Anbudsoversikt for Kontor- og miljømøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt kunden, skal inngå rammeavtale for anskaffelse av kontor- og miljømøbler på vegne av politi- og lensmannsetaten samt Politiets sikkerhetstjeneste (PST). Kunden vil inngå parallelle rammeavtaler med inntil 3 leverandører innenfor hele oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kontor- og miljømøbler
Kategori (CPV)
Estimert verdi
145 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Norske leverandører skal levere "Attest for skatt og merverdiavgift". Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Utfylt Vedlegg E Fullmakt utvidet skatteattest inkludert fargekopi av ID for signaturhaver.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring med utførelse av tilsvarende størrelse eller kompleksitet. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres. Leverandøren skal kunne sikre miljøhensyn ved gjennomføring av kontrakten. Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å utføre kontrakten på Kundens lokasjoner i Norge.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner