Anbudsoversikt for Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019
Kategori (CPV)
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Dokumentasjonskrav – ESPD: Som en foreløpig dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskrav, at det ikke foreligger avvisningsgrunner og eventuelt oppfyllelse av utvelgelseskriterier skal leverandør fylle ut «vedlegg 5 - ESPD egenklæring». Utfylt skjema skal leveres sammen med tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 2

-Attest for skatt og merverdiavgift: Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. -Kredittvurdering: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene.Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom Leverandøren mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Kvalifikasjonskrav 3

-Kvalitetsstyringssystem: Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetsstyringssystemet leverandør vil legge til grunn for gjennomføringen av avtalen (maks 1 A4-side, innholdsfortegnelse aksepteres ikke). Dersom systemet er sertifisert i henhold til ISO-9001 eller andre relevante sertifiseringssystemer er det tilstrekkelig å legge frem kopi av sertifikatet. -Miljø: Dokumentasjonskrav: Leverandør skal fylle ut Egenerklæringsskjema om miljøledelse (vedlegg 4). Dette som dokumentasjon på at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner