Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av kontorinventar og tilleggstjenester. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva pr. år siste 3 år. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Tor Kristian Kristiansen
- Kontakt e-post
- tor.kristian@innkjopskontoret.no
- Adresse
- Gydas vei 8, 0363 OSLO
Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av kontorinventar og tilleggstjenester. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva pr. år siste 3 år. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.
Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kontorinventar, rammeavtale
- Kategori (CPV)