Ulstein Kommune
Møbelpakke - Omsorgsbustadar og kontorlokaler - Skollebakken 1
Ulstein Kommune trenger møbler til omsorgsboliger og kontorlokaler i Skollebakken 1 i Møre og Romsdal.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Statsforvalterens fellestjenester (STAF) inviterer på vegne av Statsforvaltaren i Vestland (oppdragsgiver) til konkurranse om kjøp av kontormøbler og løst inventar med tilhørende tjenester til sitt kontorsted i Bergen. Anskaffelsen inkluderer levering, utpakking, montering og utplassering iht. møbleringsplan.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProStatsforvalterens fellestjenester (STAF) inviterer på vegne av Statsforvaltaren i Vestland (oppdragsgiver) til konkurranse om kjøp av kontormøbler og løst inventar med tilhørende tjenester til sitt kontorsted i Bergen. Anskaffelsen inkluderer levering, utpakking, montering og utplassering iht. møbleringsplan.
Ulstein Kommune trenger møbler til omsorgsboliger og kontorlokaler i Skollebakken 1 i Møre og Romsdal.
Bergen Kommune trenger leverandører med erfaring innen møbelproduksjon for å levere nye møbler. Det skal leveres kontormøbler, helsemøbler, skolemøbler og barnehagemøbler gjennom en rammeavtale. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha et kvalitetsstyringssystem, for eksempel ISO 9001, og kunne dokumentere dette.
Statsforvalterens Fellestjenester trenger renholdstjenester til Statsforvaltaren i Vestlands lokaler i Solheimsviken 13 i Bergen, for et areal på 2 618 kvm. Kontrakten er på 2 år med opsjon på ytterligere 2 år (2+2 år), og har en maksimal totalverdi på 2,8 millioner kroner. Tildelingskriteriet er pris (100%).
Sarpsborg Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av brukte møbler og tilhørende tjenester i Viken. Anskaffelsen omfatter møbler, inventar, husholdningsmaskiner og rengjøringsmidler, og er en del av en begrenset konkurranse. Leverandører må oppfylle kvalifikasjonskravene knyttet til tekniske og faglige kvalifikasjoner, samt økonomisk og finansiell soliditet. Detaljer om tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finnes i anskaffelsesdokumentene.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.