Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39510000 Tepper og reisepledd

Viser 1-25 av 31 resultater

  1. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  2. Sortland Kommune / Suorttá Souhkan

    Forutgående kunngjøring – Anskaffelse av vaskeritjenester for helse og omsorg

    Sortland kommune planlegger anskaffelsen av vaskeritjenester for helse- og omsorgssektoren, med mål om å sikre stabile, kostnadseffektive og kvalitetsmessig gode tjenester for vask og håndtering av tekstiler. Leverandører med kapasitet og erfaring fra lignende oppdrag oppfordres til å følge med på kunngjøringen og vurdere deltakelse i konkurransen når den publiseres.

    Planlegging10. juli 2025
    9. juli 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  3. Vygruppen AS

    Flerbrukstepper til Bergensbanen samt vaskeritjenester

    Vygruppen AS trenger flergangstepper og vaskeritjenester for å levere komfortprodukter til reisende på Bergensbanen over 46 måneder. Det skal leveres tepper som kan brukes flere ganger og tåler vasking, samt en avtale for vaskeri av disse teppene. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende leveranser, enten tekstilprodukter eller profilartikler for tepper, og vaskeritjenester med tilsvarende omfang og logistikk.

    Konkurranse23. okt. 2023
    27. nov. 2023(Utgått)
  4. Lillestrøm Kommune

    Anskaffelse rammeavtale for arbeidstøy, sko, tekstiler og verneutstyr

    Lillestrøm kommune m/flere skal inngå rammeavtale for å dekke behovet for kjøp og levering av tekstiler, arbeidstøy, verneutstyr og sko. Avtalene er rettet mot alle kommunens tjenesteområder. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Anskaffelse rammeavtale for arbeidstøy, sko, tekstiler og verneutstyr For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Elise Gundersen og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    Resultat2. nov. 2022
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Medisinske forbruksvarer - Operasjonsbekleding og tilhørende produkter til operasjon til foretakene i Helse Vest RHF

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på diverse forbruksmateriell til operasjon. Utlysningen omfatter følgende: - Engangsbekledning til avdelingsbruk, varmejakker og renluftsdresser. - Beskyttelse for personal i form av briller, munnbind og hodeplagg - Annet forbruksmateriell som engangstepper, kirurgiske merkepenner, operasjonsbord dekking, nåleteller/nålebokser, skalpellholdere, og bind for blodtomhet. Anskaffelsen er delt inn i 17 delleveranser. For mer spesifikasjon og estimert volum, se Bilag 1 - Prisskjema. Estimert samlet kontraktsverdi for alle deltilbud er 3.650.000 per år. Det gjøres oppmerksom på at de estimerte verdiene og volumene ikke er bindende for oppdragsgiver. Vi viser for øvrig til Bilag 2 - Kravspesifikasjon for mer detaljert informasjon.

    Resultat15. feb. 2022
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Medisinske forbruksvarer - Operasjonsbekleding og tilhørende produkter til operasjon til foretakene i Helse Vest RHF

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på diverse forbruksmateriell til operasjon. Utlysningen omfatter følgende: - Engangsbekledning til avdelingsbruk, varmejakker og renluftsdresser. - Beskyttelse for personal i form av briller, munnbind og hodeplagg - Annet forbruksmateriell som engangstepper, kirurgiske merkepenner, operasjonsbord dekking, nåleteller/nålebokser, skalpellholdere, og bind for blodtomhet. Anskaffelsen er delt inn i 17 delleveranser. For mer spesifikasjon og estimert volum, se Bilag 1 - Prisskjema. Estimert samlet kontraktsverdi for alle deltilbud er 3.650.000 per år. Det gjøres oppmerksom på at de estimerte verdiene og volumene ikke er bindende for oppdragsgiver. Vi viser for øvrig til Bilag 2 - Kravspesifikasjon for mer detaljert informasjon.

    Konkurranse2. juni 2021
    5. juli 2021(Utgått)
  7. Molde Kommune

    2020-06 Kjøp av arbeidsklær, tekstiler, pasientklær og kokkeklær til helse

    Oppdragsgiver planlegger en konkurranse for rammeavtale for kjøp av arbeidsklær, pasienttøy og tekstiler til helsevirksomheter, primært for Molde kommune. Rammeavtalen vil omfatte både arbeidsklær, pasientklær, tekstiler og kokkeklær til institusjonskjøkken. Med arbeidsklær menes kittler, bukser, stelle- og smitte frakker, kokkejakke, kokkebukse, etc. (listen er ikke uttømmende). Med tekstiler menes pute, dyne, dynetrekk, putevar, laken, stikklaken, stretchlaken, vaskekluter, håndklær, sengetepper, pledd, kladder etc. (listen er ikke uttømmende).

    Konkurranse10. nov. 2020
    7. des. 2020(Utgått)
    1 600 000 kr
  8. Politiets Fellestjenester

    Produkter til arrest

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale innen Produkter til arrest. Det er behov for produkter som skal ivareta arrestantens helse og sikkerhet ved opphold på celle samt for tjenestepersoner i daglig tjeneste. Rammeavtalen skal gjelde for Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen samt Sysselmannen på Svalbard. På grunnlag av tidligere års anskaffelser kan det, uten forbindtlighet for oppdragsgiver, estimeres et uttak på ca. 1 - 2 millioner NOK i løpet av avtaleperioden, inklusiv opsjonsårene. Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse.

    Resultat31. aug. 2020
  9. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Vaskemetoder i henhold til sykdomsforebygging og tekstilets livssyklus

    Politiets Fellestjenester (PFT) er ansvarlig for anskaffelser og logistikk av materiellbehov for Politiet, Tolletaten og Kriminalomsorgen i Norge. PFT vil i løpet av året kunngjøre flere anbudskonkurranser for anskaffelse av ulike uniformer, klær og tilbehør. I lys av den nylige situasjonen vedrørende Covid-19 / SARS-CoV-2, økt bekymring og fokus på sykdomsforebygging, søker PFT informasjon fra markedet. PFT ønsker med denne RFI`en å samle informasjon om hvilke vaskemetoder som kan benyttes for ulike tekstiler og tilbehør. Uniformer for operativ polititjeneste er i dag spesifisert for å tåle vasketemperaturer på 40oC eller 60oC i husholdningsvaskemaskiner. Profesjonell industriell vaske- og etterbehandlingsmetode for desinfeksjon (utryddelse av virus og skadelige bakterier) kan bli den nye normen for uniformer, klær og tilbehør i norsk politi og andre etater. Svarene som vil bli gitt i denne RFI`en vil hjelpe PFT med ytterligere spesifikasjoner i kommende anskaffelser.

    Planlegging2. juni 2020
    1. juni 2020(Utgått)
  10. Nittedal Kommune

    Leie, vask og levering av arbeidstøy og lintøy

    Nittedal kommune skal inngå avtale for: Del I: leie, vask og levering av arbeidstøy. Med arbeidstøyet skal det medfølge en leieavtale for skapløsning. Skapene skal leveres og eies av leverandør. Del II: leie, vask og levering av lintøy. Lintøy skal leveres på traller til hver enkelt avdeling. Trallene skal merkes med avdeling. Leverandøren kan gi tilbud på Del I Arbeidstøy med skapløsning og/eller Del II Lintøy

    Resultat25. mai 2020
  11. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Produkter til arrest

    Foreliggende undersøkelse er ikke en veiledende kunngjøring, men en markedsundersøkelse. Politiets Fellestjenester (PFT) planlegger å kunngjøre konkurranse om Produkter til arrest (Madrass, Sikkerhetsdress, Teppe) på vegne av Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen og Sysselmannen på Svalbard. Vi har i dag to avtaler som ivaretar denne porteføljen, men det er nå ønskelig å konsolidere disse to til en avtale dersom det er mulig og hensiktsmessig i forhold til markedssituasjonen. PFT gjennomfører i forbindelse med dette en markedsundersøkelse for å få oversikt over potensielle leverandører og hvordan markedet kan løse politiets behov. Dette vil danne grunnlag for det videre arbeidet med konkurransegrunnlaget og vil gjøre oss bedre skikket til å gjennomføre konkurransen på en best mulig måte.

    Planlegging4. feb. 2020
    3. feb. 2020(Utgått)
    1 500 000 kr
  12. Politiets Fellestjenester

    Planlagte anskaffelser, Politispesifikt 2020-2021

    Denne veiledende kunngjøringen viser Politiets Fellestjenesters planlagte anskaffelser for de neste 18 månedene. Hensikten med kunngjøringen er å varsle potensielle leverandører slik at de kan forberede seg på kommende anbudskonkurranser. Det kan bli endringer i disse planene og Politiets Fellestjenester er ikke bundet av informasjonen som fremkommer. Siden det på dette tidspunktet er knyttet sterk usikkerhet til kontraktsverdiene, er disse oppgitt i intervaller. Den estimerte kontraktsverdien viser bare estimatet for Politiet. Eventuelt innkjøpssamarbeid med andre vil kunne påvirke verdien. Da det foreløpig ikke foreligger ytterligere informasjon om anskaffelsene, er det på nåværende tidspunkt ikke adgang til å stille spørsmål. Derimot kan potensielle leverandører dersom de ønsker, sende oss informasjon om deres firma og deres produkter via KGVs meldingsfunksjon.

    Planlegging28. jan. 2020
    27. jan. 2020(Utgått)