Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39160000 Skolemøbler

Viser 1-25 av 392 resultater

  1. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse26. aug. 2025
    9. okt. 2025(37 dager)
    82 000 000 kr
  2. Senja Kommune

    Skolemøbler og inventar – Nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall

    Senja kommune trenger skolemøbler og inventar til nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall. Skolen skal gi læringsrom for ca. 500 elever og arbeidsplass for 80 ansatte, mens flerbrukshallen skal ha en spilleflate på 20m x 40m og klatrehallen minimum 150m2 klatreflate. Anskaffelsen omfatter tradisjonelle skolemøbler, kontor- og møteromsmøbler, samt annet inventar og utstyr til skolens arealer. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljø (30%).

    Konkurranse7. aug. 2025
    1. sep. 2025(0 dager)
  3. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med Senab Eikeland Midt-nord AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransene skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (produktvurdering og leveringskapasitet), pris og miljø (miljødeklarasjon EPD, drivstoffteknologi for transport, urinduk og spesialprodukter/utemøbler). Den endelige kontraktsverdien er 6 298 486 kroner.

    Resultat6. aug. 2025
  4. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med LINDBAK INTERIØR AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransen skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (50%), pris (30%), miljømerking (10%) og miljødeklarasjoner (10%).

    Resultat6. aug. 2025
  5. Arendal Kommune

    Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS

    Arendal Kommune har avlyst konkurransen om levering av møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS på Campus UiA i Kristiansand, med en planlagt prosjektverdi på 3 millioner kroner og en varighet på 6 måneder. Avlysningen skyldes en behovsendring fra oppdragsgiverens side. Konkurransen hadde mottatt 20 tilbud, og leveransen skulle inkludere montasje og ferdigstillelse koordinert med byggets fremdriftsplan.

    Resultat30. juni 20253 000 000 kr
  6. Rollag Kommune

    Møbler til nybygg Veggli skole

    Rollag kommune har inngått en avtale med Kinnarps AS for levering av møbler til nybygg Veggli skole, inkludert klasserom og SFO-lokaler. Avtalen omfatter produktkategorier som elevpulter, spisemøbler, aktivitetsbord og stoler, sofagruppe/lesekrok, oppbevaring, legobord og andre lekemøbler. Møblene skal være renholdsvennlige og oppfylle Møbelfakta sine krav for møbler til kontor og offentlige miljøer, inkludert utdannelsesinstitusjoner. Avtalen har en varighet på 3 måneder og en total verdi på 215 000 kroner.

    Resultat24. juni 2025
  7. Abakus AS

    OG-25-01 Rammeavtale møbler og inventar

    Abakus AS trenger kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, gjennom en rammeavtale over 4 år med en antatt totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen har som formål å dekke oppdragsgivers løpende behov for kjøp og supplement av kontormøbler, samt å effektivisere og redusere transaksjonskostnadene. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg omfattes ikke automatisk av rammeavtalen. Leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juni 2025
    27. juni 2025(Utgått)
  8. Bømlo Kommune

    Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester

    Bømlo Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon, med en varighet på 4 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Leveransen skjer i kommunene Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad i Vestland, og det var krav om at leverandøren skulle være totalleverandør med et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke. Konkurransen hadde tre deltakere, og tildelingen ble basert på kriterier som pris, miljø og kvalitet.

    Resultat3. juni 202540 000 000 kr
  9. Sunnfjord Kommune

    Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

    Sunnfjord Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av nye og brukte møbler, inkludert kontor- og skolemøbler, barnehagemøbler og institusjonsmøbler, med en varighet på 2+1+1 år og en total verdi på 11 millioner kroner. Avtalen dekker Vestland og har som mål å stimulere til økt bruk av brukte møbler gjennom ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Det var krav om service og kompetanse, kvalitet på tilbudt produkt, og miljøhensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat30. mai 202510 000 000 kr
  10. Ullensaker Kommune

    Løst inventar Skogmo Park barnehage

    Ullensaker kommune har inngått en avtale med Lekolar AS for levering av løst inventar til Skogmo Park barnehage, som er under bygging og vil være ferdigstilt i juli 2025. Inventaret skal dekke behovene til en barnehage med 10 avdelinger og 150-200 barn, og leveransen skal skje i Innlandet. Avtalen har en varighet på 1 år og en total verdi på 2 500 000 kroner. Det var krav om høy kvalitet, og det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    Resultat26. mai 2025
  11. Bergen Kommune

    IK-EØS 007-2025 Skolemøbler til Bergen kommune med samarbeidsparter

    Bergen Kommune, sammen med flere samarbeidsparter i Vestland, søker leverandører for en rammeavtale om skolemøbler med en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Avtalen inkluderer levering av nye og brukte møbler, samt tjenester som reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass. Det legges vekt på bærekraftig og sirkulært design, med et mål om å redusere innkjøp av nye møbler med minst 50% innen 2030. Alle nye møbler skal være tilpasset offentlig bruk og ha en forventet levetid på 15-20 år. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene er beskrevet i konkurransegrunnlaget. Leverandører må være lovlig registrert i et foretaksregister eller handelsregister i sitt etableringsland.

    Konkurranse20. mai 2025
    20. juni 2025(Utgått)
    75 000 000 kr
  12. Hitra Kommune

    Anskaffelse av løst inventar og møbler til Nye Fillan skole

    Hitra Kommune trenger levering av løst inventar og møbler til Nye Fillan skole, en barne- og ungdomsskole i Fillan sentrum, Trøndelag. Kontrakten har en varighet på 3 måneder og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Leveransen omfatter møbler til undervisningsrom, spesialrom, fellesarealer og kontorarealer, med mulighet for gjenbruk av eksisterende møbler. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende prosjekter, dvs. møblering av en skole på minimum 4000 m2 BTA. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%), og miljø (30%), hvor miljømerke type 1 som Svanemerket eller EU Ecolabel gir uttelling.

    Konkurranse16. mai 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  13. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms fylkeskommune trenger møbler og inventar for kontor- og skoleinnredning gjennom en rammeavtale over 4 år, med en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Avtalen inkluderer levering, montering, flytting, garantier, reparasjon, samt rådgivning for bedre romutnyttelse og gjenbruk av eldre innredning. Leveransen skal skje i Troms og Finnmark. Tildelingskriteriene er kvalitet (50%), pris (30%), og miljø (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring med tre referanseprosjekter fra de siste fem årene, samt ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer for kvalitetssikring og miljøledelse.

    Konkurranse30. apr. 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    75 000 000 kr
  14. Hå Kommune

    Vigrestad Storskule - Auditorium

    Hå Kommune trenger ny innredning for auditorium ved Vigrestad Storskule i Rogaland, som en bygge- og anleggsarbeid kontrakt. Anskaffelsen krever dokumentasjon av miljøvennlige materialer eller produkter, som kan være EPD-er eller Svanemerket, samt en signert HMS egenerklæring. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, og erfaring fra sammenlignbare oppdrag, dokumentert med beskrivelse av relevante oppdrag de siste årene. Det kreves også et godt kvalitetssikringssystem. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i handelsregister, tilknytning til lærlingordninger, og skatteattest for norske leverandører. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse26. mars 2025
    16. apr. 2025(Utgått)
  15. Sarpsborg Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning for møbler til Sarpsborg kommune

    Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.

    Dynamisk innkjøpsordning24. mars 2025
    24. mars 2031(100+ dager)
  16. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale for nye møbler og løst inventar

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger nye møbler og løst inventar for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 140 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for løpende leveranser av kontor- og skolemøbler til fylkeskommunene Akershus, Buskerud og Østfold, med leveranser i Viken. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse18. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    140 000 000 kr
  17. Sarpsborg Kommune

    Møbler til kontor og konferanserom, barne-og ungdomsskoler og SFO, barnehage og institusjoner - rammeavtale for Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler

    Sarpsborg Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS, Sørlie prosjektinnredning, Input interior Norway AS og Lekolar AS for levering av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner i Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler kommuner. Avtalen har en total verdi på 90 millioner kroner. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.

    Resultat13. feb. 2025
  18. Kristiansund Kommune

    NII - Rammeavtale - Levering av Møbler

    Kristiansund Kommune, gjennom Nordmøre Interkommunale Innkjøpssamarbeid (NII), søker å inngå en rammeavtale over 4 år med én leverandør for levering av nye møbler til kontor, skoler og barnehager i Møre og Romsdal, med en estimert årlig verdi på 8 millioner kroner og en maksimal årlig verdi på 10 millioner kroner. Avtalen inkluderer også muligheter for reparasjon og restaurering av eksisterende møbler, samt kjøp og leie av brukte møbler, men kommunen forbeholder seg retten til å gjennomføre egne anskaffelser for disse tjenestene. Det stilles høye krav til funksjonalitet, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og miljøpåvirkning. Kvalifikasjonskrav inkluderer miljøsertifisering (ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS), medlemskap i et returselskap godkjent av Miljødirektoratet (Grønt Punkt AS eller Norsirk), samt dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene.

    Konkurranse29. jan. 2025
    5. mars 2025(Utgått)
    40 000 000 kr
  19. Haram Kommune

    Biblioteksmøbler til Eidet skule

    Haram Kommune trenger møbler til bibliotek og kantine ved Nye Eidet Skule, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Anskaffelsen inkluderer levering og montering av bord, stoler, flyttbare og plassbygde bokhyller, samt plassbygde sittegrupper. Prosjektet er lokalisert i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er basert på pris, produktbeskrivelse og gjennomføring av oppdraget, samt klima og miljø, som alle er nærmere beskrevet i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse15. jan. 2025
    6. feb. 2025(Utgått)