Anbudsoversikt for Anskaffels av rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, n…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bymiljøetaten (BYM) utarbeider forprosjekter for trafikksikkerhetstiltak og skoleveitiltak, samt planer for trafikksaneringstiltak, og fartssoning. BYM deltar i prosjekt- og samarbeidsgrupper, både internt og eksternt, for å ivareta etatens trafikkfaglige interesser. BYM har i dag ansvar for skilting, drift og vedlikehold av offentlige trafikkskilt på kommunal vei. Det er behov for å sette opp nye, drifte og vedlikeholde normerte trafikkskilt (inkludert veinavnskilt), midlertidig skilting i forbindelse med arrangementer og skilting for piggdekkordningen i Oslo. BYM har derfor behov for å inngå en rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffels av rammeavtale for kjøp av drift og vedlikehold av normerte offentlige trafikkskilt, nyskilting og midlertidig skilting i Oslo
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 37 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: • Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor Leverandøren er etablert.
Krav: • Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil bl.a. legge vekt på årlig omsetning, likviditetsgrad og gjeldsgrad. Dokumentasjon: • Foretakets årsregnskap for 2018, 2017 og 2016 inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall • Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente egne kredittvurderinger.
Krav: - Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som er egnet for kontraktarbeidet - Leverandøren skal ha iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at Leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakten. - Erfaring fra tilsvarende leveranser. Med tilsvarende leveranse menes erfaring fra drift, vedlikehold og nyskilting i byer av en viss størrelse. - Leverandøren skal ha tilstrekkelig teknisk, personellmessig og organisatorisk kapasitet til å gjennomføre oppdrag av tilsvarende omfang som denne anskaffelsen gjelder. Dokumentasjon: • En beskrivelse av Leverandørens kvalitetssikringstiltak. Dersom Leverandøren har attester utsted av uavhengige organer som dokumentasjon for at Leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder er det tilstrekkelig å levere kopi av attest/sertifikat utstedt av uavhengige organer som bekrefter at Leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder. • En beskrivelse av Leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom Leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsestiltakene, kan disse fremlegges som dokumentasjon. • En oversikt over de viktigste relevante oppdragene som Leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. • En beskrivelse av Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke • En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som Leverandøren råder over til å utføre kontrakten. • En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen, som Leverandøren råder over til å utføre kontrakten