Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    44423460 Adresseskilt

Viser 1-23 av 23 resultater

  1. Ullensaker Kommune

    Ny konkurranse (2024-109) VA/VMT-materiell, VVS, verktøy og festemateriell, betong og gategods, rammeavtale

    Ullensaker Kommune har inngått en rammeavtale med Brødrene Dahl A/S for levering av VA/VMT-materiell, VVS, verktøy og festemateriell, betong og gategods til kommunene Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker i Viken. Avtalen har en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner eks. mva., med en total maksimal verdi på 50 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Det er opsjon for kjøp av skilt, trafikksikring og sperremateriell. Konkurransen vektla pris og kostnader (50%), miljø (30%), samt service og kompetanse og produktkvalitet (10% hver). Tre leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat1. apr. 2025
  2. Bodø Kommune

    2024/4547 Rammeavtale Trafikkskilt og oppsettingsutstyr

    Bodø Kommune har inngått en rammeavtale med Brødrene Dahl A/S for levering av trafikkskilt og oppsettingsutstyr til kommunale veier og parkeringsplasser i kommunene Bodø, Meløy, Rana, Øksnes, Alstahaug, Vestvågøy og Hamarøy. Avtalen har en varighet på 4 år og en maksimal totalverdi på 4,8 millioner kroner eksklusive merverdiavgift. Anskaffelsen fokuserer på kostnadseffektivitet samt miljø- og samfunnsmessige hensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat25. nov. 20244 800 000 kr
  3. Ruter AS

    Analoge TID-Skilt produkter

    Ruter AS trenger produksjon og montasje av analoge skilt for å levere skiltprodukter over 3 år til en verdi av 12 000 000 NOK. Det skal leveres både skilt med og uten montasje, samt reservedeler, i henhold til Ruters kravspesifikasjoner. To viktige formelle krav er at tilbyderen må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem og miljøstyringssystem, dokumentert gjennom sertifiseringer som ISO eller detaljerte beskrivelser av rutiner.

    NorgeKonkurranse10. jan. 2024
    20. feb. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  4. Trondheim Kommune

    Trafikkskilt og skiltmateriell

    Trondheim Kommune trenger leverandører av trafikkskilt og skiltmateriell for å levere ulike typer skilt og materiell i Trøndelag til en verdi av 13 200 000 NOK. Det skal leveres standard trafikkskilt, privatrettslige egenproduserte skilt, materiell til arbeidsvarsling og oppsettingsmateriell inkludert fester og fundament. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og et fungerende kvalitetssikringssystem. Anbudets vekting er ukjent.

    NorgeKonkurranse12. des. 2023
    15. des. 2023(Utgått)
    13 200 000 kr
  5. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    113-BYM-2022 Rammeavtale for drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo

    Avtalen omfatter drift og vedlikehold av normerte offentlig trafikkskilt, nyskilting, midlertidig skilting og piggdekkordningen i Oslo. Dette inkluderer blant annet skilting til beboerparkering, skilting i forbindelse med sykkelanlegg innenfor de offentlig normerte trafikk- og parkeringsskilt i Oslo kommune, skilting av veinavn og skilting av piggdekkgebyrordningen m.m.

    NorgeKonkurranse12. mai 2023
    26. juni 2023(Utgått)
    60 000 000 kr
  6. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeResultat17. jan. 2023
  7. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Skilt- og vegoppmerkingsmateriell 2022

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en eller flere leverandør(er). Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell i henhold til kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 kategorier, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere av disse. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene.

    NorgeKonkurranse14. okt. 2022
    17. nov. 2022(Utgått)
    8 500 000 kr
  8. Statens Kartverk

    Husnummerskilt til seks kommuner i Kosovo

    Statens Kartverk vil i samarbeid med Kosovo Cadastral Agency (KSA) gjennomføre kjøp av husnummerskilt til hus i seks kommuner i Kosovo. Dette anskaffelsen består av seks delkontrakter, en for hver kommune: 1. Delkontrakt 1 Kommune Viti 2. Delkontrakt 2 Kommune Obiliq 3. Delkontrakt 3 Kommune Kamenica 4. Delkontrakt 4 Kommune Ferizaj 5. Delkontrakt 5 Kommune Malisheva 6. Delkontrakt 6 Kommune Klina Leverandører kan levere tilbud på en, flere eller alle delkontraktene. Hver delkontrakt vil bli evaluert separat. Konkurransen kunngjøres på TED som FOA del 3 for å nå ut til flest mulige aktuelle leverandører, men det er FOA del 1 som gjelder. Kontraktenes totale verdi er under EØS terskelverdi.

    NorgeKonkurranse11. des. 2020
    11. jan. 2021(Utgått)
  9. Strand Kommune

    Rammeavtale skilt og monteringsutstyr

    Strand kommune ønsker på vegne av Gjesdal, Time og Strand kommune å inngå en 2-årig rammeavtale med opsjonsmulighet på 1 + 1 år for kjøp av skilt og monteringsutstyr. Estimert verdi på avtalen er rundt 450 000 kr eks mva pr år. Total kontraktsverdi inkl. opsjoner er estimert til ca kr 1,8 mill. Antatt volum er i all hovedsak basert på historiske tall fra de siste fire årene. Beløpene skal ikke medføre noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for tilbyder.

    NorgeKonkurranse16. okt. 2019
    13. nov. 2019(Utgått)
    1 800 000 kr
  10. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    Anskaffels av rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo

    Bymiljøetaten (BYM) utarbeider forprosjekter for trafikksikkerhetstiltak og skoleveitiltak, samt planer for trafikksaneringstiltak, og fartssoning. BYM deltar i prosjekt- og samarbeidsgrupper, både internt og eksternt, for å ivareta etatens trafikkfaglige interesser. BYM har i dag ansvar for skilting, drift og vedlikehold av offentlige trafikkskilt på kommunal vei. Det er behov for å sette opp nye, drifte og vedlikeholde normerte trafikkskilt (inkludert veinavnskilt), midlertidig skilting i forbindelse med arrangementer og skilting for piggdekkordningen i Oslo. BYM har derfor behov for å inngå en rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo.

    NorgeResultat3. sep. 2019
  11. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019

    Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt

    NorgeResultat14. aug. 2019
  12. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    Anskaffels av rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo

    Bymiljøetaten (BYM) utarbeider forprosjekter for trafikksikkerhetstiltak og skoleveitiltak, samt planer for trafikksaneringstiltak, og fartssoning. BYM deltar i prosjekt- og samarbeidsgrupper, både internt og eksternt, for å ivareta etatens trafikkfaglige interesser. BYM har i dag ansvar for skilting, drift og vedlikehold av offentlige trafikkskilt på kommunal vei. Det er behov for å sette opp nye, drifte og vedlikeholde normerte trafikkskilt (inkludert veinavnskilt), midlertidig skilting i forbindelse med arrangementer og skilting for piggdekkordningen i Oslo. BYM har derfor behov for å inngå en rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo.

    NorgeKonkurranse29. mai 2019
    2. juli 2019(Utgått)
    37 000 000 kr
  13. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Anskaffelse - Skilt og vegoppmerkingsmateriell, 2019

    Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skilt og vegoppmerkingsmateriell iht. kravspesifikasjon. Anskaffelsen består av 7 deler, og leverandør kan velge å gi tilbud på en eller flere kategorier. Hver del evalueres individuelt. Dersom en leverandør evalueres som best innenfor flere kategorier, kan oppdragsgiver velge å skrive en samlet kontrakt for disse kategoriene. Anskaffelsen er inndelt i følgende kategorier: - Kategori A; Standard trafikkskilt - Kategori B: Skilt i bøyler - Kategori C: Bommer og sperrer - Kategori D: Oppsettingsmateriell - Kategori E: Arbeidsvarslingsutstyr - Kategori F: Vegoppmerkingsmateriell - Kategori G: Privatrettslige skilt

    NorgeKonkurranse15. mai 2019
    18. juni 2019(Utgått)
    4 000 000 kr
  14. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2017/42 - Skilting av bygg og kulturminner

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtaler for levering av skilt til fylkeskommunens eide og leide bygg samt skilting av kulturminner. Konkurransen er delt i 2: --Del 1: Skilt til fylkeskommunens eide og leide bygg --Del 2: Skilting av kulturminner Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet, og i Mercell, oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse11. apr. 2017
    24. mai 2017(Utgått)
    2 000 000 kr
  15. Ruter AS

    Dialogkonferanse skilt

    Dialogkonferanse om Ruters skiltprodukter Ruter skal i løpet av 2017 inngå ny(e) kontrakt(er) om produksjon, leveranser og montasje av skiltprodukter. I denne kontrakten(e) planlegger Ruter å benytte en dynamisk innkjøpsordning. Hensikten med dialogkonferansen er: å sikre at potensielle tilbydere har god kjennskap til Ruters behov og krav; å få innspill til konkurransegrunnlagets struktur, innhold og leveransebeskrivelser; samt å informere om dynamisk innkjøpsordning som innkjøpsstrategi.

    NorgeKonkurranse23. feb. 2017
    22. mars 2017(Utgått)