Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    44423000 Diverse artikler

Viser 1-25 av 29 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Kioskvarer til Helse Stavanger HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kioskvarer til Helse Stavanger HF for videresalg i kiosken ved Nye Stavanger Universitetssykehus. Det skal inngås en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Leveransen omfatter diverse artikler, og prosjektet er lokalisert i Rogaland. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten der leverandøren er etablert. For nærmere beskrivelse av omfanget, se Bilag 1 Prisskjema.

    NorgeKonkurranse12. mai 2025
    16. juni 2025(24 dager)
    5 000 000 kr
  2. Politiets Fellestjenester

    Diverse komponenter og forbruksmateriell

    Politiets Fellestjenester trenger diverse komponenter og forbruksmateriell for en kontrakt over 2 år, med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av diverse utstyr og produkter. Det kreves at leverandøren har et miljøledelsessystem, som kan dokumenteres med gyldige attester eller sertifikater som ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller en beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse31. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    7 000 000 kr
  3. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeResultat17. jan. 2023
  4. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2022
    17. nov. 2022(Utgått)
    8 500 000 kr
  5. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for trykkeritjenester

    Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester.

    NorgeResultat28. apr. 2021
  6. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for trykkeritjenester

    Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester.

    NorgeKonkurranse5. des. 2020
    12. jan. 2021(Utgått)
    80 000 000 kr
  7. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for trykkeritjenester og skilt

    Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester og skilt.

    NorgeResultat15. juni 2020
  8. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Samkjøpsavtale for trykkeritjenester og skilt

    Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester og skilt.

    NorgeKonkurranse28. mai 2020
    30. juni 2020(Utgått)
    200 000 000 kr
  9. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019

    Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt

    NorgeResultat14. aug. 2019
  10. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    153-BYM-2018 Rammeavtale for profileringsartikler

    Bymiljøetaten har ansvar for mange og ulike aktiviteter, kampanjer og prosjekter som er knyttet til blant annet miljøsatsinger, trafikksikkerhetsforbedring og sykkeltiltak. I markedsføring av etatens og Oslo kommunes satsninger har vi behov for ulike gave- / premie- og profileringsartikler. Eksempel på slike produkter er de signalgrønne capsene som årlig deles ut til alle førsteklassinger ved skolestart for at barna skal sees bedre i trafikken. Bymiljøetaten har behov for premier ved konkurranser og gaver til samarbeidspartnere eller besøkende og til Ruskens ulike prosjekter og aktiviteter.

    NorgeResultat19. juni 2019
  11. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019

    Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt

    NorgeKonkurranse15. mai 2019
    18. juni 2019(Utgått)
    4 000 000 kr
  12. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    153-BYM-2018 Rammeavtale for profileringsartikler

    Bymiljøetaten har ansvar for mange og ulike aktiviteter, kampanjer og prosjekter som er knyttet til blant annet miljøsatsinger, trafikksikkerhetsforbedring og sykkeltiltak. I markedsføring av etatens og Oslo kommunes satsninger har vi behov for ulike gave- / premie- og profileringsartikler. Eksempel på slike produkter er de signalgrønne capsene som årlig deles ut til alle førsteklassinger ved skolestart for at barna skal sees bedre i trafikken. Bymiljøetaten har behov for premier ved konkurranser og gaver til samarbeidspartnere eller besøkende og til Ruskens ulike prosjekter og aktiviteter.

    NorgeKonkurranse27. feb. 2019
    3. apr. 2019(Utgått)
    12 000 000 kr
  13. Stiftelsen Tradebroker

    Profil og gaveprodukter

    Tradebroker vil på vegne av sine medlemsbedrifter inngå rammeavtale med to leverandører for levering av profil og gaveprodukter med relevante tjenester. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler med leverandører som kan levere et bredt spekter av ulike profil -og gaveartikler, og som kan bistå med å utvikle og synliggjøre oppdragsgivers medlemsbedrifter, og deres produkter og tjenester til ulike målgrupper. Målgrupper er både medlemsbedriftenes ansatte samarbeidspartnere og kunder.

    NorgeResultat5. des. 2018
  14. Stiftelsen Tradebroker

    Profil og gaveprodukter

    Tradebroker vil på vegne av sine medlemsbedrifter inngå rammeavtale med to leverandører for levering av profil og gaveprodukter med relevante tjenester. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler med leverandører som kan levere et bredt spekter av ulike profil -og gaveartikler, og som kan bistå med å utvikle og synliggjøre oppdragsgivers medlemsbedrifter, og deres produkter og tjenester til ulike målgrupper. Målgrupper er både medlemsbedriftenes ansatte samarbeidspartnere og kunder.

    NorgeKonkurranse11. sep. 2018
    8. okt. 2018(Utgått)
    80 000 000 kr
  15. Trondheim Renholdsverk AS

    Kjøp av adgangsbrikker med logo

    Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på adgangsbrikker til våre nedgravde renovasjonsløsninger. Brikkene skal deles ut til byens befolkning slik at de skal kunne benytte avfallsløsningene. Produktet skal være av typen RFID brikke eller tilsvarende, og være iht. kravspesifisert i renovasjonsnorm kapittel 2.3.1 og Boss ID-spesifikasjon, se vedlegg 6. Logo på produktet skal være iht. oppdragsgivers profilhåndbok, se vedlegg 7. Se kapittel 4 kravspesifikasjon for ytterligere krav til produkt.

    NorgeResultat20. juli 2018
  16. Trondheim Renholdsverk AS

    Kjøp av adgangsbrikker med logo

    Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på adgangsbrikker til våre nedgravde renovasjonsløsninger. Brikkene skal deles ut til byens befolkning slik at de skal kunne benytte avfallsløsningene. Produktet skal være av typen RFID brikke eller tilsvarende, og være iht. kravspesifisert i renovasjonsnorm kapittel 2.3.1 og Boss ID-spesifikasjon, se vedlegg 6. Logo på produktet skal være iht. oppdragsgivers profilhåndbok, se vedlegg 7. Se kapittel 4 kravspesifikasjon for ytterligere krav til produkt.

    NorgeKonkurranse11. mai 2018
    1. juni 2018(Utgått)