Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39511000 Tepper

Viser 1-25 av 25 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Kontraktstildeling - Leie av faste matter til Helse Bergen HF og Helse Stavanger HF

    Sykehusinnkjøp HF har inngått en rammeavtale med N3 NORGE AS for leie av faste mattesoner til Helse Bergen HF og Helse Stavanger HF. Avtalen dekker en bygningsmasse på ca. 453 000 kvm for Helse Bergen HF og ca. 375 000 kvm for Helse Stavanger HF, med et samlet leiebehov på ca. 900 kvm faste mattesoner. Avtalen har en total verdi på 2 750 880 kroner. Tildelingskriteriene var basert på kostnad (50%), kvalitet (20%) og miljø (30%). Leveransen skjer i Rogaland og Vestland, og det var kun én tilbyder i konkurransen.

    NorgeResultat5. feb. 20252 750 880 kr
  2. Vygruppen AS

    Flerbrukstepper til Bergensbanen samt vaskeritjenester

    Vygruppen AS trenger flergangstepper og vaskeritjenester for å levere komfortprodukter til reisende på Bergensbanen over 46 måneder. Det skal leveres tepper som kan brukes flere ganger og tåler vasking, samt en avtale for vaskeri av disse teppene. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende leveranser, enten tekstilprodukter eller profilartikler for tepper, og vaskeritjenester med tilsvarende omfang og logistikk.

    NorgeKonkurranse23. okt. 2023
    27. nov. 2023(Utgått)
  3. Lillestrøm Kommune

    Anskaffelse rammeavtale for arbeidstøy, sko, tekstiler og verneutstyr

    Lillestrøm kommune m/flere skal inngå rammeavtale for å dekke behovet for kjøp og levering av tekstiler, arbeidstøy, verneutstyr og sko. Avtalene er rettet mot alle kommunens tjenesteområder. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Anskaffelse rammeavtale for arbeidstøy, sko, tekstiler og verneutstyr For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Elise Gundersen og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    NorgeResultat2. nov. 2022
  4. Midt-telemark Kommune

    Rammeavtale Vaskeritjenester

    Denne rammeavtalen vedrørende vaskeritjenester skal dekke leie, vask, innhenting og utlevering av arbeids- og institusjonstøy.   Rammeavtalen skal gjelde for ett sykehjem, en hjemmetjeneste-avdeling, ett storkjøkken, to legesentre, renholdstjenesten, fysio/ergo-tjenesten. Vaskeritjenestene vil omfatte institusjonstøy, arbeidstøy, sengetøy, puter, dyner og helsetepper. Midt-Telemark kommune har et eget vaskeri som vasker arbeidstøy for ett sykehjem og en avdeling hjemmesykepleie.  I tillegg vasker de pasienttøy, duker, brikker, overmadrasser og frotté for hele kommunen. Det ønskes opsjon for at det som vaskes på eget vaskeri kan tiltre avtalen.  I tillegg også evt andre avdelinger kan ha behov for vask av annet type arbeidstøy enn det som er spesifisert i prisskjema, eksempelvis utendørs arbeidstøy til hjemmetjeneste og byggdrift.

    NorgeKonkurranse26. apr. 2022
    25. mai 2022(Utgått)
    5 000 000 kr
  5. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av tekstiler og arbeidstøy til helse og renholdspersonell

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som skal dekke Bærum kommune sitt behov for kjøp og levering av tekstiler og arbeidstøy, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være renholdsenheten, bo- og aktivitetssentre og syke og aldershjem. Oppdraget er inndelt i to deltilbud, oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med inntil to leverandører, fordelt på to selvstendige poster Post 1 Arbeidstøy for helse og renholdspersonell: For nærmere informasjon om innhold i post 1 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).  Post 2 Tekstiler: For nærmere informasjon om innhold i post 2 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).   Samme leverandør kan vinne begge poster. Alle dokumentene til delkonkurransene er i denne konkurransen under fanen dokumenter og ikke under delkonkurransene.

    NorgeResultat17. mars 2022
  6. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av tekstiler og arbeidstøy til helse og renholdspersonell

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som skal dekke Bærum kommune sitt behov for kjøp og levering av tekstiler og arbeidstøy, til riktig kvalitet, på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Avtalen skal til enhver tid gjelde alle Oppdragsgivers adresser. De største bestillerne på denne rammeavtalen vil være renholdsenheten, bo- og aktivitetssentre og syke og aldershjem. Oppdraget er inndelt i to deltilbud, oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med inntil to leverandører, fordelt på to selvstendige poster Post 1 Arbeidstøy for helse og renholdspersonell: For nærmere informasjon om innhold i post 1 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).  Post 2 Tekstiler: For nærmere informasjon om innhold i post 2 se Vedlegg 2 - Leverandørbesvarelse og priser (Excel ark).   Samme leverandør kan vinne begge poster. Alle dokumentene til delkonkurransene er i denne konkurransen under fanen dokumenter og ikke under delkonkurransene.

    NorgeKonkurranse7. okt. 2021
    5. nov. 2021(Utgått)
    3 000 000 kr
  7. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til bruk i arealer for det Kongelige Norske Utenriksdepartement

    Utenriksdepartementet ønsker å inngå en rammeavtale med én leverandør om kjøp av møbler, tepper og belysning og eventuelle andre objekt som er nødvendig for at representasjonsareal skal være hensiktsmessig utstyrt, med det formål å dekke oppdragsgivers behov for kostnads- og miljøeffektive anskaffelser i avtaleperioden. Møblene skal hovedsakelig benyttes på utenriksstasjonene, men departementet ønsker også opsjon på innkjøp av møbler til UDs lokaler i Norge ved behov.

    NorgeResultat25. jan. 2021
  8. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til bruk i arealer for det Kongelige Norske Utenriksdepartement

    Utenriksdepartementet ønsker å inngå en rammeavtale med én leverandør om kjøp av møbler, tepper og belysning og eventuelle andre objekt som er nødvendig for at representasjonsareal skal være hensiktsmessig utstyrt, med det formål å dekke oppdragsgivers behov for kostnads- og miljøeffektive anskaffelser i avtaleperioden. Møblene skal hovedsakelig benyttes på utenriksstasjonene, men departementet ønsker også opsjon på innkjøp av møbler til UDs lokaler i Norge ved behov.

    NorgeKonkurranse6. nov. 2020
    11. des. 2020(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til bruk i arealer for det Kongelig Norske Utenriksdepartement

    Utenriksdepartementet ønsker å inngå en rammeavavtale med én leverandør om kjøp av møbler, tepper og belysning og evevntuelle andre objekt som er nødvendig for at representasjonsareal skal være hensiktsmessig utstyrt, med det formål å dekke oppdragsgivers behov for kostnads- og miljøeffektive anskaffelser i avtaleperioden. Møblene skal hovedsakelig benyttes på utenriksstasjonene, men departementet ønsker også opsjon på innkjøp av møbler til UDs lokaler i Norge ved behov.

    NorgeResultat26. okt. 2020
  10. Politiets Fellestjenester

    Produkter til arrest

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale innen Produkter til arrest. Det er behov for produkter som skal ivareta arrestantens helse og sikkerhet ved opphold på celle samt for tjenestepersoner i daglig tjeneste. Rammeavtalen skal gjelde for Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen samt Sysselmannen på Svalbard. På grunnlag av tidligere års anskaffelser kan det, uten forbindtlighet for oppdragsgiver, estimeres et uttak på ca. 1 - 2 millioner NOK i løpet av avtaleperioden, inklusiv opsjonsårene. Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse.

    NorgeResultat31. aug. 2020
  11. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Vaskemetoder i henhold til sykdomsforebygging og tekstilets livssyklus

    Politiets Fellestjenester (PFT) er ansvarlig for anskaffelser og logistikk av materiellbehov for Politiet, Tolletaten og Kriminalomsorgen i Norge. PFT vil i løpet av året kunngjøre flere anbudskonkurranser for anskaffelse av ulike uniformer, klær og tilbehør. I lys av den nylige situasjonen vedrørende Covid-19 / SARS-CoV-2, økt bekymring og fokus på sykdomsforebygging, søker PFT informasjon fra markedet. PFT ønsker med denne RFI`en å samle informasjon om hvilke vaskemetoder som kan benyttes for ulike tekstiler og tilbehør. Uniformer for operativ polititjeneste er i dag spesifisert for å tåle vasketemperaturer på 40oC eller 60oC i husholdningsvaskemaskiner. Profesjonell industriell vaske- og etterbehandlingsmetode for desinfeksjon (utryddelse av virus og skadelige bakterier) kan bli den nye normen for uniformer, klær og tilbehør i norsk politi og andre etater. Svarene som vil bli gitt i denne RFI`en vil hjelpe PFT med ytterligere spesifikasjoner i kommende anskaffelser.

    NorgePlanlegging2. juni 2020
    1. juni 2020(Utgått)
  12. Politiets Fellestjenester

    Markedsundersøkelse - Produkter til arrest

    Foreliggende undersøkelse er ikke en veiledende kunngjøring, men en markedsundersøkelse. Politiets Fellestjenester (PFT) planlegger å kunngjøre konkurranse om Produkter til arrest (Madrass, Sikkerhetsdress, Teppe) på vegne av Politi- og lensmannsetaten, Kriminalomsorgen og Sysselmannen på Svalbard. Vi har i dag to avtaler som ivaretar denne porteføljen, men det er nå ønskelig å konsolidere disse to til en avtale dersom det er mulig og hensiktsmessig i forhold til markedssituasjonen. PFT gjennomfører i forbindelse med dette en markedsundersøkelse for å få oversikt over potensielle leverandører og hvordan markedet kan løse politiets behov. Dette vil danne grunnlag for det videre arbeidet med konkurransegrunnlaget og vil gjøre oss bedre skikket til å gjennomføre konkurransen på en best mulig måte.

    NorgePlanlegging4. feb. 2020
    3. feb. 2020(Utgått)
    1 500 000 kr
  13. Sykehusinnkjøp Hf

    Operasjonsbekledning med tilhørende produkt til operasjon: avdelingsbekledning, munnbind, hodeplagg, merkepenn, løftelaken og andre tilhørende produkt

    1.0 Avdelingsbekledning: 1.1 Avdelingsbekledning med mansjett 1.2 Varmejakke 1.3 Avdelingsbekledning uten mansjett 1.4 Renluftsdresser 2. Øyne og ansiktsbeskyttelse 3.0 Munnbind: 3.1.1 Kirurgiske munnbind klasse 2 med og uten visir 3.1.2 Kirurgiske munnbind klasse 2 med ekstra tilpasning til munn 3.2 Kirurgiske munnbind væsketett, med og uten visir 4. Operasjonshjelmer og luer 5. Hodebånd 6. Engangsteppe 7. Kirurgisk merkepenn 8. Vaskesett til EDA og spinal Haukeland 9. Løftelaken 10. Nålebokser/knivholder 11. Bind for blodtomhet

    NorgeResultat9. mai 2017