Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å dekke statens behov over 24 måneder til en verdi av 1 200 000 000 NOK. Det skal leveres møbler til ulike arbeids- og sosiale soner i statlige institusjoner, fordelt på tolv delkontrakter med både landsdekkende og geografisk betingede avtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, inkludert kontrakter av tilsvarende størrelse og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre anskaffelse av Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler. Formålet med anskaffelsen er å dekke statlig sektors løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler og inventar til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, sosiale soner, resepsjon, arkiv, undervisningsrom og læringsareal, aktivitetsbaserte arbeidsplasser, samarbeidssoner, kreative soner, samtalerom mm. Fellesavtalen om kjøp av kontormøbler er delt inn i to delområder: platemøbler og stoler og andre møbler. Hvert delområde er igjen delt inn i seks geografiske delkontrakter. Anskaffelsen omfatter totalt 12 ulike delkontrakter. Fire av delkontraktene (to per delområde) er omtalt som landsdekkende. Åtte delavtaler (fire per delområde) er geografisk betinget

    Kontakt navn
    Jan Erik Sæther Ask
    Kontakt telefon
    +47 97141969
    Kontakt e-post
    janerik.ask@dfo.no
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse. Erfaring med kunder med mange leveringssteder. For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning.

    Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner