Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39121100 Skrivebord

Viser 1-25 av 32 resultater

  1. Tolletaten

    Kontormøbler og inventar

    Tolletaten har avlyst konkurransen om en landsdekkende rammeavtale for levering av kontormøbler og inventar, som skulle dekke deres løpende behov for miljøvennlige møbler med fokus på ombruk og holdbare materialer. Avtalen var planlagt å ha en varighet på 4 år med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Prosjektene skulle omfatte ombrukstjenester og nyinnkjøp av møbler til lokasjoner i Kongsvinger, Polmak, Stjørdal, Kristiansand, Larvik og Svalbard, med et prinsipp om delte kontorplasser for optimal arealutnyttelse. Konkurransen ble avlyst på grunn av en behovsendring hos oppdragsgiveren.

    Resultat23. des. 202415 000 000 kr
  2. Moss Kommune

    (24327) Brukte møbler til Solli aktivitetssenter

    Moss Kommune trenger brukte møbler til Solli aktivitetssenter i Viken, med en estimert totalverdi på 700.000 kroner eks. mva. Anskaffelsen fokuserer på miljøvennlighet ved å kreve brukte møbler, da dette reduserer miljøpåvirkningen fra produksjon. Konkurransen gjennomføres som en frivillig kunngjøring i ett trinn, og det er mulig at dialog gjennom forhandlinger kan bli aktuelt etter at tilbudene er mottatt. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle økonomiske og finansielle kravene. Leverandører må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen, da det ikke er garantert dialog om tilbudene.

    Konkurranse6. des. 2024
    19. des. 2024(Utgått)
  3. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å dekke statens behov over 24 måneder til en verdi av 1 200 000 000 NOK. Det skal leveres møbler til ulike arbeids- og sosiale soner i statlige institusjoner, fordelt på tolv delkontrakter med både landsdekkende og geografisk betingede avtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, inkludert kontrakter av tilsvarende størrelse og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse11. juli 2023
    18. sep. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  4. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse27. juni 2023
    30. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse21. juni 2023
    23. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  6. Øvre Eiker Kommune

    (2022/2785) Brukte møbler Kontor-, konferanse-, kantine-, og loungemøbler, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Green Table AS og Loopr AS for levering av brukte møbler, inkludert kontor-, konferanse-, kantine- og loungemøbler. Avtalen fungerer som et alternativ til kommunenes eksisterende rammeavtaler for kjøp av nye møbler og inventar, og det er opp til oppdragsgiver å velge mellom disse avtalene basert på hva som er mest hensiktsmessig. Den maksimale verdien av avtalen, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning, er 11 millioner kroner ekskl. mva. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat16. jan. 2023
  7. Lebesby Kommune

    Løst inventar til totalrenovert skole

    Konkurransen gjelder levering av løst inventar til totalrenovert skole ( 1-10 trinn + VG1) i Lebesby kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2.500.000,- eks. mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å nærmere avtale/spesifisere leveringsdato på inventaret til skolen. Dette vil være aktuelt dersom totalentreprenøren for renoveringen blir forsinket i sin prosess. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Resultat14. des. 2022
  8. Innlandet Fylkeskommune

    Dentale innredninger til tannklinikker

    Innlandet fylkeskommune ved seksjon for tannhelse planlegger å standardisere klinikkenes dentale innredning av både behandlingsrom, sterilrom og laboratorium (lab). Oppdragsgiver ønsker å kunne tilby sine ansatte like godt utstyrte og lett gjenkjennelige og forutsigbare omgivelser i arbeidssituasjoner for tannhelsepersonell på flere klinikker. Med standard løsninger vil jobben bli enklere og mer effektiv.  Dette vil også føre til at kunden vil føle seg tryggere.

    Konkurranse25. nov. 2022
    6. jan. 2023(Utgått)
  9. Lebesby Kommune

    Løst inventar til totalrenovert skole

    Konkurransen gjelder levering av løst inventar til totalrenovert skole ( 1-10 trinn + VG1) i Lebesby kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2.500.000,- eks. mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å nærmere avtale/spesifisere leveringsdato på inventaret til skolen. Dette vil være aktuelt dersom totalentreprenøren for renoveringen blir forsinket i sin prosess. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse25. okt. 2022
    24. nov. 2022(Utgått)
  10. Øvre Eiker Kommune

    (2022/2785) Brukte møbler Kontor-, konferanse-, kantine-, og loungemøbler, rammeavtale

    Konkurransen gjelder levering av Brukte møbler (Kontor-,konferanse-, kantine- , og loungemøbler.) Rammeavtalene for kjøp av brukte møbler skal være et alternativ til kommunenes rammeavtaler for kjøp av nye møbler og inventar. Det er opp til oppdragsgiver i det enkelte tilfelle å velge mellom rammeavtalene for brukt- eller nykjøp, og benytte de han finner mest hensiktsmessig i det enkelte tilfellet. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 11.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. sep. 2022
    24. okt. 2022(Utgått)
  11. Kristiansund Kommune

    KK - Enkeltanskaffelse - Løst Inventar - 63403 Østerveien 2 og 4 - Avlastning og barnebolig Sommerro

    Denne konkurransen gjelder levering av Løst Inventar i ny barnebolig og i nytt avlastningstilbud for barn og unge i Østerveien 4 på Sommerro i Kristiansund. Barneboligen har to separate bo-enheter, hver med plass til 2 barn, i tillegg til felles rom for ansatte i de to boenhetene. Det vil være døgn-bemanning i bygget. Avlastningstilbudet er prosjektert for 8 faste plasser for heldøgnsopphold (4 for barn og 4 for ungdom), 3 heldøgns krise-avlastningsplasser samt et dag/ettermiddagstilbud («SFO») med 8 plasser og administrasjonsfløy. De 4 delene for beboere skal kunne fungere uavhengig av hverandre, samtidig som det skal være fleksibilitet mellom ulike avdelinger. Det vil være beboere med behov for assistert rømning i bygget. Det vil være døgn-bemanning i bygget. Oppdragsgivers dokumenter som beskriver leveransen er listet opp i II.00 Konkurransegrunnlag dokumentoversikt.

    Konkurranse27. jan. 2022
    3. mars 2022(Utgått)
    1 500 000 kr
  12. Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Møbler og løst inventar - dynamisk innkjøpsordning

    Viken fylkeskommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (DPS) som skal dekke behovet for levering og montering av møbler og løst inventar til nybygg, prosjekter, investeringer og lignende. Ordningen gjelder kun for de virksomhetene som er lokalisert i de geografiske områdene Buskerud og Akershus. Virksomhetene som er lokalisert i Østfold-området vil kun kjøpe møbler på rammeavtale. Ordningen omfatter møbler og inventar til kontor, møterom, skoler, kantine, venterom, resepsjoner, samt andre aktuelle produktgrupper/kategorier som typisk omfattes av møbelforhandleres sortiment. Den dynamiske innkjøpsordningen gjelder for anskaffelser over kr 100 000 eks. mva. Anskaffelser under kr 100 000,- eks. mva, gjøres på rammeavtale.

    Resultat11. des. 2020
  13. Spordrift AS

    Rammeavtale Kontormøbler

    Rammeavtale som dekker alt utstyr til kontoret på alle våre lokasjoner Generell orientering om leveransen Spordrift AS inviterer til deltakelse i konkurranse om levering av Rammeavtale Kontormøbler Leveransen omfatter Rammeavtale som dekker alt utstyr til kontoret på alle våre lokasjoner For nærmere beskrivelse av leveransen vises det til kapittel D kravspesifikasjon og E1 Produkt og prisskjema.

    Konkurranse13. okt. 2020
    17. nov. 2020(Utgått)
    2 000 000 kr