Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39160000 Skolemøbler

Viser 1-25 av 401 resultater

  1. Bergen Kommune

    IK-EØS 062-2025 Dynamisk innkjøpsordning (DIO) for nye møbler

    Bergen Kommune trenger nye møbler til en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Ordningen gjelder for enkeltkjøp av kontormøbler, helsemøbler, skolemøbler og barnehagemøbler som koster mer enn 500 000 kroner (ekskl. mva) per møbeltype, og omfatter også Alver, Askøy, Bjørnafjorden, Osterøy, Samnanger, Ullensvang, Voss og Øygarden kommuner i Vestland fylke. K J Brusdal AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.

    Dynamisk innkjøpsordning5. des. 2025
    1. feb. 2036(100+ dager)
    120 000 000 kr
  2. Bergen Kommune

    IK-EØS 007-2025 Skolemøbler til Bergen kommune med samarbeidsparter

    Bergen kommune har inngått en rammeavtale med Input Interior Norway AS om å levere skolemøbler, inkludert nye og brukte møbler, reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass for møbler, til Bergen kommune og samarbeidspartnere i Vestland fylke. Avtalen har en bærekraftig profil med fokus på sirkulært design, og alle nye møbler skal være tilpasset offentlig bruk med en forventet levetid på 15-20 år. Det deltok 2 leverandører i konkurransen.

    Resultat5. des. 2025
  3. Loppa Kommune

    Inventar - Skarven læringssenter

    Loppa Kommune trenger inventar til Skarven læringssenter i Øksfjord, som er et kombinasjonsbygg for barnehage, skole, voksenopplæring, bibliotek, gymsal og opplæringsbasseng, med en maksimal totalverdi på 3 millioner PLN. Tildelingskriteriene er pris (60%), leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner (20%), og prosessbeskrivelse og leveranseplan (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et faglig register i medlemsstaten leverandøren er etablert i.

    Konkurranse5. des. 2025
    14. jan. 2026(36 dager)
    3 000 000 PLN
  4. Storfjord Kommune

    Innkjøp av bord og stoler til barnehager og skoler

    Storfjord Kommune trenger bord og stoler til barnehager og skoler, inkludert tripp-trapp-stoler og bord med støydempet overflate til barnehagene, samt elevstoler og pulter til barnetrinn, mellomtrinn og ungdomstrinn i Stjordskolene, med en maksimal totalverdi på 320 000 kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og kvalitet (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra tilsvarende oppdrag med en referanseliste over tre relevante oppdrag utført de siste 3–5 år.

    Konkurranse26. nov. 2025
    27. nov. 2025(Utgått)
    320 000 kr
  5. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale for nye møbler og løst inventar

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Senab Eikeland Oslo AS, Lindbak Office AS og Input Interior Norway AS for levering av nye møbler og løst inventar til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, med en maksimal total verdi på 160 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for løpende leveranser av kontor- og skolemøbler, og tildelingen ble basert på en evaluering av pris (40%), produktkvalitet (30%) og tredjeparts-sertifiserte miljømerkede produkter (30%). Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

    Resultat15. okt. 2025160 000 000 kr
  6. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  7. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(Utgått)
    82 000 000 kr
  8. Senja Kommune

    Skolemøbler og inventar – Nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall

    Senja kommune trenger skolemøbler og inventar til nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall. Skolen skal gi læringsrom for ca. 500 elever og arbeidsplass for 80 ansatte, mens flerbrukshallen skal ha en spilleflate på 20m x 40m og klatrehallen minimum 150m2 klatreflate. Anskaffelsen omfatter tradisjonelle skolemøbler, kontor- og møteromsmøbler, samt annet inventar og utstyr til skolens arealer. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljø (30%).

    Konkurranse7. aug. 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
  9. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med Senab Eikeland Midt-nord AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransene skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (produktvurdering og leveringskapasitet), pris og miljø (miljødeklarasjon EPD, drivstoffteknologi for transport, urinduk og spesialprodukter/utemøbler). Den endelige kontraktsverdien er 6 298 486 kroner.

    Resultat6. aug. 2025
  10. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med LINDBAK INTERIØR AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransen skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (50%), pris (30%), miljømerking (10%) og miljødeklarasjoner (10%).

    Resultat6. aug. 2025
  11. Arendal Kommune

    Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS

    Arendal Kommune har avlyst konkurransen om levering av møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS på Campus UiA i Kristiansand, med en planlagt prosjektverdi på 3 millioner kroner og en varighet på 6 måneder. Avlysningen skyldes en behovsendring fra oppdragsgiverens side. Konkurransen hadde mottatt 20 tilbud, og leveransen skulle inkludere montasje og ferdigstillelse koordinert med byggets fremdriftsplan.

    Resultat30. juni 20253 000 000 kr
  12. Rollag Kommune

    Møbler til nybygg Veggli skole

    Rollag kommune har inngått en avtale med Kinnarps AS for levering av møbler til nybygg Veggli skole, inkludert klasserom og SFO-lokaler. Avtalen omfatter produktkategorier som elevpulter, spisemøbler, aktivitetsbord og stoler, sofagruppe/lesekrok, oppbevaring, legobord og andre lekemøbler. Møblene skal være renholdsvennlige og oppfylle Møbelfakta sine krav for møbler til kontor og offentlige miljøer, inkludert utdannelsesinstitusjoner. Avtalen har en varighet på 3 måneder og en total verdi på 215 000 kroner.

    Resultat24. juni 2025
  13. Abakus AS

    OG-25-01 Rammeavtale møbler og inventar

    Abakus AS trenger kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, gjennom en rammeavtale over 4 år med en antatt totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen har som formål å dekke oppdragsgivers løpende behov for kjøp og supplement av kontormøbler, samt å effektivisere og redusere transaksjonskostnadene. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg omfattes ikke automatisk av rammeavtalen. Leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juni 2025
    27. juni 2025(Utgått)
  14. Bømlo Kommune

    Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester

    Bømlo Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon, med en varighet på 4 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Leveransen skjer i kommunene Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad i Vestland, og det var krav om at leverandøren skulle være totalleverandør med et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke. Konkurransen hadde tre deltakere, og tildelingen ble basert på kriterier som pris, miljø og kvalitet.

    Resultat3. juni 202540 000 000 kr
  15. Sunnfjord Kommune

    Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

    Sunnfjord Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av nye og brukte møbler, inkludert kontor- og skolemøbler, barnehagemøbler og institusjonsmøbler, med en varighet på 2+1+1 år og en total verdi på 11 millioner kroner. Avtalen dekker Vestland og har som mål å stimulere til økt bruk av brukte møbler gjennom ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Det var krav om service og kompetanse, kvalitet på tilbudt produkt, og miljøhensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat30. mai 202510 000 000 kr
  16. Ullensaker Kommune

    Løst inventar Skogmo Park barnehage

    Ullensaker kommune har inngått en avtale med Lekolar AS for levering av løst inventar til Skogmo Park barnehage, som er under bygging og vil være ferdigstilt i juli 2025. Inventaret skal dekke behovene til en barnehage med 10 avdelinger og 150-200 barn, og leveransen skal skje i Innlandet. Avtalen har en varighet på 1 år og en total verdi på 2 500 000 kroner. Det var krav om høy kvalitet, og det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    Resultat26. mai 2025
  17. Hitra Kommune

    Anskaffelse av løst inventar og møbler til Nye Fillan skole

    Hitra Kommune trenger levering av løst inventar og møbler til Nye Fillan skole, en barne- og ungdomsskole i Fillan sentrum, Trøndelag. Kontrakten har en varighet på 3 måneder og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Leveransen omfatter møbler til undervisningsrom, spesialrom, fellesarealer og kontorarealer, med mulighet for gjenbruk av eksisterende møbler. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende prosjekter, dvs. møblering av en skole på minimum 4000 m2 BTA. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%), og miljø (30%), hvor miljømerke type 1 som Svanemerket eller EU Ecolabel gir uttelling.

    Konkurranse16. mai 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    4 000 000 kr