Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Lindbak Interiør AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 75 000 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Troms fylkeskommune.Troms fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) arbeider for at hele regionen vil være et attraktivt og godt sted å bo, arbeide og leve i, og at det også vil være et trivelig og spennende reisemål. Økt verdiskaping og bærekraftig utvikling er nøkkelord i denne sammenheng.Fylkeskommunen har bl.a. ansvaret for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier og offentlig transport inklusiv skoleskyss, offentlig tannhelsetjeneste, kulturminnevern, fylkesbibliotek, friluftsliv, fordeling av tippemidler og støtte til næringslivet.Eventuelle spørsmål skal rettes skriftlig i kommunikasjonsmodul i Mercell.For mer informasjon om oppdragsgiver, se www.tromsfylke.no.Hovedtrekkene i prosedyrenFormålet med denne rammeavtalen er å dekke Oppdragsgivers behov for kontor- og skoleinnredning.Rammeavtalen skal også dekke levering, montering, flytting, garantier og reparasjon av varene som leveres, demontering/montering og flytting av eksisterende møbler og kontor/skoleinnredning, og rådgivning knyttet til bedre rom-utnyttelse og gjenbruk av eldre kontor/skoleinnredning, møbler og inventar som Oppdragsgiver eier fra tidligere.Rammeavtalen har en varighet på 2 år, regnet fra tidspunkt for signering av kontrakt. Oppdragsgiver har mulighet til forlengelse av rammeavtalene med inntil 2 år, 1 år av gangen. Maksimal avtalelengde er 4 år.Estimert vil omfanget på avtalen være 15 millioner årlig for TFK, med en maks ramme på 75 millioner kroner for avtaleperioden for å ivareta eventuelle større prosjekter. Oppdragsgiver ønsker å påpeke stor usikkerhet knyttet til verdien av rammeavtalen. Politiske føringer kan endre omfanget av utbyggings/renoverings prosjekter på kort og lang sikt. Leverandøren må derfor være klar over at bruken av avtalen kan bli betydelig mindre enn rammen.

    Kontakt navn
    Vegard Lysvoll
    Kontakt telefon
    +47 77788000
    Adresse
    Strandvegen 13, 9007 TROMSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten.

    Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet, risiko og målsetting.

    Leverandøren skal ha et 3. parts sertifisert miljøledelsesystem eller -standard.

    Leverandør skal dokumentere at foretaket er lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring av relevant art og vanskelighetsgrad fra tidligere oppdrag. Med dette menes erfaring med kunder med mange leveringssteder og stor geografisk spredning.

    Leverandøren skal ha god kapasitet sett i forhold til rammeavtalens omfang og karakter.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransgrunnlag

    Beskrivelse

    Se konkurransgrunnlag

    Beskrivelse

    Se konkurransgrunnlag

    Beskrivelse

    Se konkurransgrunnlag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner