Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale for trykkeritjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Trykksaker og design
Oslo kommune fikk i 2019 en ny, felles visuell identitet, som skal implementeres frem mot 2023. Felles visuell identitet skal styrke Oslo kommune som én aktør. Kommunikasjonen skal fremstå helhetlig og det skal tydelig fremgå hvilke tjenester, tilbud og opplevelser Oslo kommune står bak, for alle som har kontakt med kommunen. Kommunen får felles maler og bildearkiv, og et nytt designverktøy for enkle grafiske produksjoner. Inngåelse av samkjøpsavtaler skal bidra til at Oppdragsgiver når sitt mål om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Avtaleområdet er valgt ut på bakgrunn av muligheten for å nå dette målet. Samkjøpsavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for trykkeritjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Samkjøpsavtale for trykkeritjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 80 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Krav I: Leverandøren skal ha erfaring fra liknende leveranser. Med liknende leveranser menes leveranser av samme produktgrupper til kunder med mange leveringspunkter Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver samt en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav II: Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Krav III: Leverandør skal ha god kompetanse og erfaring med universell utforming. Dokumentasjonskrav: Opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner i tilknytning til universell utforming (UU) innenfor trykkeritjenester.