faller under "NWS 1992 - Sluktopper og kumtopper forkjøre-og fotgjengerområder. Kumlokk, klasse D 400. Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden. Tilbudsunderlaget vil bli gjort tilgjengelig for aktuelle tilbydere i vårt Contract Management system Contiki etter svarfristens utløp.
Viser 1-25 av 26 treff