Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    31521000 Lamper

Viser 1-25 av 38 resultater

  1. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale: Møbler til kontor, skole og institusjon

    Formålet med samkjøpsavtalen (rammeavtalen) er å sikre effektiv og enkel tilgang for møbler og inventar til kommunens virksomheter. Behovene for møbler og inventar er meget varierende blant kommunens virksomheter. Det er ofte ulike hensyn som må ivaretas, og det stilles høye krav til funksjonaliteter, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og ikke minst miljøbelastning. Samkjøpsavtalen omfatter både nye og brukte møbler og inventar som naturlig hører inn under nedenstående produktkategorier: - Kontormøbler - Skolemøbler - Helse- og institusjonsmøbler - Innvendig solskjerming Avtalen omfatter også, men er ikke-eksklusiv for: - Brukte møbler - Belysning - Utemøbler - Spesialdesignet/-produserte møbler og inventar - Ombruks- og gjenvinningstjenester

    NorgeKonkurranse12. mai 2023
    26. juni 2023(Utgått)
    820 000 000 kr
  2. Øvre Eiker Kommune

    (2022-2108) Lyskilder, rammeavtale

    Formålet med anskaffelsen er å etablere ny rammeavtale for lyskilder (inne og ute på bygg). Målsettingen for rammeavtalen er å oppnå optimale betingelser, miljøvennlige produkter med lang levetid, forenkle innkjøpene og få god produktopplæring og kursing for deltagerne på avtalen. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.500.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat11. aug. 2022
  3. Øvre Eiker Kommune

    (2022-2108) Lyskilder, rammeavtale

    Formålet med anskaffelsen er å etablere ny rammeavtale for lyskilder (inne og ute på bygg). Målsettingen for rammeavtalen er å oppnå optimale betingelser, miljøvennlige produkter med lang levetid, forenkle innkjøpene og få god produktopplæring og kursing for deltagerne på avtalen. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.500.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse16. mai 2022
    17. juni 2022(Utgått)
  4. Fredrikstad Kommune

    IN1079 - Lysutstyr - Kulturhuset Blå Grotte

    Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av avtale for kjøp av av lysutstyr for scenene Blå Grotte og Speilet i kulturhuset Blå Grotte i Fredrikstad. Anskaffelsen omfatter leveranse og installasjon av lysutstyr for scenene Blå Grotte og Speilet i kulturhuset Blå Grotte i Fredrikstad. Konkurransen omfatter følgende leveranser: - Løst lysutstyr - Lysmikser, Speilet - Projektor, Blå Grotte - Aktivt nettverksutstyr for lysstyring Se nærmere beskrivelse i vedlegg 1 Teknisk spesifikasjon. Det er anledning til å gi tilbud på én eller flere utstyrskategorier, jmf. vedlegg 3. Hver av prispostene i tilbudssammendraget tilsvarer én utstyrskategori. Hver utstyrskategori prises og beskrives i separate faner i prismatrisen vedlegg 3.

    NorgeKonkurranse23. apr. 2021
    25. mai 2021(Utgått)
    4 500 000 kr
  5. Statens Arbeidsmiljøinstitutt

    Kontorinventar, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av kontorinventar og tilleggstjenester. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva pr. år siste 3 år. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat22. apr. 2021
  6. Statens Arbeidsmiljøinstitutt

    Kontorinventar, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av kontorinventar og tilleggstjenester. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva pr. år siste 3 år. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse12. feb. 2021
    18. mars 2021(Utgått)