Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39121000 Skrivebord og bord

Viser 1-25 av 61 resultater

  1. Moss Kommune

    (25015) Brukte møbler til nytt krisesenter

    Moss Kommune trenger levering av brukte møbler til et nytt krisesenter i Viken. Anskaffelsen har en estimert verdi under nasjonal terskelverdi, og volumet er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en frivillig kunngjøring i DOFFIN-databasen, og det er planlagt å tildele kontrakt uten dialog med leverandørene, med mindre forhandlinger vurderes som hensiktsmessige etter mottak av tilbud. Tildelingskriteriene og deres vekting er oppgitt i konkurransegrunnlaget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatt og MVA.

    NorgeKonkurranse18. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
  2. Tolletaten

    Kontormøbler og inventar

    Tolletaten har avlyst konkurransen om en landsdekkende rammeavtale for levering av kontormøbler og inventar, som skulle dekke deres løpende behov for miljøvennlige møbler med fokus på ombruk og holdbare materialer. Avtalen var planlagt å ha en varighet på 4 år med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Prosjektene skulle omfatte ombrukstjenester og nyinnkjøp av møbler til lokasjoner i Kongsvinger, Polmak, Stjørdal, Kristiansand, Larvik og Svalbard, med et prinsipp om delte kontorplasser for optimal arealutnyttelse. Konkurransen ble avlyst på grunn av en behovsendring hos oppdragsgiveren.

    NorgeResultat23. des. 202415 000 000 kr
  3. Moss Kommune

    (24327) Brukte møbler til Solli aktivitetssenter

    Moss Kommune trenger brukte møbler til Solli aktivitetssenter i Viken, med en estimert totalverdi på 700.000 kroner eks. mva. Anskaffelsen fokuserer på miljøvennlighet ved å kreve brukte møbler, da dette reduserer miljøpåvirkningen fra produksjon. Konkurransen gjennomføres som en frivillig kunngjøring i ett trinn, og det er mulig at dialog gjennom forhandlinger kan bli aktuelt etter at tilbudene er mottatt. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle økonomiske og finansielle kravene. Leverandører må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen, da det ikke er garantert dialog om tilbudene.

    NorgeKonkurranse6. des. 2024
    19. des. 2024(Utgått)
  4. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å dekke statens behov over 24 måneder til en verdi av 1 200 000 000 NOK. Det skal leveres møbler til ulike arbeids- og sosiale soner i statlige institusjoner, fordelt på tolv delkontrakter med både landsdekkende og geografisk betingede avtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, inkludert kontrakter av tilsvarende størrelse og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse11. juli 2023
    18. sep. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse27. juni 2023
    30. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse21. juni 2023
    23. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  7. Øvre Eiker Kommune

    (2022/2785) Brukte møbler Kontor-, konferanse-, kantine-, og loungemøbler, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Green Table AS og Loopr AS for levering av brukte møbler, inkludert kontor-, konferanse-, kantine- og loungemøbler. Avtalen fungerer som et alternativ til kommunenes eksisterende rammeavtaler for kjøp av nye møbler og inventar, og det er opp til oppdragsgiver å velge mellom disse avtalene basert på hva som er mest hensiktsmessig. Den maksimale verdien av avtalen, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning, er 11 millioner kroner ekskl. mva. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat16. jan. 2023
  8. Innlandet Fylkeskommune

    Dentale innredninger til tannklinikker

    Innlandet fylkeskommune ved seksjon for tannhelse planlegger å standardisere klinikkenes dentale innredning av både behandlingsrom, sterilrom og laboratorium (lab). Oppdragsgiver ønsker å kunne tilby sine ansatte like godt utstyrte og lett gjenkjennelige og forutsigbare omgivelser i arbeidssituasjoner for tannhelsepersonell på flere klinikker. Med standard løsninger vil jobben bli enklere og mer effektiv.  Dette vil også føre til at kunden vil føle seg tryggere.

    NorgeKonkurranse25. nov. 2022
    6. jan. 2023(Utgått)
  9. Øvre Eiker Kommune

    (2022/2785) Brukte møbler Kontor-, konferanse-, kantine-, og loungemøbler, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av Brukte møbler (Kontor-,konferanse-, kantine- , og loungemøbler.) Rammeavtalene for kjøp av brukte møbler skal være et alternativ til kommunenes rammeavtaler for kjøp av nye møbler og inventar. Det er opp til oppdragsgiver i det enkelte tilfelle å velge mellom rammeavtalene for brukt- eller nykjøp, og benytte de han finner mest hensiktsmessig i det enkelte tilfellet. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 11.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse21. sep. 2022
    24. okt. 2022(Utgått)
  10. Lillestrøm Kommune

    Anskaffelse av kontormøbler - Nye Lillestrøm bibliotek (2. gangs utlysning)

    I august 2022 åpner det nye storbiblioteket i Lillestrøm by. Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med en leverandør som kan levere møbler til kontor og møterom. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen tilbudskonkurranse på Anskaffelse av kontormøbler - Nye Lillestrøm bibliotek (2. gangs utlysning) For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Elise Gundersen og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    NorgeResultat5. mai 2022
  11. Lillestrøm Kommune

    Anskaffelse av kontormøbler - Nye Lillestrøm bibliotek (2. gangs utlysning)

    I august 2022 åpner det nye storbiblioteket i Lillestrøm by. Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med en leverandør som kan levere møbler til kontor og møterom. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen tilbudskonkurranse på Anskaffelse av kontormøbler - Nye Lillestrøm bibliotek (2. gangs utlysning) For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Elise Gundersen og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    NorgeKonkurranse7. apr. 2022
    4. mai 2022(Utgått)
  12. Lillestrøm Kommune

    Løst inventar til Sophie Radich Skole

    Sophie Radich skole er en åtte-parallell ungdomsskole for 720 elever og over 100 ansatte, og skal stå ferdig sommeren 2020. I tillegg til ordinære undervisningsarealer har skolen to saler tilpasset læring og kulturformål som korps, teater, dans og sosiale formål. På skolen ligger også kommunens realfagsenter med egne undervisningsopplegg i Newtonsenteret, som er et kompetansesenter for realfag for alle kommunens grunnskoler. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Løst inventar til Sophie Radich Skole . For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Ine Høyer og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    NorgeResultat6. apr. 2022
  13. Statsforvalteren I Troms Og Finnmark

    Anskaffelse av kontormøbler og løst inventar til Statsforvalteren i Troms og Finnmark (kontorsted Vadsø)

    Statsforvalteren i Troms og Finnmark skal kjøpe nye kontormøbler med tilhørende løst inventar til sitt kontorsted i Vadsø. Kontorbygget er under renovering., Det er planlagt med at kontorlokalene skal være klart for overtakelse tidligst 01.05.2022, levering og montering av kontormøbler og annet tilhørende inventar skal skje i perioden 02.05.2022-16.05.2022. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at tidsrommet for levering og montering kan endre seg som følge av forsinkelser med arbeidet i det nyrenoverte kontorlokalet. Det er 4 etasjer i bygget, Statsforvalteren skal ha kontorplass i 1., 2. og 3. etasje og har om lag 110 arbeidsplasser i åpent lommelandskap. I tillegg er det 37 multirom, 11 møterom, en kantine og 3 sosiale soner. Foreløpig møbleringsplan vedlegges, disse er kun ment som illustrasjon og kan ikke benyttes til måltaking. Fullt målsatt tegningssett for alle etasjer vil bli distribuert ved kontraktsinngåelse.

    NorgeResultat7. feb. 2022
  14. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Kontormøbler, 2021

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør for levering av kontormøbler. Herunder inngår blant annet møblement til fellesområder og tilleggsarealer, for eksempel møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser, personalrom og fellesområder. Produktene som tilbys skal være solide, slitesterke, ha lang levetid, samt ha god funksjonalitet og brukervennlighet til den bruk som må påregnes for offentlige kontorer og arbeidsplasser som omfattes av denne avtalen.

    NorgeResultat7. des. 2021
  15. Statsforvalteren I Troms Og Finnmark

    Anskaffelse av kontormøbler og løst inventar til Statsforvalteren i Troms og Finnmark (kontorsted Vadsø)

    Statsforvalteren i Troms og Finnmark skal kjøpe nye kontormøbler med tilhørende løst inventar til sitt kontorsted i Vadsø. Kontorbygget er under renovering., Det er planlagt med at kontorlokalene skal være klart for overtakelse tidligst 01.05.2022, levering og montering av kontormøbler og annet tilhørende inventar skal skje i perioden 02.05.2022-16.05.2022. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at tidsrommet for levering og montering kan endre seg som følge av forsinkelser med arbeidet i det nyrenoverte kontorlokalet. Det er 4 etasjer i bygget, Statsforvalteren skal ha kontorplass i 1., 2. og 3. etasje og har om lag 110 arbeidsplasser i åpent lommelandskap. I tillegg er det 37 multirom, 11 møterom, en kantine og 3 sosiale soner. Foreløpig møbleringsplan vedlegges, disse er kun ment som illustrasjon og kan ikke benyttes til måltaking. Fullt målsatt tegningssett for alle etasjer vil bli distribuert ved kontraktsinngåelse.

    NorgeKonkurranse5. juli 2021
    30. sep. 2021(Utgått)