Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bymiljøetaten har ansvar for mange og ulike aktiviteter, kampanjer og prosjekter som er knyttet til blant annet miljøsatsinger, trafikksikkerhetsforbedring og sykkeltiltak. I markedsføring av etatens og Oslo kommunes satsninger har vi behov for ulike gave- / premie- og profileringsartikler. Eksempel på slike produkter er de signalgrønne capsene som årlig deles ut til alle førsteklassinger ved skolestart for at barna skal sees bedre i trafikken. Bymiljøetaten har behov for premier ved konkurranser og gaver til samarbeidspartnere eller besøkende og til Ruskens ulike prosjekter og aktiviteter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Jannicke Andersen
- Kontakt telefon
- +47 21802180
- Kontakt e-post
- jannicke.andersen@bym.oslo.kommune.no
- Adresse
- Karvesvingen 3, 0579 OSLO
Bymiljøetaten har ansvar for mange og ulike aktiviteter, kampanjer og prosjekter som er knyttet til blant annet miljøsatsinger, trafikksikkerhetsforbedring og sykkeltiltak. I markedsføring av etatens og Oslo kommunes satsninger har vi behov for ulike gave- / premie- og profileringsartikler. Eksempel på slike produkter er de signalgrønne capsene som årlig deles ut til alle førsteklassinger ved skolestart for at barna skal sees bedre i trafikken. Bymiljøetaten har behov for premier ved konkurranser og gaver til samarbeidspartnere eller besøkende og til Ruskens ulike prosjekter og aktiviteter.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente inn egen kredittvurdering dersom det vurderes som hensiktsmessig.
Oversikt over leverandørens viktigste leveranser siste tre år med relevans til kontrakten, herunder opplysning om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Referanseperson med kontaktinformasjon skal oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersoner.
Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem/- styringssystem.
Leverandøren kan dokumentere rutiner for miljøledelsestiltak og miljømål som bidrar til å minimere miljøbelastning.
En beskrivelse av systemet for styring av leverandørkjeden, som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Dette omfatter kvalitetssikringstiltak som muliggjør systematisk oppfølgning av arbeidet med å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner nedover i leverandørkjeden/ produksjonsprosessen.
En beskrivelse av sporbarhetssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Beskrivelsen skal angi metoder og/eller systemer som muliggjør sporing av produksjonssteder og opprinnelsesland som er involvert i leverandørkjeden for varene i denne kontrakt.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 153-BYM-2018 Rammeavtale for profileringsartikler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 12 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder