Ruter AS
Dynamisk innkjøpsordning produksjon og montering av analoge skilt
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Trykksaker og design
Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester og skilt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Ks-kommunesektorens Organisasjon trenger kompetanse innen design og innovasjon for å levere fagstøtte til kommunale utviklingsprosjekter i Oslo over 4 år til en verdi av 50,000,000 NOK.
Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Asker Kommune trenger trykk og distribusjonstjenester for kommunens informasjonsmagasin Askermagasinet og valgbrosjyre, med en estimert årlig verdi på 4-6 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter inntil fire utgaver av Askermagasinet per år, og det er viktig at leverandøren kan tilby rask produksjons- og leveringstid, høy leveringskvalitet, samt papirkvalitet. Tjenestene skal leveres med lav klima- og miljøbelastning, inkludert transport med lavest mulig CO2-utslipp og kort avstand fra trykkeri til Asker sentrum. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%), og miljø (30%).
Lillestrøm Kommune trenger tjenester for arbeidsvarsling, skiltplan og trafikkdirigering, inkludert tilhørende søknadsprosess, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner. Avtalen dekker behov som går utover egenregi og fokuserer på trafikkontrolltjenester. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.